[D3 06 4,2MPI] LPG OPTIMA. Ktoś zna? Jakies rady?
Jak nie jest nigdzie popękana to wytrzyma spokojnie. Ja ładuję zawsze butlę do pełna więc ma co dźwigać.Apophis pisze:Ale jestem ciekaw wzmocnienia bo nie mam zaufania do tej wanny szczegolnie jak ma ze 70kg dźwigać.
[ Dodano: 2012-12-17, 21:31 ]
Nawet ostatnio na prawie pełną butlę właziłem i mnie utrzymała a prawie stówkę ważę. :-D
Sam się przekonałem, że jak w Niemczeh jeździsz przepisowo to nikt Cię do kontroli nie zatrzyma. No chyba, że autko rzuca się w oczy i trafisz na ZOLLe. :mrgreen:Apophis pisze:Niemcy wymagają wzmocnienia,fakt że bede tam mieszkał ale auto mam zarejstrowane w pl lecz uj wie czy sie jakis nie przyczepi kiedyś... :roll:Simone331 pisze:Nawet ostatnio na prawie pełną butlę właziłem i mnie utrzymała a prawie stówkę ważę. :-D
Spójrz na to też z tej strony. Tam nikt Cię nie skieruje na montaz tego ustrojstwa i powtórne badanie.
A jaki jest koszt tego wzmocnienia? To jest montowane we wannie czy pod nią? Bo jeśli kosztuje grosze i nie będzie się rzucało w oczy to dla własnego spokoju warto się w to doposażyć. Tym bardziej, że zamierzasz mieszkać w kraju gdzie tego wymagają.
Zawsze tam jeżdżę przepisowo :mrgreen: ale mimo to miałem czasami kontrole gdy na weekend wyszukiwali pijaczków których nie brak...Simone331 pisze:że jak w Niemczeh jeździsz przepisowo to nikt Cię do kontroli nie zatrzyma.
Z tego co mi kumpel mówił to banalny-szyna(płaskownik)pod wanną i raczej nie bedzie widoczny anie tez drogi. Jako że oni robią instalki także Niemcom to maja opanowane co trza.Simone331 pisze:A jaki jest koszt tego wzmocnienia? To jest montowane we wannie czy pod nią? Bo jeśli kosztuje grosze i nie będzie się rzucało w oczy to dla własnego spokoju warto się w to doposażyć. Tym bardziej, że zamierzasz mieszkać w kraju gdzie tego wymagają.
Jak każdy. :mrgreen:Apophis pisze:...Zawsze tam jeżdżę przepisowo ...
Jeśli tak sprawa wygląda to zakładaj. Będziesz miał spokój psychiczny.Apophis pisze:Z tego co mi kumpel mówił to banalny-szyna(płaskownik)pod wanną i raczej nie bedzie widoczny anie tez drogi. Jako że oni robią instalki także Niemcom to maja opanowane co trza.
Tylko oby to żelastwo spod zderzaka za bardzo nie wystawało. :-)
I nie przeładuj fury bo iskry się posypią. :lol:
przecie to płaskownik co ma kilka mm grubosci to jak ma wystawać A no co do iskier to pewniej z tłumika pojdą prędzej Qrde najbliższe trasy tam to bedą z załadowanym autemSimone331 pisze:Tylko oby to żelastwo spod zderzaka za bardzo nie wystawało. :-)
I nie przeładuj fury bo iskry się posypią. :lol:
A więc tak. Co do opasek między wtryskami a wkrętkami to tam nie potrzeba opasek bo nie ma dużego ciśnienia. Ważne, żeby tylko wężyki same nie pospadały.pepi pisze:więc tak brak opasek na wężykach
sterownik powinien być wtyczką do dołu
reduktor do wolnej jazdy niekiedy z butem ale nie za długo
Co do sterownika to masz rację i z tym się zgodzę.
Reduktor wystarczający pod warunkiem, że termicznie przerobiony, a gości u którego było to montowane napewno o to zadbał.
Teraz pytanie do Tajco. Próbowałeś już jechać dłuższą chwilę z butem w podłodze? Jeśli tak jestem ciekaw reakcji. :-)
Niestety warunki zimowe...Max tak chyba ze 150KM/H po obwodnicy ale nic predzej...
A tego komputerna to ta wtyczka- nie moge odwrocic po prostu dogoy "nogami"
[ Dodano: 2012-12-18, 22:04 ]
Mozecie mi powiedziec co to jest filtr odstojnikowy? I jaki jest dobry. Pisalem do ludzi z tej firmy OPTIMA i zalecieli do V8 dwa SHARKI 1500 i dobry flitr odstojnikowy + Baraccudy i sterownik PRO-TEC z polaczeniem magistrali OBD. Taka jest ich sugestia do Audi A8 V8
A tego komputerna to ta wtyczka- nie moge odwrocic po prostu dogoy "nogami"
[ Dodano: 2012-12-18, 22:04 ]
Mozecie mi powiedziec co to jest filtr odstojnikowy? I jaki jest dobry. Pisalem do ludzi z tej firmy OPTIMA i zalecieli do V8 dwa SHARKI 1500 i dobry flitr odstojnikowy + Baraccudy i sterownik PRO-TEC z polaczeniem magistrali OBD. Taka jest ich sugestia do Audi A8 V8
BORN FROM JETS