części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 06 4,2MPI] LPG OPTIMA. Ktoś zna? Jakies rady?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 gru 2012, 22:15

bez urazy ale ja robiłem auto podpalone bez takie podejście
co prawda to był golf ale wypaliło się tu i tam

mareczek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 10 sty 2012, 08:13
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: mareczek » 27 gru 2012, 22:47

Simone331 pisze:
pepi pisze:więc tak brak opasek na wężykach

sterownik powinien być wtyczką do dołu

reduktor do wolnej jazdy niekiedy z butem ale nie za długo
Sterowniki TECH'a powinny być montowane wtyczką do góry. Zalecenie producenta.
Ja się dalej będę upierał, że Jeden parnik w tym silniku nadaje się do spacerówy, Gold Scorpion GT Silver i wiele innych do 5 km jazdy chodzą z 90 na ok 28 oC. Dalej jest tylko gorzej. Ciśnieniowo dają radę. Da sie wyciągnąć maxa, ale co z jazdą na autostradzie?
Z podkładkami pod wtryski nie ma żadnego problemu.

Gość

Post autor: Gość » 27 gru 2012, 22:57

mareczek, Ja mam jeden Genius Max i z doświadczenia innych wiem że spokojnie obsługuje 4,2 nawet ABZ,AQF,BFM.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 gru 2012, 12:27

ta do 4,5 tys obrotów :roll: to tak
mam takiego samego i wiem o czy mówię a jak mi nie wierzysz to się nikodema spytaj ;-)

zbieram graty aby drut z pod maski poprawić :-P

Gość

Post autor: Gość » 28 gru 2012, 13:24

pepi pisze:ta do 4,5 tys obrotów :roll: to tak
U mnie więcej niż te 4500obr.to tylko chwilowo przy wyprzedzaniu jest :)

Tajco
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 132
Rejestracja: 29 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Tajco » 05 sty 2013, 23:19

Koledzy kipilem dla zony BMW X3 3.0i M54 i bede wrzucal tam ten wynalazek OPTIME.

Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM i mysle ze sie na niego nie zdecyduje. Mysle zeby dac tam zamiast tego SHARKA
KME GOLD`a - ktos mi podpowiedzial ze jest on lepszy cisnieniowo....?

A i jakie wtryski sa lepsze BARRACUDY czy HANA zileone????
BORN FROM JETS

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 05 sty 2013, 23:23

Tajco pisze:KME GOLD`a - ktos mi podpowiedzial ze jest on lepszy cisnieniowo....?
Ciśnieniowo jest lepszy ale termika w nim wysiada i pod tym wzrlędem Shark jest lepszy. ;)
A i jakie wtryski sa lepsze BARRACUDY czy HANA zileone????
Barracudy to Polskie Hanki i tak samo wytrzymałe a ile tańsze. ;)

Gość

Post autor: Gość » 05 sty 2013, 23:25

Tajco pisze: Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM i mysle ze sie na niego nie zdecyduje.
Że Ty tego nie chcesz to oczywiste ale dlaczego ten gośc chce wkladac niewydolny reduktor to nie mam pojęcia :shock:

Tajco
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 132
Rejestracja: 29 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Tajco » 05 sty 2013, 23:32

Moze dlatego ze roznica w cenie wynosi 150zł...

[ Dodano: 2013-01-05, 23:34 ]
To wtryskow sie nie czepiam...Ale to jaki dac tam reduktor ?
BORN FROM JETS

Gość

Post autor: Gość » 05 sty 2013, 23:39

Tajco pisze:Ale to jaki dac tam reduktor ?
Jak nie podejdzie Genius Max to musisz walić dwa reduktory. moga być wtedy slabsze trochę byle by w sumie miały 300KM minimum

Tajco
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 132
Rejestracja: 29 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Tajco » 05 sty 2013, 23:47

Pialem to tej firmy ALEX co robia ta OPTIME i zalecili wlasnie dwa reduktory lacznie 300KM.

Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy.

A Vegai Sport z ELPIGAZU. Mialem go kidys ale ponoc wiele tam jest wad w tym ELPIGAZIE tak przynajmniej mowi gazownik. Kiedys zakladal tylko to ale odszedl od ELPIGAZU bo niby elektornika z Chin i reduktory padaly...

Ale jakos tak nie wiem czemu najbardziej ufam temu Elpigazowi i w Gdansku jest firma jak by co...to ma niedaleko
BORN FROM JETS

Gość

Post autor: Gość » 05 sty 2013, 23:58

Tajco, Ja w BRC mam Geniusa Maxa i ma wydolnośc do 350KM. Taki by cie super zadowolił i tego goscia też....ale ja nie wiem czy ten sprzęcik jest uniwersalny czy tylko do BRC.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 06 sty 2013, 01:19

Apophis pisze:Tajco, Ja w BRC mam Geniusa Maxa i ma wydolnośc do 350KM. Taki by cie super zadowolił i tego goscia też....ale ja nie wiem czy ten sprzęcik jest uniwersalny czy tylko do BRC.
I to mówi ten co niedawno sie do gazu przekonał. :D

Geniusa można zastosować jak najbardziej bo to super parownik ale ta cena zawsze mnie od niego odtrąca. Patrząc na wydajność reduktora ja już bym wolał zastosować Golda takiego po przeróbce termicznej. ;)

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 06 sty 2013, 09:22

Tajco pisze:Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM
Tajco pisze:Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy.
Ja myślę że podstawa to poszukać kogoś innego do montażu podtlenku.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 06 sty 2013, 10:30

Gabriel pisze:
Tajco pisze:Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM
Tajco pisze:Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy.
Ja myślę że podstawa to poszukać kogoś innego do montażu podtlenku.
Noi Gabriel uderzył wreszcie w sedno sprawy - jak gość proponuje słabe graty i nie bawi się w bardziej zaawansowane montaże to pal go licho - lepiej znaleźć kogoś kto to ogarnie w całości i nie będzie trzeba mu podpowiadać na jakich gratach i jak to zamontować aby było dobrze.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl