[D3 06 4,2MPI] LPG OPTIMA. Ktoś zna? Jakies rady?
Simone331 pisze:Sterowniki TECH'a powinny być montowane wtyczką do góry. Zalecenie producenta.pepi pisze:więc tak brak opasek na wężykach
sterownik powinien być wtyczką do dołu
reduktor do wolnej jazdy niekiedy z butem ale nie za długo
Ja się dalej będę upierał, że Jeden parnik w tym silniku nadaje się do spacerówy, Gold Scorpion GT Silver i wiele innych do 5 km jazdy chodzą z 90 na ok 28 oC. Dalej jest tylko gorzej. Ciśnieniowo dają radę. Da sie wyciągnąć maxa, ale co z jazdą na autostradzie?
Z podkładkami pod wtryski nie ma żadnego problemu.
Koledzy kipilem dla zony BMW X3 3.0i M54 i bede wrzucal tam ten wynalazek OPTIME.
Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM i mysle ze sie na niego nie zdecyduje. Mysle zeby dac tam zamiast tego SHARKA
KME GOLD`a - ktos mi podpowiedzial ze jest on lepszy cisnieniowo....?
A i jakie wtryski sa lepsze BARRACUDY czy HANA zileone????
Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KM i mysle ze sie na niego nie zdecyduje. Mysle zeby dac tam zamiast tego SHARKA
KME GOLD`a - ktos mi podpowiedzial ze jest on lepszy cisnieniowo....?
A i jakie wtryski sa lepsze BARRACUDY czy HANA zileone????
BORN FROM JETS
Pialem to tej firmy ALEX co robia ta OPTIME i zalecili wlasnie dwa reduktory lacznie 300KM.
Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy.
A Vegai Sport z ELPIGAZU. Mialem go kidys ale ponoc wiele tam jest wad w tym ELPIGAZIE tak przynajmniej mowi gazownik. Kiedys zakladal tylko to ale odszedl od ELPIGAZU bo niby elektornika z Chin i reduktory padaly...
Ale jakos tak nie wiem czemu najbardziej ufam temu Elpigazowi i w Gdansku jest firma jak by co...to ma niedaleko
Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy.
A Vegai Sport z ELPIGAZU. Mialem go kidys ale ponoc wiele tam jest wad w tym ELPIGAZIE tak przynajmniej mowi gazownik. Kiedys zakladal tylko to ale odszedl od ELPIGAZU bo niby elektornika z Chin i reduktory padaly...
Ale jakos tak nie wiem czemu najbardziej ufam temu Elpigazowi i w Gdansku jest firma jak by co...to ma niedaleko
BORN FROM JETS
I to mówi ten co niedawno sie do gazu przekonał.Apophis pisze:Tajco, Ja w BRC mam Geniusa Maxa i ma wydolnośc do 350KM. Taki by cie super zadowolił i tego goscia też....ale ja nie wiem czy ten sprzęcik jest uniwersalny czy tylko do BRC.
Geniusa można zastosować jak najbardziej bo to super parownik ale ta cena zawsze mnie od niego odtrąca. Patrząc na wydajność reduktora ja już bym wolał zastosować Golda takiego po przeróbce termicznej.
Noi Gabriel uderzył wreszcie w sedno sprawy - jak gość proponuje słabe graty i nie bawi się w bardziej zaawansowane montaże to pal go licho - lepiej znaleźć kogoś kto to ogarnie w całości i nie będzie trzeba mu podpowiadać na jakich gratach i jak to zamontować aby było dobrze.Gabriel pisze:Tajco pisze:Gosc od gazu meldowal mi ze da mi Reduktor SHARK ten co obsluguje do 200KM a BMW ma 231KMJa myślę że podstawa to poszukać kogoś innego do montażu podtlenku.Tajco pisze:Ale tan gosc nie lub bawic sie w dwa reduktory. Woli jeden wiekszy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-