[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.
- bobasgoleniow
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
- Lokalizacja: Goleniów
- bobasgoleniow
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
- Lokalizacja: Goleniów
Czy tak czy siak i tak powinno coś ciepłego lecieć nawet przy 70 stopniach sprawdz przepływ i odpowietrz dobrze najlepiej na wyższych obrotach u mnie na wolnych jak odpowietrzali to powietrza nie było ale na wyższych obrotach wyleciało troche trzeba zacząć od tych prostrzych zabiegów najpierw.
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
- bobasgoleniow
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
- Lokalizacja: Goleniów
Padnięte elektrozawory jak i pompa nagrzewnicy to dosyć łatwa usterka do zdiagnozowania.
Wprawdzie VAG może nie pokazywać błędów i trzeba przy tym chwilę posiedzieć ale temat jest prosty.
Wielu "fachowców" jak jeden mąż jako przyczynę wskazuje te elektrozawory ale jak zauważyłem niewielu z tych znawców potrafi poprawnie je zdiagnozować i logicznie uzasadnić czemu akurat one a nie coś innego :evil:
Ostatnio zmieniałem to u jednego kolegi... mówiłem mu, że to nie to ale ktoś inny mu naopowiadał że 99% przypadków to elektrozawory... po wymianie usterka pozostała a niesprawne okazały się klapy... niestety te na samym początku więc roboty jest sporo :-?
Tak swoją drogą, jakby ktoś potrzebował do swojego D3, to mam sprawne kompletne elektrozawory z pompą nagrzewnicy do sprzedania.
Niebawem dodam je do swojego ogłoszenia... i zrobię tam trochę porządku ;-)
Wprawdzie VAG może nie pokazywać błędów i trzeba przy tym chwilę posiedzieć ale temat jest prosty.
Wielu "fachowców" jak jeden mąż jako przyczynę wskazuje te elektrozawory ale jak zauważyłem niewielu z tych znawców potrafi poprawnie je zdiagnozować i logicznie uzasadnić czemu akurat one a nie coś innego :evil:
Ostatnio zmieniałem to u jednego kolegi... mówiłem mu, że to nie to ale ktoś inny mu naopowiadał że 99% przypadków to elektrozawory... po wymianie usterka pozostała a niesprawne okazały się klapy... niestety te na samym początku więc roboty jest sporo :-?
Tak swoją drogą, jakby ktoś potrzebował do swojego D3, to mam sprawne kompletne elektrozawory z pompą nagrzewnicy do sprzedania.
Niebawem dodam je do swojego ogłoszenia... i zrobię tam trochę porządku ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS pisze:Padnięte elektrozawory jak i pompa nagrzewnicy to dosyć łatwa usterka do zdiagnozowania.
Wprawdzie VAG może nie pokazywać błędów i trzeba przy tym chwilę posiedzieć ale temat jest prosty.
Wielu "fachowców" jak jeden mąż jako przyczynę wskazuje te elektrozawory ale jak zauważyłem niewielu z tych znawców potrafi poprawnie je zdiagnozować i logicznie uzasadnić czemu akurat one a nie coś innego :evil:
Ostatnio zmieniałem to u jednego kolegi... mówiłem mu, że to nie to ale ktoś inny mu naopowiadał że 99% przypadków to elektrozawory... po wymianie usterka pozostała a niesprawne okazały się klapy... niestety te na samym początku więc roboty jest sporo :-?
Tak swoją drogą, jakby ktoś potrzebował do swojego D3, to mam sprawne kompletne elektrozawory z pompą nagrzewnicy do sprzedania.
Niebawem dodam je do swojego ogłoszenia... i zrobię tam trochę porządku ;-)
FOSS jak to dokładnie zdiagnozować? Ja mam mały problem z ogrzewaniem niby jest ciepło ale nie jest gorąco, kilka razy się zdarzyło że wiało bardzo gorące powietrze i nie dało się zmniejszyć temperatury klimatronikiem!
Ja jak miałem A4 płukałem nagrzewnicę, przy -10 na zewnątrz jadąc autem zmarzłem, po płukaniu pod ciśnieniem + zalanie wodą z octem na godzinę (aby usunąć kamień) i ponowne płukanie wróciło ciepełko.kacper911 pisze:diagnoza taka u mnie że prawdopodobnie zawlone nagrzewnice
żeby srodkiem leciało ciepło na nagrzewnicy musi byc 70 stopni a u mnie poniżej jest przy jeżdzie po mieście -
nie wiem można to jakoś przepłukać czy tylko wymiana....
Jeżeli temperatura nawiewu zmienia się wraz z wzrostem obrotów to na 99% nagrzewnice. Ja w drugim autku mam podobnie i wymieniłem już wszystko co możliwe oprócz nagrzewnic. Płukanie nieraz pomaga na bardzo krótko ale daje efekty. Zawsze można spróbować. Ja u siebie w tym autku planuję wymianę nagrzewnicy zobaczę czy coś pomoże.
Dążenie do doskonałości.
ja u siebie rozwiązałem narazie problem , po podłączeniu vcds-a wyskoczyły mi trzy błędy sporadyczne powiązane z klapami ( leciało mi zimne powietrze przez centralny nawiew i na szybę ) , pokasowałem błędy , włączyłem vcds-em basic settings i poruszałem wszystkimi klapami , ucieszyłem się że zaczęło mi ciepełko wiać poprzez centralne wywietrzniki i na szybę , teraz to mam na klimatroniku ustawione 21 c i jest mega gorąco polecam taki zabieg może komuś pomoże :mrgreen: