części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.

Awatar użytkownika
bobasgoleniow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: bobasgoleniow » 20 gru 2012, 22:47

A ma być 90 tak jak na wskażniku od płynu.
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”

kacper911
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 02 lis 2011, 09:13
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: kacper911 » 20 gru 2012, 22:48

a koleś mi powiedział ze ok 70
jeśli tak to moze być nagrzewnica zaje----ana

Awatar użytkownika
bobasgoleniow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: bobasgoleniow » 20 gru 2012, 22:53

Czy tak czy siak i tak powinno coś ciepłego lecieć nawet przy 70 stopniach sprawdz przepływ i odpowietrz dobrze najlepiej na wyższych obrotach u mnie na wolnych jak odpowietrzali to powietrza nie było ale na wyższych obrotach wyleciało troche trzeba zacząć od tych prostrzych zabiegów najpierw.
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”

kacper911
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 02 lis 2011, 09:13
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: kacper911 » 20 gru 2012, 22:57

ok dzieki

Awatar użytkownika
bobasgoleniow
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 108
Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: bobasgoleniow » 20 gru 2012, 23:01

JUtro od rana będę walczył dalej z tym ogrzewaniem muszę to doprowadzić do ładu bo nikt nie kupi takiego auta.
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”

Gość

Post autor: Gość » 20 gru 2012, 23:21

Wprawdzie mam D2 ale u siebie nawet jak mam 70st na kotle to upał w aucie juz może być. A z powodu termostatu zima nie osiąga mi 90st a tak ok 70-80max

kacper911
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 02 lis 2011, 09:13
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: kacper911 » 21 gru 2012, 08:40

z nowych wiadomości kumpel miał kiedyś walnięty panel sterowania
i wszystko krzaczył

Smoli
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 52
Rejestracja: 02 paź 2009, 07:03
Lokalizacja: Trojmiasto

Post autor: Smoli » 21 gru 2012, 09:10

Tez koledzy walcze z ta przypadloscia, dzis mam podjechac do jakiegos speca(mam nadzieje).Przez tel mowil o dwoch rzeczach zaworki i wspomnial wlasnie o panelu klimatronika.Cos bede wiedzial bede pisal.pozdrawiam

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 gru 2012, 13:28

Padnięte elektrozawory jak i pompa nagrzewnicy to dosyć łatwa usterka do zdiagnozowania.
Wprawdzie VAG może nie pokazywać błędów i trzeba przy tym chwilę posiedzieć ale temat jest prosty.
Wielu "fachowców" jak jeden mąż jako przyczynę wskazuje te elektrozawory ale jak zauważyłem niewielu z tych znawców potrafi poprawnie je zdiagnozować i logicznie uzasadnić czemu akurat one a nie coś innego :evil:

Ostatnio zmieniałem to u jednego kolegi... mówiłem mu, że to nie to ale ktoś inny mu naopowiadał że 99% przypadków to elektrozawory... po wymianie usterka pozostała a niesprawne okazały się klapy... niestety te na samym początku więc roboty jest sporo :-?


Tak swoją drogą, jakby ktoś potrzebował do swojego D3, to mam sprawne kompletne elektrozawory z pompą nagrzewnicy do sprzedania.
Niebawem dodam je do swojego ogłoszenia... i zrobię tam trochę porządku ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

kacper911
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 02 lis 2011, 09:13
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: kacper911 » 22 gru 2012, 18:05

diagnoza taka u mnie że prawdopodobnie zawlone nagrzewnice
żeby srodkiem leciało ciepło na nagrzewnicy musi byc 70 stopni a u mnie poniżej jest przy jeżdzie po mieście -
nie wiem można to jakoś przepłukać czy tylko wymiana....

adrian949

Post autor: adrian949 » 22 gru 2012, 21:49

FOSS pisze:Padnięte elektrozawory jak i pompa nagrzewnicy to dosyć łatwa usterka do zdiagnozowania.
Wprawdzie VAG może nie pokazywać błędów i trzeba przy tym chwilę posiedzieć ale temat jest prosty.
Wielu "fachowców" jak jeden mąż jako przyczynę wskazuje te elektrozawory ale jak zauważyłem niewielu z tych znawców potrafi poprawnie je zdiagnozować i logicznie uzasadnić czemu akurat one a nie coś innego :evil:

Ostatnio zmieniałem to u jednego kolegi... mówiłem mu, że to nie to ale ktoś inny mu naopowiadał że 99% przypadków to elektrozawory... po wymianie usterka pozostała a niesprawne okazały się klapy... niestety te na samym początku więc roboty jest sporo :-?


Tak swoją drogą, jakby ktoś potrzebował do swojego D3, to mam sprawne kompletne elektrozawory z pompą nagrzewnicy do sprzedania.
Niebawem dodam je do swojego ogłoszenia... i zrobię tam trochę porządku ;-)

FOSS jak to dokładnie zdiagnozować? Ja mam mały problem z ogrzewaniem niby jest ciepło ale nie jest gorąco, kilka razy się zdarzyło że wiało bardzo gorące powietrze i nie dało się zmniejszyć temperatury klimatronikiem!

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 22 gru 2012, 22:16

kacper911 pisze:diagnoza taka u mnie że prawdopodobnie zawlone nagrzewnice
żeby srodkiem leciało ciepło na nagrzewnicy musi byc 70 stopni a u mnie poniżej jest przy jeżdzie po mieście -
nie wiem można to jakoś przepłukać czy tylko wymiana....
Ja jak miałem A4 płukałem nagrzewnicę, przy -10 na zewnątrz jadąc autem zmarzłem, po płukaniu pod ciśnieniem + zalanie wodą z octem na godzinę (aby usunąć kamień) i ponowne płukanie wróciło ciepełko.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 23 gru 2012, 17:17

Jeżeli temperatura nawiewu zmienia się wraz z wzrostem obrotów to na 99% nagrzewnice. Ja w drugim autku mam podobnie i wymieniłem już wszystko co możliwe oprócz nagrzewnic. Płukanie nieraz pomaga na bardzo krótko ale daje efekty. Zawsze można spróbować. Ja u siebie w tym autku planuję wymianę nagrzewnicy zobaczę czy coś pomoże.
Dążenie do doskonałości.

kacper911
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 02 lis 2011, 09:13
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: kacper911 » 23 gru 2012, 17:19

zacznę od płukania
nie będe od razu dechy rwał...

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 24 gru 2012, 14:36

ja u siebie rozwiązałem narazie problem , po podłączeniu vcds-a wyskoczyły mi trzy błędy sporadyczne powiązane z klapami ( leciało mi zimne powietrze przez centralny nawiew i na szybę ) , pokasowałem błędy , włączyłem vcds-em basic settings i poruszałem wszystkimi klapami , ucieszyłem się że zaczęło mi ciepełko wiać poprzez centralne wywietrzniki i na szybę , teraz to mam na klimatroniku ustawione 21 c i jest mega gorąco polecam taki zabieg może komuś pomoże :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl