części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Brak poziomowania,zielona i żółta kontrolk


Awatar użytkownika
Kozioł
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2012, 00:57
Lokalizacja: Głogów

[D3 03 4.2MPI ] Brak poziomowania,zielona i żółta kontrolk

Post autor: Kozioł » 25 gru 2012, 01:12

Witam serdecznie szanownych kolegów. Na wstępie chciałbym wspomnieć iż jestem zupełnie nowym użytkownikiem Waszego forum i za wszelkie błędy i pomyłki przepraszam a zarazem proszę o wskazówki jeżeli cokolwiek zrobie źlę. A teraz do tematu.

Posiadam Audi A8 D3 rok produkcji 2003 bodaj maj, to moja druga a8. Problem mam z zawieszeniem, a mianowicie, na desce rozdzielczej zapala się czasem żółta kontrolka pneumatyki, a czasem zielona i byłym skłonny stwierdzić, że zależy jaka nawierzchnia, w sensie zauważyłęm że jak jest jakaś górka np. tzw. leżący policjant. Być może jest to sam czujnik poziomowania ale nie jestem pewny natomiast zaobserwowałem również, że po nocy nie opada auto więc amory są szczelne i jak zamykam to sobie wypuszcza powietrze przez chwile i jest ok. Na wyświetlaczy MMI czasami mogę wybrać opcję LIFT czasami COMFORT a jeszcze czasami DYNAMIC ale reakcji zawieszenia nie ma. Bardzo prosze Was koledzy o poradę, może jest ktoś kto by mogł mi pomóć będę bardzo wdzięczny, jeśli takowej odpowiedzi nie dostane będę zmuszony jechać do serwisu.
Ostatnio zmieniony 25 gru 2012, 14:50 przez Kozioł, łącznie zmieniany 3 razy.
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 25 gru 2012, 10:32

Witaj , ładnie potrafisz używać kolorów , to TAGI też powinieneś ogarnąć ;-)

Awatar użytkownika
badyl
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 384
Rejestracja: 06 lut 2011, 21:47
Lokalizacja: trójmiasto

Post autor: badyl » 25 gru 2012, 12:13

kolego pod kompa auto i trzeba zobaczyć co się w sterowniku zapisało

Awatar użytkownika
Kozioł
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2012, 00:57
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Kozioł » 25 gru 2012, 19:30

mdamian pisze:Witaj , ładnie potrafisz używać kolorów , to TAGI też powinieneś ogarnąć ;-)
Witaj kolego:) hehe staram się przybliżyć temat więc dlatego dałem te kolorki choć wolałbym by znikły z mojej deski;)

[ Dodano: 2012-12-25, 19:31 ]
badyl pisze:kolego pod kompa auto i trzeba zobaczyć co się w sterowniku zapisało
kolego czekam do następnego tygodnia by zamówić sobie właśnie Vaga, tylko zastanawiam się czy taki mini na allegro w cenach do 600zł czy zakupić powiedzmy za 1600zł juz by na laptopie sobie sprawdzać. Poradź mi co wybrać? :?:
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 25 gru 2012, 19:41

Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ale żółty(pomarańczowy) nie powinien, podłącz autko pod kopmuter i podaj błędy, będzie wszystko jasne.
Nie wymieniaj nic na ,,pałę"
Zdrowych i Wesołych Świąt.

Awatar użytkownika
Kozioł
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2012, 00:57
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Kozioł » 25 gru 2012, 19:46

labas pisze:Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ale żółty(pomarańczowy) nie powinien, podłącz autko pod kopmuter i podaj błędy, będzie wszystko jasne.
Nie wymieniaj nic na ,,pałę"
Zdrowych i Wesołych Świąt.
No właśnie nic na pałe nie chcę wymieniać bo może wyjść, że to nic poważnego. Myślałem też o serwisie bo poprzednią A8 serwisowałem i właściciel Mnie zna, z cenami nie ma aż takiej tragedi, ale za sam katalizator mi ponad 5 koła zawołali w poprzedniej. Więc zależy co siada. Czekam do następnego tygodnia chcę zakupić sobie VAGa by na bierząco wiedzieć co jest grane w Ósemce. Więc jak tylko podłącze napiszę jakie błędy. Od razu pytam jaki najlepiej zakupić VAG, wiem ze VCDS ale nic mi to nie mówi jestem zielony jak ta kontrolka na desce. Więc propozycje mile widziane.
Wesołych Świąt :-) :-)
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 25 gru 2012, 19:56

Skoro serwisowałeś w ASO i znasz właściciela to nie warto ,,babrać" się w podrzędne serwisy stodołowe, zdiagnozuj u nich- w 90% zyskasz na kasie.
,,A propo" diagnozy, najlepszym sprzetem jest VAS, oczywiście w ASO, potem VCDS, potem długo, długo nic, a dalej to tylko chińszczyzna-zaraz odezwią się malkontenci :lol:

Awatar użytkownika
Kozioł
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2012, 00:57
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Kozioł » 25 gru 2012, 21:15

labas pisze:Skoro serwisowałeś w ASO i znasz właściciela to nie warto ,,babrać" się w podrzędne serwisy stodołowe, zdiagnozuj u nich- w 90% zyskasz na kasie.
,,A propo" diagnozy, najlepszym sprzetem jest VAS, oczywiście w ASO, potem VCDS, potem długo, długo nic, a dalej to tylko chińszczyzna-zaraz odezwią się malkontenci :lol:
Serwisowałem poprzednią a8, tą kupiłem dwa tygodnie temu. Te kontrolki się już paliły ale pneumatyka reaguje i niereaguje czyli jak jej się chce to zadziałą a nie jak jej sie nie chcę to nie zadziała.
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!

mazur6662
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 289
Rejestracja: 10 kwie 2010, 09:54
Lokalizacja: Nowa Cerkiew

Post autor: mazur6662 » 26 gru 2012, 10:37

na 90% kompresor się kończy, w moim przypadku było identycznie, klikałem LIFT a po chwili zapalała się żółta kontrolka auta i samochód nie unosił się. takie oznaki daje przegrzewanie się kompresora, spowodowane nieszczelnością układu bądź samym zużyciem "pompki"

Awatar użytkownika
Kozioł
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2012, 00:57
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Kozioł » 26 gru 2012, 14:44

mazur6662 pisze:na 90% kompresor się kończy, w moim przypadku było identycznie, klikałem LIFT a po chwili zapalała się żółta kontrolka auta i samochód nie unosił się. takie oznaki daje przegrzewanie się kompresora, spowodowane nieszczelnością układu bądź samym zużyciem "pompki"
Pytam bo chcę wiedzieć co ewentualnie mógłbym brać pod uwagę przy wymianie, ale tak jak koledzy wspominają kontrola VAGiem wszystko powie.
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!

TommyA8L
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 10 paź 2016, 21:34
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: TommyA8L » 23 kwie 2017, 21:28

labas pisze:Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ...
Wlasnie wczoraj jechalm na COMFORT pod ostra gorke i na jakas minute mi sie zielona lampka zapalila (tylko zielona). Podlaczylem potem kompa i zadnych bledow nie bylo w zawieszeniu. Czyli myslisz, ze to normalka? Czemu ona sie zapalila?

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 21:47

jak jedziesz pod góre auto obniza się troszkę to jest prawidłowa reakcje

dlatego jest to adaptive air suspension

ogolnie pierscien za 21e ze srubami i uszczelka i jazda z regeneracja

na początku zdychania kompresora zaczynają się takie rzeczy

TommyA8L
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 264
Rejestracja: 10 paź 2016, 21:34
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: TommyA8L » 23 kwie 2017, 21:53

dracus6662 pisze:jak jedziesz pod góre auto obniza się troszkę to jest prawidłowa reakcje

dlatego jest to adaptive air suspension

ogolnie pierscien za 21e ze srubami i uszczelka i jazda z regeneracja

na początku zdychania kompresora zaczynają się takie rzeczy
Ok Dzieki
Ale co masz na mysli z tym pierscieniem? Bo nie zrozumialem 3 i 4 zdania..

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 23 kwie 2017, 22:38

zestaw naprawczy pierscien tłoczka kompresora http://www.ebay.de/itm/Fur-Audi-A8-D3-4 ... xyUylTPsD4

wyciągasz kompresor i rozbierasz i wymieniasz

robiłem to i nic trudnego max 1,5 godziny ;) i hoola az miło a ja kurde kupiłem nowy dodatkowo bo odwrotnie pierscien założyłem przy składaniu :P

Awatar użytkownika
Michall2107
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 139
Rejestracja: 19 lis 2016, 21:50
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Michall2107 » 22 maja 2017, 20:03

Dobra to mnie ostatnio kolega uswiadomil. Ani razu odkąd mam a8 nie zapaliła mi sir zielona kontrolka. Nie wiem czy sie cieszyć czy tez nie. Czy to wazna kontrolka ? Jesli powinna sie zapalac gdzie szukać proboemu? Do dnia dzisiejszego nir miałem problemu opuszczał podnosił. Na samym początku wymieniłem tylko kompresor i od tamtej pory nie moge narzekac. Ktos wie o co chodzi?
"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl