[D3 03 4.2MPI ] Brak poziomowania,zielona i żółta kontrolk
[D3 03 4.2MPI ] Brak poziomowania,zielona i żółta kontrolk
Witam serdecznie szanownych kolegów. Na wstępie chciałbym wspomnieć iż jestem zupełnie nowym użytkownikiem Waszego forum i za wszelkie błędy i pomyłki przepraszam a zarazem proszę o wskazówki jeżeli cokolwiek zrobie źlę. A teraz do tematu.
Posiadam Audi A8 D3 rok produkcji 2003 bodaj maj, to moja druga a8. Problem mam z zawieszeniem, a mianowicie, na desce rozdzielczej zapala się czasem żółta kontrolka pneumatyki, a czasem zielona i byłym skłonny stwierdzić, że zależy jaka nawierzchnia, w sensie zauważyłęm że jak jest jakaś górka np. tzw. leżący policjant. Być może jest to sam czujnik poziomowania ale nie jestem pewny natomiast zaobserwowałem również, że po nocy nie opada auto więc amory są szczelne i jak zamykam to sobie wypuszcza powietrze przez chwile i jest ok. Na wyświetlaczy MMI czasami mogę wybrać opcję LIFT czasami COMFORT a jeszcze czasami DYNAMIC ale reakcji zawieszenia nie ma. Bardzo prosze Was koledzy o poradę, może jest ktoś kto by mogł mi pomóć będę bardzo wdzięczny, jeśli takowej odpowiedzi nie dostane będę zmuszony jechać do serwisu.
Posiadam Audi A8 D3 rok produkcji 2003 bodaj maj, to moja druga a8. Problem mam z zawieszeniem, a mianowicie, na desce rozdzielczej zapala się czasem żółta kontrolka pneumatyki, a czasem zielona i byłym skłonny stwierdzić, że zależy jaka nawierzchnia, w sensie zauważyłęm że jak jest jakaś górka np. tzw. leżący policjant. Być może jest to sam czujnik poziomowania ale nie jestem pewny natomiast zaobserwowałem również, że po nocy nie opada auto więc amory są szczelne i jak zamykam to sobie wypuszcza powietrze przez chwile i jest ok. Na wyświetlaczy MMI czasami mogę wybrać opcję LIFT czasami COMFORT a jeszcze czasami DYNAMIC ale reakcji zawieszenia nie ma. Bardzo prosze Was koledzy o poradę, może jest ktoś kto by mogł mi pomóć będę bardzo wdzięczny, jeśli takowej odpowiedzi nie dostane będę zmuszony jechać do serwisu.
Ostatnio zmieniony 25 gru 2012, 14:50 przez Kozioł, łącznie zmieniany 3 razy.
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
Witaj , ładnie potrafisz używać kolorów , to TAGI też powinieneś ogarnąć ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Witaj kolego:) hehe staram się przybliżyć temat więc dlatego dałem te kolorki choć wolałbym by znikły z mojej deski;)mdamian pisze:Witaj , ładnie potrafisz używać kolorów , to TAGI też powinieneś ogarnąć ;-)
[ Dodano: 2012-12-25, 19:31 ]
kolego czekam do następnego tygodnia by zamówić sobie właśnie Vaga, tylko zastanawiam się czy taki mini na allegro w cenach do 600zł czy zakupić powiedzmy za 1600zł juz by na laptopie sobie sprawdzać. Poradź mi co wybrać? :?:badyl pisze:kolego pod kompa auto i trzeba zobaczyć co się w sterowniku zapisało
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
No właśnie nic na pałe nie chcę wymieniać bo może wyjść, że to nic poważnego. Myślałem też o serwisie bo poprzednią A8 serwisowałem i właściciel Mnie zna, z cenami nie ma aż takiej tragedi, ale za sam katalizator mi ponad 5 koła zawołali w poprzedniej. Więc zależy co siada. Czekam do następnego tygodnia chcę zakupić sobie VAGa by na bierząco wiedzieć co jest grane w Ósemce. Więc jak tylko podłącze napiszę jakie błędy. Od razu pytam jaki najlepiej zakupić VAG, wiem ze VCDS ale nic mi to nie mówi jestem zielony jak ta kontrolka na desce. Więc propozycje mile widziane.labas pisze:Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ale żółty(pomarańczowy) nie powinien, podłącz autko pod kopmuter i podaj błędy, będzie wszystko jasne.
Nie wymieniaj nic na ,,pałę"
Zdrowych i Wesołych Świąt.
Wesołych Świąt :-) :-)
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
Skoro serwisowałeś w ASO i znasz właściciela to nie warto ,,babrać" się w podrzędne serwisy stodołowe, zdiagnozuj u nich- w 90% zyskasz na kasie.
,,A propo" diagnozy, najlepszym sprzetem jest VAS, oczywiście w ASO, potem VCDS, potem długo, długo nic, a dalej to tylko chińszczyzna-zaraz odezwią się malkontenci :lol:
,,A propo" diagnozy, najlepszym sprzetem jest VAS, oczywiście w ASO, potem VCDS, potem długo, długo nic, a dalej to tylko chińszczyzna-zaraz odezwią się malkontenci :lol:
Serwisowałem poprzednią a8, tą kupiłem dwa tygodnie temu. Te kontrolki się już paliły ale pneumatyka reaguje i niereaguje czyli jak jej się chce to zadziałą a nie jak jej sie nie chcę to nie zadziała.labas pisze:Skoro serwisowałeś w ASO i znasz właściciela to nie warto ,,babrać" się w podrzędne serwisy stodołowe, zdiagnozuj u nich- w 90% zyskasz na kasie.
,,A propo" diagnozy, najlepszym sprzetem jest VAS, oczywiście w ASO, potem VCDS, potem długo, długo nic, a dalej to tylko chińszczyzna-zaraz odezwią się malkontenci :lol:
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
Pytam bo chcę wiedzieć co ewentualnie mógłbym brać pod uwagę przy wymianie, ale tak jak koledzy wspominają kontrola VAGiem wszystko powie.mazur6662 pisze:na 90% kompresor się kończy, w moim przypadku było identycznie, klikałem LIFT a po chwili zapalała się żółta kontrolka auta i samochód nie unosił się. takie oznaki daje przegrzewanie się kompresora, spowodowane nieszczelnością układu bądź samym zużyciem "pompki"
W ŻYCIU MOŻE ZABRAKNĄĆ MI TECHNIKI,KONDYCJI ALE NIGDY CHARAKTERU!!!
Wlasnie wczoraj jechalm na COMFORT pod ostra gorke i na jakas minute mi sie zielona lampka zapalila (tylko zielona). Podlaczylem potem kompa i zadnych bledow nie bylo w zawieszeniu. Czyli myslisz, ze to normalka? Czemu ona sie zapalila?labas pisze:Zielony kolor jest naturalny, czasami podczas jazdy moze się pokazać, ...
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
jak jedziesz pod góre auto obniza się troszkę to jest prawidłowa reakcje
dlatego jest to adaptive air suspension
ogolnie pierscien za 21e ze srubami i uszczelka i jazda z regeneracja
na początku zdychania kompresora zaczynają się takie rzeczy
dlatego jest to adaptive air suspension
ogolnie pierscien za 21e ze srubami i uszczelka i jazda z regeneracja
na początku zdychania kompresora zaczynają się takie rzeczy
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Ok Dziekidracus6662 pisze:jak jedziesz pod góre auto obniza się troszkę to jest prawidłowa reakcje
dlatego jest to adaptive air suspension
ogolnie pierscien za 21e ze srubami i uszczelka i jazda z regeneracja
na początku zdychania kompresora zaczynają się takie rzeczy
Ale co masz na mysli z tym pierscieniem? Bo nie zrozumialem 3 i 4 zdania..
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
zestaw naprawczy pierscien tłoczka kompresora http://www.ebay.de/itm/Fur-Audi-A8-D3-4 ... xyUylTPsD4
wyciągasz kompresor i rozbierasz i wymieniasz
robiłem to i nic trudnego max 1,5 godziny i hoola az miło a ja kurde kupiłem nowy dodatkowo bo odwrotnie pierscien założyłem przy składaniu
wyciągasz kompresor i rozbierasz i wymieniasz
robiłem to i nic trudnego max 1,5 godziny i hoola az miło a ja kurde kupiłem nowy dodatkowo bo odwrotnie pierscien założyłem przy składaniu
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
- Michall2107
- Forum Audi A8
- Posty: 139
- Rejestracja: 19 lis 2016, 21:50
- Lokalizacja: Podlasie
Dobra to mnie ostatnio kolega uswiadomil. Ani razu odkąd mam a8 nie zapaliła mi sir zielona kontrolka. Nie wiem czy sie cieszyć czy tez nie. Czy to wazna kontrolka ? Jesli powinna sie zapalac gdzie szukać proboemu? Do dnia dzisiejszego nir miałem problemu opuszczał podnosił. Na samym początku wymieniłem tylko kompresor i od tamtej pory nie moge narzekac. Ktos wie o co chodzi?
"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp