[D2 96 3.7PB/LPG ] Wypadanie zapłonu
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
sprawdź trasę instalacji do modułów sporadyczne wypadanie jednej strony może być spowodowane luźnym pinem, korozją instalacji, przetarciami itp, to samo tyczy się punktów masowych bo często są pomijane a odgrywają orgomną rolę.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Zależy jaką masz instalke ale raczej masz dwa. Czyli po jednym na głowicę. Gazownik napewno poszedł na łatwizne i nie lutował Ci kabli tylko odłączył wtyczki od wtrysków benzynowych i pomiędzy wpiął się z emulatorem. Podłącz wtyczki od instalacji silnika bezpośrednio pod wtryski. W ten sposób ominiesz ten emulator. Pamiętaj tylko, żeby wyłączyć guzikiem instalację LPG przed odpaleniem.Marcin1981 pisze:Ten emulator jest podłączony pod jedną stronę silnika ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Przy instalacji jest tylko sterownik i mapsensor i nic więcej tam nie widziałem ten emulator chyba musi być w głównym sterowniku od lpg .A Wolek też może masz racje niby wszystko czyściłem "kntaktem"ale może coś przegapiłem
Ostatnio zmieniony 04 sty 2013, 22:40 przez Marcin1981, łącznie zmieniany 1 raz.
Dlatego napisałem, że zależy jaką masz centralkę. Niektóre mają wbudowany a niektóre są dokładane. Każdy sterownik LPG tego wymaga. No chyba, że zamiast odłączać wtryski benzynowe wolisz na czas pracy na gazie odłączyć pompkę paliwa. To też jest możliwe ale dla dobra podzespołów nie stosowane.Marcin1981 pisze:Przy instalacji jest tylko sterownik i mapsensor i nic więcej tam nie widziałem ten emulator chyba musi być w głównym sterowniku od lpg
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
W ten sposób mechanicznie pozbawiasz zasilania, a tu chodzi o elektryczne. Spróbuj w ten sposób jak Ci mówiłem, a jeśli dalej będzie to samo (w co wątpię) to będziemy dalej nad tym gdybać.Marcin1981 pisze:Odłączenia pompy też już próbowałem a przy jeździe na pb butle zakręcałem i to samo
[ Dodano: 2013-01-04, 22:50 ]
Zamiast zakręcać butle wystarczyło odłączyć wtyczkę przy wielozaworze. Bardziej skuteczne.
To tak na przyszłość.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Ja bym jeszcze sprawdził uszczelkę pod kolektorem ssącym, najprościej ją sprawdzić na odpalonym aucie psikasz na okolice uszczelki kolektora np WD-40 jeśli obroty się wyrównają to masz walniętą uszczelkę! Ja tak miałem zamieniałem moduły, świece, cewki nic to nie dawało dopiero kolega zauważył luźna śrubę na kolektorze. Wymiana uszczelki plus gwintowanie załatwiła sprawę!
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Marcin1981 pisze:Chyba usterka namierzona
:-) czasem naj prostsze nie jest oczywiste chętnie przyjme "pomógł"
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
wolałem właśnie tego tak nie komentować ale skoro już zostało powiedziane... zmień mechanika PozdrawiamApophis pisze:On powinien to wiedziec a nie szukać... Obym sie mylił ale wychodzi że dales auto do partacza i wlasnie zaczynają się skutki tego.Marcin1981 pisze:Tak wyglada jak by gazownik szukal gdzie ma sie podpiac
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.