części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 3.7PB/LPG ] Wypadanie zapłonu

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 14 paź 2013, 21:31

Simone331 pisze:Nieszczelność na oringu wtrysku benzynowego, lub też w Twoim przypadku instalacja gazowa, więc do sprawdzenia szczelność wkrętki w kolektor na tym cylindrze, lub czy przewód gazowy od wtrysku gazowego do wkrętki nie jest dziurawy.
Niestety to raczej nie to bo nie dziala ani wtrysk benzynowy ani gazowy czyli jak by byla nieszczelnosc na ktoryms z nich to chociaz jeden by dobrze dzialal czy sie nie myle?

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 14 paź 2013, 21:47

seba185 pisze:
Simone331 pisze:Nieszczelność na oringu wtrysku benzynowego, lub też w Twoim przypadku instalacja gazowa, więc do sprawdzenia szczelność wkrętki w kolektor na tym cylindrze, lub czy przewód gazowy od wtrysku gazowego do wkrętki nie jest dziurawy.
Niestety to raczej nie to bo nie dziala ani wtrysk benzynowy ani gazowy czyli jak by byla nieszczelnosc na ktoryms z nich to chociaz jeden by dobrze dzialal czy sie nie myle?
Przykład z mojego doświadczenia, gdy cały dzień dochodziłem co może być nie tak w przedliftowym 3.7 mojego znajomego. Wypadanie występowało tylko na jednym i tym samym cylindrze ( nie pamiętam którym, ale to bez znaczenia) na gazie jak również na benzynie. Wymianie poległo wszystko co było z tym cylindrem związane, łącznie z testem sprężania. Po paru godzinach walki postanowiłem wymienić wężyki gazowe. Po tym zabiegu problem poleciał do kosza razem ze starym dziurawym wężykiem. Co do Twojego pytania, to do każdego przypadku trzeba podchodzić indywidualnie i uwierz, że jakąkolwiek propozycja rozwiązania problemu jest przydatna i kieruje nas na pewien tok myślenia, a nie w każdym aucie występuje identyczna przyczyna. ;)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 paź 2013, 22:18

seba185 pisze:
tutenhamon pisze:Tak albo świeca , albo cewka , albo moduł . Miałem wypadanie na 2 cylindrze w moim przypadku to był moduł .
Nie prawda kolego, ja mam taka sama bolaczke caly czas. modul ok cewka ok swiece ok i dalej jest to samo
ooo Seba noi co tam?...
podmieniałeś moduły tak jak rozmawialiśmy i nic z tego nie wynikło?? :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2013, 22:40

może to zabrzmi drastycznie ale zabierz go na pomiar sprężania. Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem z brakiem zapłony na 1 i 2 baniaku po 60km jazdy.
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-bra ... t10571.htm
nie zaszkodzi. Skoro elektrycznie wszystko jest ok to zerknij starym sposobem.
Może być nadpalony zawór i też będzie głupiał. Jeśli Twoja chwila prawdy okaże się być mocną stroną i będziesz wiedział na czym stoisz to wtedy zostaje kwestia przewodów, połączeń itp. Wspólnymi siłami da sie wszystko osiągnąć.

seba185
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 95
Rejestracja: 14 lip 2013, 16:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seba185 » 14 paź 2013, 23:39

Simone331 pisze:Przykład z mojego doświadczenia, gdy cały dzień dochodziłem co może być nie tak w przedliftowym 3.7 mojego znajomego. Wypadanie występowało tylko na jednym i tym samym cylindrze ( nie pamiętam którym, ale to bez znaczenia) na gazie jak również na benzynie. Wymianie poległo wszystko co było z tym cylindrem związane, łącznie z testem sprężania. Po paru godzinach walki postanowiłem wymienić wężyki gazowe. Po tym zabiegu problem poleciał do kosza razem ze starym dziurawym wężykiem. Co do Twojego pytania, to do każdego przypadku trzeba podchodzić indywidualnie i uwierz, że jakąkolwiek propozycja rozwiązania problemu jest przydatna i kieruje nas na pewien tok myślenia, a nie w każdym aucie występuje identyczna przyczyna. ;)
A kurcze sprobuje to ogarnac i zobacze efekt...
FOSS pisze:ooo Seba noi co tam?...
podmieniałeś moduły tak jak rozmawialiśmy i nic z tego nie wynikło?? :roll:
Czesc, no tak jak gadalismy po zmienialem te moduly na wszystkie strony i dupaaa! :roll: Nie mam pomyslow juz na to, moze byc jeszcze tak jak gadalismy...komputer
ernesto pisze:może to zabrzmi drastycznie ale zabierz go na pomiar sprężania. Ja stałem się szczęśliwym posiadaczem z brakiem zapłony na 1 i 2 baniaku po 60km jazdy.
Spoko loko ale u mnie co jakis czas wypada zaplon a po nocy chodzi wszystko super wiec to raczej nie to ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 15 paź 2013, 06:31

co ty rozumiesz \\\\
\\za wypadanie zapłonu >?

Awatar użytkownika
Th0mekk
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 48
Rejestracja: 01 lip 2013, 22:40
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Th0mekk » 15 paź 2013, 13:59

tutenhamon pisze:Tak albo świeca , albo cewka , albo moduł . Miałem wypadanie na 2 cylindrze w moim przypadku to był moduł .
W moim przypadku również winny okazał się moduł zapłonowy.
Dzięki chłopaki bo dzięki forum wiele czasu zaoszczędzone ;)

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 15 paź 2013, 17:49

Najważniejsze że silniczek znów równiutko pracuje ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl