Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 FL ALL ] Kondycja silnika, które bloki logować

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 07 sty 2013, 15:24

I po jakim czasie czy tez ilu km znowu pokażą wartości??

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 07 sty 2013, 15:26

Wartości (093)po prawidłowym ustawieniu zmienią się od razu.Są to odczyty z czujników Halla. Blok 90 to wartości przestawienia nastawników pod obciązeniem. Z tego co mi wiadomi to powinny dawać na max +21 i one się "adaptują" od wartości ustawienia rozrządu i tak jka USZEK napisał skasować błedy wtedy się zresetują i adaptacja zacznie działać szybciej.

Najlepiej wszystko sprawdzić na ciepłym silniku po kilku km jazdy.

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 07 sty 2013, 16:35

OK, na środę jestem umówiony z mechanikiem więc zobaczymy co on powie.

[ Dodano: 2013-01-10, 22:56 ]
No i jestem po wizycie u mechanika rozrząd był przestawiony na walkach, jedną i drugą stronę musiał ustawić.
Teraz znaki się pokrywają. Zrobił test nastawników, ponoć są ok, 0 niepokojących objawów.

Ale dalej w kanale 93 mam duże wartości -14 i -1 w jednym i drugim przypadku po przestawieniu rozrządu wartości zmieniły sie o 4*

Co do korekt i sond lambda.
Dalej jest lekki rozjazd, tak to wyglada po 30km na PB od ustawienia:


Obrazek

A nie wiem czy ten rozjazd nie powoduje sonda/y:

Grupy: 090,031,002 - http://vaglog.rtnet.pl/pigulka5_110822.html
Grupy: 090,032 - http://vaglog.rtnet.pl/pigulka5_110823.html

[ Dodano: 2013-01-12, 10:06 ]
Czy mógłby sie ktos wypowiedzieć na temat sond lambda??
Wydaje mi się że nie pracują tak jak powinny.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 16 sty 2013, 17:46

Nadal masz zle ustawiony rozrząd. W 093 masz mieć dwa zera. -14 to prawie dwa zęby. Mechanior według mnie zle napina pasek albo ma blokade do bani. Ustawić w dwa zera jest bardzo trudno ale się da.

tu małe wskazówki na wszelki wypadek

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7&t=108758

Masz podłaczone sondy do LpgTecha? Troche nierówno pracują ale ja bym je zostawił w spokoju. Jedynie rozrząd poprawił i wtedy weryfikował reszte.
A tu troche do poczytania o 093

http://www.a6klub.pl/-all-42-v8-5v-grup ... t36045.htm

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 16 sty 2013, 20:36

jeśli masz ok ustawione to nastawniki poszły
tak się głupio spytam a coś masz nie tak z autem czy nie masz co robić ??

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 16 sty 2013, 21:42

Temat przeczytałem w sumie nie powiedział co było przyczyną> Pojade jutro jeszcze raz do mechanika i popytam go o to

Sondy są podłaczone do LPGTECH
Ich praca trochę mnie nie pokoi, nie widziałem jeszcze żeby osiagnęły 0.9 najwięcej 0.77

[ Dodano: 2013-01-17, 09:17 ]
pepi pisze:jeśli masz ok ustawione to nastawniki poszły
tak się głupio spytam a coś masz nie tak z autem czy nie masz co robić ??
Wiesz co właśnie miałem za dużo wolnego czasu i z nudów wyszukałem sobie ot taki problem, przez który nie mogę spac nocami :)
Wiedziałem że jak spradzę przepływkę itd to coś wyjdzie.
A nie lubie gdy w aucie coś nie gra :)

A co do problemów to nie mam zadnych, zapłon nie wypada, check się nie zapala, jedynie praca sond mnie martwi i błąd sondy który czasami się pokazuje.kilka postów wyżej o nim wspominałem.

Co do nastawników mechanik który poprawił mi rozrząd, robil test nastawników i mówił że wszystko jest ok, i rozrząd by zostawił w spokoju.

Ale na przykładzie kolegi z A6:
http://www.a6klub.pl/-all...sci-vt36045.htm
też rozrząd był ok nawet pokrywy ściągali do sprawdzania, a rozjazd dalej pozostawał. I dopiero jakiś magik to ogarnął ale co było przyczyna nikt nie wie do samego końca.

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 17 sty 2013, 10:41

Tomi zrobisz jak uważasz, ja bym ustawił rozrząd tak aby miał 0 0 ostatecznie + - 2 a nie 14.

A ten mechanir to jakiś specjalista w Audi, chyba nie, skoro twierdzi ze -14 to dobrze ustawiony rozrząd.


Co do sond to może lpgtech robi zamieszanie. Ja bym odłaczył na próbe. A na techu patrzyłes ile pokazują na maxa. Nie pamiętam dokładnie ale masz 4 sondy i moze zle logowałes znaczy te za katem a nie przed. Korekty masz prawie zerowe wiec raczej paliwa mu nie brakuje ale korekty to wypadkowa z sond przed i za katem i to w petli zamknietej a nie otwartej. Za cienki jestem i zamało przy tym siedziałem zeby to określić dokładnie czy jest oki. Ja bym je zostawił w spokoju i tak w OL jedzie po sztywnej mapie a nie po sondach.

Zagadaj z Zagórem z A6 niech Ci powie jaka jest róznica jak ustawił na 0 0 i ile mu sondy dają na maxa. Jest tez na lpg-forum nick zagor
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 13:18 przez hipcio, łącznie zmieniany 1 raz.

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 17 sty 2013, 11:31

Chciałbym mieć tak jak byc powinno, ale jeździć do 10 mechaników i płacic każdemu po 300zł za to że cos tam ustawi według swoich doświadczeń tez mi nie pasuje.
Do Zagora juz pisałem, zobaczymy co odpowie.
Co do LPGtech nie podłaczałem się jeszcze kablem, musze zadzwonic do swojego gazownika spytać go o to czy mogę się podłączyć, w końcu instalacja na gwarancji jest.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 sty 2013, 12:08

podpinaj się i nie pytaj się tylko nic nie przestawiaj :-P
wiecie co ja to nawet nie sprawdzam co w polu od nastawników mam
bo na 101% to mam słabo
lepiej nie wiedzieć co nie

ale jak mi wywala babola braku odniesienia czujnika wału względem wałka to czego można się spodziewać :-D

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 17 sty 2013, 13:23

Wszystkiego :mrgreen: a na serio to sprawdz blok 090 093 na początek bo tak to niewiada co wysiadło moze czujnik halla

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 sty 2013, 20:20

mam to w czterech literach
sprawdzę jak graty kupię bo na razie mam pompę wody
jeszcze 3 rolki i napinacz i pasek
bo co mam się stresować ?/ostatnio pobijam rekordy spalania fakt że miałem na ogonie drogie wideo to jechałem przepisowo ale 12 lpg to niezły wynik :mrgreen:

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 24 maja 2013, 20:20

krzychu22.p1i pisze:Odnośnie przepływki, prawidłowa wartość przy maxymalnie otwartej przepustnicy to jest moc silnika x 0,8, w przypadku Twojej S 360x0,8= 288 gram i tyle powinna wskazywać. Im dalej od tej wartości tym gorzej. Najlepiej to wychwycić jadąc i robiąc logi.
skąd masz takie dane? w elsie jest coś zupełnie innego
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 maja 2013, 20:45

mam słabo
jeśli w vasie w bloku 93 jest to samo to mam -4kw i :oops: 20 kw :roll:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 maja 2013, 20:45

i babol 17755 :roll:

zapomniałem dodać że ci co mają przestawiony to podobno winny temu jest tłumik drgań ;-)
on robi takie zamieszanie

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 11 cze 2013, 19:51

przypomnę się w temacie :)
maciu pisze:
krzychu22.p1i pisze:Odnośnie przepływki, prawidłowa wartość przy maxymalnie otwartej przepustnicy to jest moc silnika x 0,8, w przypadku Twojej S 360x0,8= 288 gram i tyle powinna wskazywać. Im dalej od tej wartości tym gorzej. Najlepiej to wychwycić jadąc i robiąc logi.
skąd masz takie dane? w elsie jest coś zupełnie innego
pepi pisze:i babol 17755 :roll:

zapomniałem dodać że ci co mają przestawiony to podobno winny temu jest tłumik drgań ;-)
on robi takie zamieszanie
co to za tłumik drgań? coś się komuś raczej pomieszało
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl