![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Kondycja silnika, które bloki logować
Wartości (093)po prawidłowym ustawieniu zmienią się od razu.Są to odczyty z czujników Halla. Blok 90 to wartości przestawienia nastawników pod obciązeniem. Z tego co mi wiadomi to powinny dawać na max +21 i one się "adaptują" od wartości ustawienia rozrządu i tak jka USZEK napisał skasować błedy wtedy się zresetują i adaptacja zacznie działać szybciej.
Najlepiej wszystko sprawdzić na ciepłym silniku po kilku km jazdy.
Najlepiej wszystko sprawdzić na ciepłym silniku po kilku km jazdy.
OK, na środę jestem umówiony z mechanikiem więc zobaczymy co on powie.
[ Dodano: 2013-01-10, 22:56 ]
No i jestem po wizycie u mechanika rozrząd był przestawiony na walkach, jedną i drugą stronę musiał ustawić.
Teraz znaki się pokrywają. Zrobił test nastawników, ponoć są ok, 0 niepokojących objawów.
Ale dalej w kanale 93 mam duże wartości -14 i -1 w jednym i drugim przypadku po przestawieniu rozrządu wartości zmieniły sie o 4*
Co do korekt i sond lambda.
Dalej jest lekki rozjazd, tak to wyglada po 30km na PB od ustawienia:
A nie wiem czy ten rozjazd nie powoduje sonda/y:
Grupy: 090,031,002 - http://vaglog.rtnet.pl/pigulka5_110822.html
Grupy: 090,032 - http://vaglog.rtnet.pl/pigulka5_110823.html
[ Dodano: 2013-01-12, 10:06 ]
Czy mógłby sie ktos wypowiedzieć na temat sond lambda??
Wydaje mi się że nie pracują tak jak powinny.
[ Dodano: 2013-01-10, 22:56 ]
No i jestem po wizycie u mechanika rozrząd był przestawiony na walkach, jedną i drugą stronę musiał ustawić.
Teraz znaki się pokrywają. Zrobił test nastawników, ponoć są ok, 0 niepokojących objawów.
Ale dalej w kanale 93 mam duże wartości -14 i -1 w jednym i drugim przypadku po przestawieniu rozrządu wartości zmieniły sie o 4*
Co do korekt i sond lambda.
Dalej jest lekki rozjazd, tak to wyglada po 30km na PB od ustawienia:
A nie wiem czy ten rozjazd nie powoduje sonda/y:
Grupy: 090,031,002 - http://vaglog.rtnet.pl/pigulka5_110822.html
Grupy: 090,032 - http://vaglog.rtnet.pl/pigulka5_110823.html
[ Dodano: 2013-01-12, 10:06 ]
Czy mógłby sie ktos wypowiedzieć na temat sond lambda??
Wydaje mi się że nie pracują tak jak powinny.
Nadal masz zle ustawiony rozrząd. W 093 masz mieć dwa zera. -14 to prawie dwa zęby. Mechanior według mnie zle napina pasek albo ma blokade do bani. Ustawić w dwa zera jest bardzo trudno ale się da.
tu małe wskazówki na wszelki wypadek
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7&t=108758
Masz podłaczone sondy do LpgTecha? Troche nierówno pracują ale ja bym je zostawił w spokoju. Jedynie rozrząd poprawił i wtedy weryfikował reszte.
A tu troche do poczytania o 093
http://www.a6klub.pl/-all-42-v8-5v-grup ... t36045.htm
tu małe wskazówki na wszelki wypadek
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7&t=108758
Masz podłaczone sondy do LpgTecha? Troche nierówno pracują ale ja bym je zostawił w spokoju. Jedynie rozrząd poprawił i wtedy weryfikował reszte.
A tu troche do poczytania o 093
http://www.a6klub.pl/-all-42-v8-5v-grup ... t36045.htm
Temat przeczytałem w sumie nie powiedział co było przyczyną> Pojade jutro jeszcze raz do mechanika i popytam go o to
Sondy są podłaczone do LPGTECH
Ich praca trochę mnie nie pokoi, nie widziałem jeszcze żeby osiagnęły 0.9 najwięcej 0.77
[ Dodano: 2013-01-17, 09:17 ]
Wiedziałem że jak spradzę przepływkę itd to coś wyjdzie.
A nie lubie gdy w aucie coś nie gra
A co do problemów to nie mam zadnych, zapłon nie wypada, check się nie zapala, jedynie praca sond mnie martwi i błąd sondy który czasami się pokazuje.kilka postów wyżej o nim wspominałem.
Co do nastawników mechanik który poprawił mi rozrząd, robil test nastawników i mówił że wszystko jest ok, i rozrząd by zostawił w spokoju.
Ale na przykładzie kolegi z A6:
http://www.a6klub.pl/-all...sci-vt36045.htm
też rozrząd był ok nawet pokrywy ściągali do sprawdzania, a rozjazd dalej pozostawał. I dopiero jakiś magik to ogarnął ale co było przyczyna nikt nie wie do samego końca.
Sondy są podłaczone do LPGTECH
Ich praca trochę mnie nie pokoi, nie widziałem jeszcze żeby osiagnęły 0.9 najwięcej 0.77
[ Dodano: 2013-01-17, 09:17 ]
Wiesz co właśnie miałem za dużo wolnego czasu i z nudów wyszukałem sobie ot taki problem, przez który nie mogę spac nocamipepi pisze:jeśli masz ok ustawione to nastawniki poszły
tak się głupio spytam a coś masz nie tak z autem czy nie masz co robić ??

Wiedziałem że jak spradzę przepływkę itd to coś wyjdzie.
A nie lubie gdy w aucie coś nie gra

A co do problemów to nie mam zadnych, zapłon nie wypada, check się nie zapala, jedynie praca sond mnie martwi i błąd sondy który czasami się pokazuje.kilka postów wyżej o nim wspominałem.
Co do nastawników mechanik który poprawił mi rozrząd, robil test nastawników i mówił że wszystko jest ok, i rozrząd by zostawił w spokoju.
Ale na przykładzie kolegi z A6:
http://www.a6klub.pl/-all...sci-vt36045.htm
też rozrząd był ok nawet pokrywy ściągali do sprawdzania, a rozjazd dalej pozostawał. I dopiero jakiś magik to ogarnął ale co było przyczyna nikt nie wie do samego końca.
Tomi zrobisz jak uważasz, ja bym ustawił rozrząd tak aby miał 0 0 ostatecznie + - 2 a nie 14.
A ten mechanir to jakiś specjalista w Audi, chyba nie, skoro twierdzi ze -14 to dobrze ustawiony rozrząd.
Co do sond to może lpgtech robi zamieszanie. Ja bym odłaczył na próbe. A na techu patrzyłes ile pokazują na maxa. Nie pamiętam dokładnie ale masz 4 sondy i moze zle logowałes znaczy te za katem a nie przed. Korekty masz prawie zerowe wiec raczej paliwa mu nie brakuje ale korekty to wypadkowa z sond przed i za katem i to w petli zamknietej a nie otwartej. Za cienki jestem i zamało przy tym siedziałem zeby to określić dokładnie czy jest oki. Ja bym je zostawił w spokoju i tak w OL jedzie po sztywnej mapie a nie po sondach.
Zagadaj z Zagórem z A6 niech Ci powie jaka jest róznica jak ustawił na 0 0 i ile mu sondy dają na maxa. Jest tez na lpg-forum nick zagor
A ten mechanir to jakiś specjalista w Audi, chyba nie, skoro twierdzi ze -14 to dobrze ustawiony rozrząd.
Co do sond to może lpgtech robi zamieszanie. Ja bym odłaczył na próbe. A na techu patrzyłes ile pokazują na maxa. Nie pamiętam dokładnie ale masz 4 sondy i moze zle logowałes znaczy te za katem a nie przed. Korekty masz prawie zerowe wiec raczej paliwa mu nie brakuje ale korekty to wypadkowa z sond przed i za katem i to w petli zamknietej a nie otwartej. Za cienki jestem i zamało przy tym siedziałem zeby to określić dokładnie czy jest oki. Ja bym je zostawił w spokoju i tak w OL jedzie po sztywnej mapie a nie po sondach.
Zagadaj z Zagórem z A6 niech Ci powie jaka jest róznica jak ustawił na 0 0 i ile mu sondy dają na maxa. Jest tez na lpg-forum nick zagor
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 13:18 przez hipcio, łącznie zmieniany 1 raz.
Chciałbym mieć tak jak byc powinno, ale jeździć do 10 mechaników i płacic każdemu po 300zł za to że cos tam ustawi według swoich doświadczeń tez mi nie pasuje.
Do Zagora juz pisałem, zobaczymy co odpowie.
Co do LPGtech nie podłaczałem się jeszcze kablem, musze zadzwonic do swojego gazownika spytać go o to czy mogę się podłączyć, w końcu instalacja na gwarancji jest.
Do Zagora juz pisałem, zobaczymy co odpowie.
Co do LPGtech nie podłaczałem się jeszcze kablem, musze zadzwonic do swojego gazownika spytać go o to czy mogę się podłączyć, w końcu instalacja na gwarancji jest.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
skąd masz takie dane? w elsie jest coś zupełnie innegokrzychu22.p1i pisze:Odnośnie przepływki, prawidłowa wartość przy maxymalnie otwartej przepustnicy to jest moc silnika x 0,8, w przypadku Twojej S 360x0,8= 288 gram i tyle powinna wskazywać. Im dalej od tej wartości tym gorzej. Najlepiej to wychwycić jadąc i robiąc logi.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
przypomnę się w temacie 

maciu pisze:skąd masz takie dane? w elsie jest coś zupełnie innegokrzychu22.p1i pisze:Odnośnie przepływki, prawidłowa wartość przy maxymalnie otwartej przepustnicy to jest moc silnika x 0,8, w przypadku Twojej S 360x0,8= 288 gram i tyle powinna wskazywać. Im dalej od tej wartości tym gorzej. Najlepiej to wychwycić jadąc i robiąc logi.
co to za tłumik drgań? coś się komuś raczej pomieszałopepi pisze:i babol 17755 :roll:
zapomniałem dodać że ci co mają przestawiony to podobno winny temu jest tłumik drgań ;-)
on robi takie zamieszanie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020