Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 '98] NaviPlus - przekładka z D2 FL do D2 pre-FL

emre
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 14 paź 2012, 14:28
Lokalizacja: Tomaszów Lub

Post autor: emre » 23 sty 2013, 19:46

Panowie odgrzebię temat. Jakby wyglądało podłączenie radia Navi Plus do takiej wersji jak w tej aukcji?

http://otomoto.pl/audi-a8-4-2-quattro-p ... 85693.html

Szukam A8 ale wiele jest bez tego fajnego radia z ekranem i TV, da się przełożyć?

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 20:23

Wszystko się da. Przekładasz ramkę, kosz, navi (najlepiej DX), guziki, elektryka guzików, elektryka navi, Jak chcesz TV to tuner w bazażniku później tuner cyfrowy, okablowanie do niego, anteny na tylnej szybie i podłączenie się do nich, wiercenie dzióry na klapie do anteny GPS, jak chcesz RDS na FISie to tuner TMC i co najważniejsze długie godziny grzebania w kabelkach i schematach. :lol:

Z ciekawości miałej jednego preFla z taką navi (troszeczkę inny kształt obudowy) w ramce starego typu. Był to oryginał. Miał wszystkie te same funkcje co te w Fl, oprócz TV i wersji DX. ;)

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2013, 20:25

Jesli chcesz mieć samą navi a raczej jej audiovizualna funkcje to się da. Navi może nie hasać a juz na pewnow przedlifcie nie pójdzie nowszy climatronic chyba że zastosujesz komplet z zegarami z polifta. Były tu operacje wkladania samej navi,jak i np RNSy :) Troszke rzeźbienia jest :)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 20:25

zapomniałem jeszcze dodać, że klimatronik też musisz zmienić a kostki od niego napewno nie pasują plug&play :-D

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2013, 20:31

Simone331 pisze:zapomniałem jeszcze dodać, że klimatronik też musisz zmienić a kostki od niego napewno nie pasują plug&play :-D
Nie musi zmienić. Byla Tu na forum opisywana operacja instalacji samej navi do prelifta.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 20:37

Apophis to już zależy od gustów użytkownika. Widziałem te przeróbki i nie bardzo mi to podchodzi. Z drugiej strony jak juz wrzucasz navi to nie lepiej wszystko pozmieniać na Fl?

Pisałeś, że jeśli zmienić klimatronik to trzeba zmienić zegary. Wytłumacz mi dlaczego? Rozumiem, że klima łapie cana z zegarów, czy sie mylę? ;)

emre
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 14 paź 2012, 14:28
Lokalizacja: Tomaszów Lub

Post autor: emre » 23 sty 2013, 20:52

Czyli zbyt dużo rzeźbienia. Nie myślałem o przed lifcie, chodziło mi o polifta z takim radiem jak w powyższym linku

Dzięki ;-)

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2013, 21:21

Simone331 pisze:Pisałeś, że jeśli zmienić klimatronik to trzeba zmienić zegary. Wytłumacz mi dlaczego? Rozumiem, że klima łapie cana z zegarów, czy sie mylę? ;)
Dokladnie. Chodzi własnie o ten CAN. WIęc reasumując pełna opcja bedzie hasać tam gdzie będą hasac zegary a te nie pójdą w modelach ze skrzynią 4hp. Wersje tuż przed liftem na pewno da sie zaadoptować. Zalezne jest to własnie od nowszego sterownika skrzyni 5hp. Z niego trza brac CANa do zegarów a z nich do climatronica. Bardzo dużo upierdliwej roboty drodzy panowie :)

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 23 sty 2013, 21:22

kostki akurat pasują ale sama klima a dokładnie kompresor nie ruszy sama z siebie
już było to dyskutowane
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 21:28

Apophis czyli w takiej jak Twoja A8 nie da się zrobic takiej przeróbki? Tylko te z 5hp...?
I jeszcze jak już temat skrzyń to z początku rocznika były montowane 5hp i do kiedy montowali 4hp?
kostki akurat pasują ale sama klima a dokładnie kompresor nie ruszy sama z siebie

już było to dyskutowane
Dzięki maciu za sprostowanie. ;)

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2013, 22:12

Simone331 pisze:Apophis czyli w takiej jak Twoja A8 nie da się zrobic takiej przeróbki? Tylko te z 5hp...?
I jeszcze jak już temat skrzyń to z początku rocznika były montowane 5hp i do kiedy montowali 4hp?
Jak dobrze pamiętam to 5hp były montowane już od modelowego 96r.i wyparły własnie 4 hp. W tym roczniku 96 można było znaleźć A8 z taką i taką skrzynią. Dodam jeszcze że żeby zamontowac poliftowe zegary i climatronic musi być skrzynia z tipem! Bez tego chyba nie znajdziemy odpowiedniego sygnału. No i tak u mnie nie da sie zrobic przerobki,dlatego masz ode mnie eSowe poliftowe zegary :)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 22:25

Apophis pisze:Dodam jeszcze że żeby zamontowac poliftowe zegary i climatronic musi być skrzynia z tipem! Bez tego chyba nie znajdziemy odpowiedniego sygnału.
No a 4hp nie była tiptronem? Wydaje mi się, że tak. A skoro to był tip to nie można z niega CANa wyciągnąć?

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2013, 22:29

Sęk w tym przyjacielu że ten rodzaj skrzyni ma bliżej do tych starszych konstrukcyjnie ktore nie miały zadnej elektroniki. No ma wprawdzie już mechatronike i sekwencyjna zmianę biegow ale nie posiada jeszcze CANa. Moj sterownik to jak dobrze pamiętam wersja 17 a CAN miały od 18stej. i już 5Hp. Kabel jest ale sygnału nie ma. Mozliwe że cos dało by sie wydobyć z samego ECU ale to juz przekraczało nasze mozliwości.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 22:41

Szkoda troszeczkę, że takich przekładek nie da się zrobić. :-/
Ale popytam jeszcze fachowców w tej sprawie. :peace:

Swoją droga mam plan zakupu takiej audi ze skrzynią 4hp właśnie, a że leży u mnie kompletny kremowy środeczek od FLa (plus moje stare eSowe zegary) to miałem chęci je tam zapakować i zrobić elegancki niedzielny dupowozik. :lol:

A dlaczego 4hp? Kumpel mnie przewiózł A8 z taką skrzynią i śmiem sądzić, że o niebo lepiej idzie od 5hp. :d

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2013, 22:47

W tym temacie rozjaśnił mnie kolega k44761. Ma bogatą wiedze i doswiadczenie w takich przekładkach. Obawiam sie że ta przekladka nawet jak jest mozliwa to bardzo trudno bedzie ją zrealizować-chodzi o sterowanie CANem poliftowych zegarów. Ale poza tym jesli chcesz sobie przedlifta nabyc to polecam :)
CO takiego Ci sie spodobało w 4 biegowej skrzyni czego nie ma piątka??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl