![]() |
![]() |
[D2 '98] NaviPlus - przekładka z D2 FL do D2 pre-FL
Wszystko się da. Przekładasz ramkę, kosz, navi (najlepiej DX), guziki, elektryka guzików, elektryka navi, Jak chcesz TV to tuner w bazażniku później tuner cyfrowy, okablowanie do niego, anteny na tylnej szybie i podłączenie się do nich, wiercenie dzióry na klapie do anteny GPS, jak chcesz RDS na FISie to tuner TMC i co najważniejsze długie godziny grzebania w kabelkach i schematach. :lol:
Z ciekawości miałej jednego preFla z taką navi (troszeczkę inny kształt obudowy) w ramce starego typu. Był to oryginał. Miał wszystkie te same funkcje co te w Fl, oprócz TV i wersji DX.
Z ciekawości miałej jednego preFla z taką navi (troszeczkę inny kształt obudowy) w ramce starego typu. Był to oryginał. Miał wszystkie te same funkcje co te w Fl, oprócz TV i wersji DX.

Apophis to już zależy od gustów użytkownika. Widziałem te przeróbki i nie bardzo mi to podchodzi. Z drugiej strony jak juz wrzucasz navi to nie lepiej wszystko pozmieniać na Fl?
Pisałeś, że jeśli zmienić klimatronik to trzeba zmienić zegary. Wytłumacz mi dlaczego? Rozumiem, że klima łapie cana z zegarów, czy sie mylę?
Pisałeś, że jeśli zmienić klimatronik to trzeba zmienić zegary. Wytłumacz mi dlaczego? Rozumiem, że klima łapie cana z zegarów, czy sie mylę?

Dokladnie. Chodzi własnie o ten CAN. WIęc reasumując pełna opcja bedzie hasać tam gdzie będą hasac zegary a te nie pójdą w modelach ze skrzynią 4hp. Wersje tuż przed liftem na pewno da sie zaadoptować. Zalezne jest to własnie od nowszego sterownika skrzyni 5hp. Z niego trza brac CANa do zegarów a z nich do climatronica. Bardzo dużo upierdliwej roboty drodzy panowieSimone331 pisze:Pisałeś, że jeśli zmienić klimatronik to trzeba zmienić zegary. Wytłumacz mi dlaczego? Rozumiem, że klima łapie cana z zegarów, czy sie mylę?

Apophis czyli w takiej jak Twoja A8 nie da się zrobic takiej przeróbki? Tylko te z 5hp...?
I jeszcze jak już temat skrzyń to z początku rocznika były montowane 5hp i do kiedy montowali 4hp?

I jeszcze jak już temat skrzyń to z początku rocznika były montowane 5hp i do kiedy montowali 4hp?
Dzięki maciu za sprostowanie.kostki akurat pasują ale sama klima a dokładnie kompresor nie ruszy sama z siebie
już było to dyskutowane

Jak dobrze pamiętam to 5hp były montowane już od modelowego 96r.i wyparły własnie 4 hp. W tym roczniku 96 można było znaleźć A8 z taką i taką skrzynią. Dodam jeszcze że żeby zamontowac poliftowe zegary i climatronic musi być skrzynia z tipem! Bez tego chyba nie znajdziemy odpowiedniego sygnału. No i tak u mnie nie da sie zrobic przerobki,dlatego masz ode mnie eSowe poliftowe zegarySimone331 pisze:Apophis czyli w takiej jak Twoja A8 nie da się zrobic takiej przeróbki? Tylko te z 5hp...?
I jeszcze jak już temat skrzyń to z początku rocznika były montowane 5hp i do kiedy montowali 4hp?

Sęk w tym przyjacielu że ten rodzaj skrzyni ma bliżej do tych starszych konstrukcyjnie ktore nie miały zadnej elektroniki. No ma wprawdzie już mechatronike i sekwencyjna zmianę biegow ale nie posiada jeszcze CANa. Moj sterownik to jak dobrze pamiętam wersja 17 a CAN miały od 18stej. i już 5Hp. Kabel jest ale sygnału nie ma. Mozliwe że cos dało by sie wydobyć z samego ECU ale to juz przekraczało nasze mozliwości.
Szkoda troszeczkę, że takich przekładek nie da się zrobić. :-/
Ale popytam jeszcze fachowców w tej sprawie.
Swoją droga mam plan zakupu takiej audi ze skrzynią 4hp właśnie, a że leży u mnie kompletny kremowy środeczek od FLa (plus moje stare eSowe zegary) to miałem chęci je tam zapakować i zrobić elegancki niedzielny dupowozik. :lol:
A dlaczego 4hp? Kumpel mnie przewiózł A8 z taką skrzynią i śmiem sądzić, że o niebo lepiej idzie od 5hp. :d
Ale popytam jeszcze fachowców w tej sprawie.
Swoją droga mam plan zakupu takiej audi ze skrzynią 4hp właśnie, a że leży u mnie kompletny kremowy środeczek od FLa (plus moje stare eSowe zegary) to miałem chęci je tam zapakować i zrobić elegancki niedzielny dupowozik. :lol:
A dlaczego 4hp? Kumpel mnie przewiózł A8 z taką skrzynią i śmiem sądzić, że o niebo lepiej idzie od 5hp. :d
W tym temacie rozjaśnił mnie kolega k44761. Ma bogatą wiedze i doswiadczenie w takich przekładkach. Obawiam sie że ta przekladka nawet jak jest mozliwa to bardzo trudno bedzie ją zrealizować-chodzi o sterowanie CANem poliftowych zegarów. Ale poza tym jesli chcesz sobie przedlifta nabyc to polecam
CO takiego Ci sie spodobało w 4 biegowej skrzyni czego nie ma piątka??

CO takiego Ci sie spodobało w 4 biegowej skrzyni czego nie ma piątka??