[S8 D2 01 LPG ] Wypadanie zaplonów.
mam ten sam problem w moim AQF-ie z zapłonem i też mam STAGA , ostatnio zmieniłem wtryski gazowe z walteków na magic-jety i nie pomogło może ma to związek z ustawieniami staga w ustawieniach sterownika jaką macie wartość ustawioną na sygnale obrotów ( ja mam 1.2 volt?) Te świece platynowe to jakiej firmy i wartości?
dzisiaj zmieniłem dysze gazowe na większe żeby skrócić czasy wtrysków i po tej zmianie ustało wypadanie, zapłonu tak mi się zdaje że to wypadanie to nie wypadanie tylko przylewanie gazem na wolnych obrotach , co do zmiany dysz to po ich zwiększeniu zrobiłem AUTOKALIBRACJE i mnożnik ustawił się na poziomie 0,8 i pojawił się komunikat o zbyt dużych dyszach ,komunikat odpuściłem bo auto żwawiej zaczeło chodzić i nie ma przerw w pracy. :mrgreen:
- bombowozista
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
- Lokalizacja: E Ł K
ja latam na BERU dobranym do 4.2 AQF i kula się oki
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075
tel. 500113075
Panowie problem wypadania zapłonu znowu się pojawił i poprawianie mapy już nie pomogło, zacząłem więc rozpytywać o co chodzi,świece , przepływka cewki wymienione i nie pomogło, ale ktoś rzucił hasło ELEKTRYCZNY NAPINACZ ŁAŃCUSZKA ROZRZĄDU ,są dwa po jednym na stronę są z przodu głowic przy kole paska rozrządu, o ile silniczek działa to może być wytarty ślizg od tego łańcuszka przez co wałek ssący i wydechowy nie pracują jak powinny , jadę do znajomego mechanika bo sam nie bedę tam grzebał bo może być gożej.Dam znać co ustaliłem w tej sprawie . :?:
Elektryczny?? :shock: Z tego co wiem to tam sa hydrauliczne napinacze ktore sie zuzywaja w zasadzie dlatego ze wytarte zbyt mocno ślizgi już nie dają rady dobrze naciągnąć. I są dwa ale jeden z przodu silnika a drugi z tyłu jak sie nie mylę. Dotyczy np AQF i wszystkie co mają juz 5 zaworówpawson76 pisze:ELEKTRYCZNY NAPINACZ ŁAŃCUSZKA ROZRZĄDU
Ostatnio zmieniony 23 sty 2013, 22:19 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.
A do kolegi pawson76. Zanim wyruszysz do tego Twojego "mechanika", żeby się upewnić czy to właśnie te napinacze robią Ci tyle szkód radziłbym najpierw podjechać do diagnosty i sprawdzić wartości w kanale 93 (3 i 4 okienko). Jeśli będziesz znał już te dane, to wrzuć tu na forum a My Ci powiemy czy warto do tych napinaczy zaglądać. Wszystko zakładając, że masz dobrze rozrząd złożony.