części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 01 LPG ] Wypadanie zaplonów.

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 24 sie 2012, 12:35

Zmienione świece na platynowe i problemu nie ma.

pawson76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:42
Lokalizacja: Łódż

Post autor: pawson76 » 03 paź 2012, 20:00

mam ten sam problem w moim AQF-ie z zapłonem i też mam STAGA , ostatnio zmieniłem wtryski gazowe z walteków na magic-jety i nie pomogło może ma to związek z ustawieniami staga w ustawieniach sterownika jaką macie wartość ustawioną na sygnale obrotów ( ja mam 1.2 volt?) Te świece platynowe to jakiej firmy i wartości?

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 03 paź 2012, 20:35

Dokładnie to założyli mi irydowe. Do tego zmienili mi 1 sondę tą w pierwszym rzędzie (za silnikiem)

pawson76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:42
Lokalizacja: Łódż

Post autor: pawson76 » 05 paź 2012, 19:40

dzisiaj zmieniłem dysze gazowe na większe żeby skrócić czasy wtrysków i po tej zmianie ustało wypadanie, zapłonu tak mi się zdaje że to wypadanie to nie wypadanie tylko przylewanie gazem na wolnych obrotach , co do zmiany dysz to po ich zwiększeniu zrobiłem AUTOKALIBRACJE i mnożnik ustawił się na poziomie 0,8 i pojawił się komunikat o zbyt dużych dyszach ,komunikat odpuściłem bo auto żwawiej zaczeło chodzić i nie ma przerw w pracy. :mrgreen:

Awatar użytkownika
bombowozista
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 16 maja 2010, 20:07
Lokalizacja: E Ł K

Post autor: bombowozista » 27 paź 2012, 23:05

ja latam na BERU dobranym do 4.2 AQF i kula się oki
Instrukcje do różnych samochodów: http://chomikuj.pl/bombowozista
tel. 500113075

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 paź 2012, 06:49

a czego wy zakładacie te stagi i waldemary ?/
nie lepiej było już lpg-tech dać komp
a co do wtrysków jeśli po waldemarach dałeś MJ
to ja bym zadbał o dobre oczyszczenie gazu bo po 10-20 wywalisz je :-P

pawson76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:42
Lokalizacja: Łódż

Post autor: pawson76 » 23 sty 2013, 22:13

Panowie problem wypadania zapłonu znowu się pojawił i poprawianie mapy już nie pomogło, zacząłem więc rozpytywać o co chodzi,świece , przepływka cewki wymienione i nie pomogło, ale ktoś rzucił hasło ELEKTRYCZNY NAPINACZ ŁAŃCUSZKA ROZRZĄDU ,są dwa po jednym na stronę są z przodu głowic przy kole paska rozrządu, o ile silniczek działa to może być wytarty ślizg od tego łańcuszka przez co wałek ssący i wydechowy nie pracują jak powinny , jadę do znajomego mechanika bo sam nie bedę tam grzebał bo może być gożej.Dam znać co ustaliłem w tej sprawie . :?:

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2013, 22:17

pawson76 pisze:ELEKTRYCZNY NAPINACZ ŁAŃCUSZKA ROZRZĄDU
Elektryczny?? :shock: Z tego co wiem to tam sa hydrauliczne napinacze ktore sie zuzywaja w zasadzie dlatego ze wytarte zbyt mocno ślizgi już nie dają rady dobrze naciągnąć. I są dwa ale jeden z przodu silnika a drugi z tyłu jak sie nie mylę. Dotyczy np AQF i wszystkie co mają juz 5 zaworów
Ostatnio zmieniony 23 sty 2013, 22:19 przez Gość, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 22:19

pawson76 pisze:ELEKTRYCZNY NAPINACZ ŁAŃCUSZKA ROZRZĄDU
:shock:

Ale, że co? Jak to? :roll:


Napinacz łańcuszka tam owszem jest ale napewno nie elektryczny tylko hydrauliczny.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 22:22

Apophis wyprzedziłes mnie ze zdziwieniem. :lol:

Ale to tylko dlatego, że przez chwile ze zdumienia moje ruchy były ograniczone. :D

Gość

Post autor: Gość » 23 sty 2013, 22:25

Simone331 pisze:Apophis wyprzedziłes mnie ze zdziwieniem. :lol:

Ale to tylko dlatego, że przez chwile ze zdumienia moje ruchy były ograniczone.
Heh moje też,gdzie w głowicy jakis śilniczek miałby być.... Jeśli kolega bedzie słuchał takich doradcow to auto nie bedzie jeździło :roll:

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 23 sty 2013, 22:32

A do kolegi pawson76. Zanim wyruszysz do tego Twojego "mechanika", żeby się upewnić czy to właśnie te napinacze robią Ci tyle szkód radziłbym najpierw podjechać do diagnosty i sprawdzić wartości w kanale 93 (3 i 4 okienko). Jeśli będziesz znał już te dane, to wrzuć tu na forum a My Ci powiemy czy warto do tych napinaczy zaglądać. Wszystko zakładając, że masz dobrze rozrząd złożony. ;)

pawson76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:42
Lokalizacja: Łódż

Post autor: pawson76 » 24 sty 2013, 21:02

077109088e i 07710987e to są numery tych części, więc jeśli to nie napinacz to co to jest?
Z tyłu głowicy jest czujnik halla z tego co mi pokazuje ETKA

pawson76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:42
Lokalizacja: Łódż

Post autor: pawson76 » 24 sty 2013, 21:07

Jak zauważyłem to na jednej głowicy jest z przodu napinacz a na drugiej z tyłu , aczujniki halla na odwrót. Też mam silnik AQF 5V :-)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 sty 2013, 21:15

tylko że zabawa z tym to ponad 2 tys na głowicę :mrgreen:
i jeszcze jedno przed pomiarem w kanale 93 trzeba skasować błędy nawet kiedy ich nie ma !!
aby wyzerować napinacze ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl