Tu sie podpisuje obiema rekami ale kolego odliczamy bo zaraz sie posypią gromy za takie podejscieFOSS pisze:Sam przepis mówiący o włączaniu świateł mijania bądź dziennych także za dnia w warunkach dobrej przejrzystości powietrza osobiście uważam za debilny... to taka chęć zrobienia czegoś lepiej i pokazania że coś się robi... podniesienie bezpieczeństwa na drogach poprzez włączanie świateł w dzień czy poprzez ściganie autami z videorejestratorem kierowców przekraczających prędkość na autostardzie.
Ciekawe że na zachodzie nie ma takich debilizmów a jednak na drogach jest bezpieczniej
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI ] Kilka pytań po zakupie
-
Gość
- RafiPl
- Forum Audi A8

- Posty: 157
- Rejestracja: 03 sty 2013, 22:06
- Lokalizacja: Lubelskie
- mdamian
- Super Klubowicz

- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Przepraszam moja wina , nie sprecyzowałem tego , ale każdy kto ma prawko powinien znać kodeks .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
Gość
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
W latach 90-tych świateł w dzień się nie zapalało... i był taki niepisany zwyczaj na drodze że auto na światłach mijania to jeden z tych którzy poruszają się po naszych drogach zdecydowanie szybciej niż inni i na takiego należy uważać... wtedy sam czasem włączałem żeby być lepiej widocznym i na tych "świecących" też bardziej uważałem.Apophis pisze:Tu sie podpisuje obiema rekami ale kolego odliczamy bo zaraz sie posypią gromy za takie podejscieFOSS pisze:Sam przepis mówiący o włączaniu świateł mijania bądź dziennych także za dnia w warunkach dobrej przejrzystości powietrza osobiście uważam za debilny...
Dzisiaj świecą wszyscy bo tak trzeba i dzięki temu nikt już nie zwraca uwagi na "świecących"... stąd też wiele sytuacji wyjeżdżania przez maskę pod auto jadące zdecydowanie szybciej (nie koniecznie przekraczające dozwoloną prędkość).
Nie wspomnę już o tym że tych "nie świecących" wielu nie zauważa już wogóle.
A jeżeli chcesz jeździć naprawdę szybko łamiąc ograniczenia prędkości (oczywiście zachowania takiego nie popieramy) to musisz zapalić nie tylko mijania ale i długie i przeciwmgielne... a i tak znajdzie się idiota który wyskoczy ci na czołówkę czy też po prostu podczas twojego manewru wyprzedzania wyjedzie przed ciebie bo on też chce wyprzedzać :evil:
Jak zwykle jesteśmy 10 lat za zachodem i wprowadzamy na siłę przepisy z których zachód już rezygnuje... podobnie jak z kretyńskim likwidowaniem zielonej strzałki... ktoś chciał chyba się popisać "europejskim" podejściem do tematu i udowodnić że jest w resorcie potrzebny... a skończyło się na tym że strzałki wróciły.... nad światłami w dzień też już czarne chmury się zbierają i coraz więcej jest głosów że przepis nic oprócz zamieszania nie zmienił i że warto pomyśleć nad jego uchyleniem.
Polski kretynizm
Sorki... się trochę zagalopowałem ;-)RafiPl pisze:Dobra dobra dobra![]()
Tzn. po środku masz żarówkę halogenową czy masz taką zwykłą z dużą bańką podobną do tych stosowanych zwykle w tylnych światłach pozycyjnych czy też stopach???RafiPl pisze:co do moich świateł dziennych to w lampach mam tą żarówkę do jazdy dziennej...tzn mam bixenon i z boku postojówkę w5w i taką większą bańkowatą żarówkę. Ale ona się świeci tylko kiedy ,,łypnę,, długimi czyli pociągnę do siebie przełącznik świateł długich.
Bo jeżeli masz halogenową to jest tak jak opisałem na początku... jeżeli jednak masz tą dużą bańkę to znaczy, że albo ktoś zmieniając lampy z USA na EU założył złe albo jest złe kodowanie sterownika.
Jeżeli dla obu lamp wiązka przewodów i kostka jest identyczna (niestety nie kojarzę tego jak jest na 100%) to do poprawnego działania lampy wystarczy odpowiednia zmiana kodowania sterowników.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 00:39 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
Gość
Dokladnie FOSS, wszystko tak jak mowisz i mam identyczne zdanie. Nie wiem jak Ty ale ja często na róznych nie tylko forach taką opinie głoszę i w 70% przypadków ci "ślepcy drogowi" mnie z gównem mieszali za to i kazali na zachód wypieprzać jak mi tu źle a tam lepiej. No więc wedle powiedzonka "mądry głupiemu ustępuje" to za pół roku sie wyprowadzam. Ale to juz inna bajka 
- wolek
- Super Klubowicz

- Posty: 797
- Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
- Lokalizacja: Jelenia Góra
więc Damianie po 2h w garazu i jobów od żony ze w niedziele
nie mam dla ciebie dobrych wieści... Jeśli nie masz czujnika deszczu (tak jak ja) nie ma możliwości dopasowania czujnika zmierzchu. Rolę nadzorcy nad nim przejmuje moduł elektroniki dachu który po licznych próbach kodowań nie pozwala na zmiane czułości a jedynie jakiś pierdół względem monitoringu wnętrza lusterek fotochromowych i intenstwności/jakości oświetlenia sufitowego...
więc trzeba by sie zastanowić nad przeszczepem czujnika deszczu (nawet bez manetki) i dokodowanie go do całości.
Pozdrawiam Michał
więc trzeba by sie zastanowić nad przeszczepem czujnika deszczu (nawet bez manetki) i dokodowanie go do całości.
Pozdrawiam Michał
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Ponieważ kiedyś zacząłem już temat dotyczący konkretnie czujnika zmierzchu więc przenieśmy się tam proszę z tą dyskusją: [D3 03 4.2MPI ] Czujnik zmierzchu - regulacja czułości ??wolek pisze:więc Damianie...
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- RafiPl
- Forum Audi A8

- Posty: 157
- Rejestracja: 03 sty 2013, 22:06
- Lokalizacja: Lubelskie
Jeszcze mam kilka pytań...ponieważ nie dostałem instrukcji obsługi przy zakupie, nie wiem do czego są niektóre przyciski...
1. Na drzwiach kierowcy pod czy nad czerwoną lampką (jak się otworzy drzwi to widać)
2. Przycisk obok sterowania kierownicą taki mały okrągły
3. na suficie mam kupę przycisków ( jakiś z krzyżem, napisem OK o ile dobrze pamiętam)
4. na fotelu kierowcy skrajny suwak (taki jak od regulacji wysokości pasów)
Ktoś pomoże ? :-D
1. Na drzwiach kierowcy pod czy nad czerwoną lampką (jak się otworzy drzwi to widać)
2. Przycisk obok sterowania kierownicą taki mały okrągły
3. na suficie mam kupę przycisków ( jakiś z krzyżem, napisem OK o ile dobrze pamiętam)
4. na fotelu kierowcy skrajny suwak (taki jak od regulacji wysokości pasów)
Ktoś pomoże ? :-D
..::LONGEEEEER::..
-
Gość
- wolek
- Super Klubowicz

- Posty: 797
- Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
- Lokalizacja: Jelenia Góra
wyłączenie monitorowania wnętrza (od alarmu)RafiPl pisze:1. Na drzwiach kierowcy pod czy nad czerwoną lampką (jak się otworzy drzwi to widać)
blokada pomocy przy wsiadaniu (włączony unosi kierownice po wyjęciu klucza ze stacyjki)RafiPl pisze:2. Przycisk obok sterowania kierownicą taki mały okrągły
jak dobrze rozumiem to wysuwanie (wydłużanie) siedziska podparcie pod nogi w sumie to niewiem jak to nazwaćRafiPl pisze:4. na fotelu kierowcy skrajny suwak (taki jak od regulacji wysokości pasów)
ooo tego nie mamRafiPl pisze:3. na suficie mam kupę przycisków ( jakiś z krzyżem, napisem OK o ile dobrze pamiętam)
Roof electronics (front roof module) -J528
1. Microphones / interior monitor
2. Garage door opener button
3. Telematics flap
4. Courtesy light
5. Interior lights OFF button
6. Interior lights ON button
7. Interior lights AUTO button
8. Sun roof button/potentiometer
9. Microphone
10. Lighting profile control module
11. Reading light button
12. Reading light
13. Dash panel uplighting

Roof electronics (rear roof module) -J528
1. Microphones
2. Reading light button
3. Interior lights OFF button
4. Interior lights AUTO button
5. Interior lights ON button
6. Centre console rear uplighting (LED)
7. Reading light
8. Left side roller blind button
9. Rear window roller blind button
10. Right side roller blind button
11. Interior lighting
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
- RafiPl
- Forum Audi A8

- Posty: 157
- Rejestracja: 03 sty 2013, 22:06
- Lokalizacja: Lubelskie
- wolek
- Super Klubowicz

- Posty: 797
- Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
- Lokalizacja: Jelenia Góra
tak bo masz zawieche zwykla a nie sport i informuje cię o fakcie obniżenia auta do najniższej pozycji.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
-
zydu
- Forum Audi A8

- Posty: 49
- Rejestracja: 14 lis 2009, 13:18
- Lokalizacja: warmia
RafiPl
z tymi światłami dziennymi włączaniem i wyłączaniem mam tak samo, tez mam samochód z USA, tyle ze u mnie nikt nic nie gmerał ( poza tym ze wymieniany miałem komputer jakiś pod nogami kierowcy bardziej przy progu ) wiec jeżeli nie jest on od świateł to światła działają Ci prawidłowo, bo działają jak u mnie działały a u mnie nikt nie gmerał przy nich.
jak krzyżyk naciśniesz ten na suficie to jakaś baba coś pogada i przestanie, to chyba u nas nie działa
a co do 220km/h póki nie przyjdzie Ci pokazać dla właściciela s500 albo 750 ze Twoje audi tez potrafi jest ok i starczy, jak przyjdzie to trochę przykro jak się ma pedał w podłodze a ten drugi odchodzi
aaa i co do czujników w kołach letnich i zimowych mam czujniki i tak samo jak u Ciebie pokazuje informację, podobno trzeba je zaprogramować.
z tymi światłami dziennymi włączaniem i wyłączaniem mam tak samo, tez mam samochód z USA, tyle ze u mnie nikt nic nie gmerał ( poza tym ze wymieniany miałem komputer jakiś pod nogami kierowcy bardziej przy progu ) wiec jeżeli nie jest on od świateł to światła działają Ci prawidłowo, bo działają jak u mnie działały a u mnie nikt nie gmerał przy nich.
jak krzyżyk naciśniesz ten na suficie to jakaś baba coś pogada i przestanie, to chyba u nas nie działa
a co do 220km/h póki nie przyjdzie Ci pokazać dla właściciela s500 albo 750 ze Twoje audi tez potrafi jest ok i starczy, jak przyjdzie to trochę przykro jak się ma pedał w podłodze a ten drugi odchodzi
aaa i co do czujników w kołach letnich i zimowych mam czujniki i tak samo jak u Ciebie pokazuje informację, podobno trzeba je zaprogramować.






