części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 01 LPG ] Wypadanie zaplonów.

pawson76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:42
Lokalizacja: Łódż

Post autor: pawson76 » 24 sty 2013, 21:30

Pepi, wiesz może czy można nabyć same ślizgi tanio? Ponoć pasują od a3 1.8L 125KM ?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 sty 2013, 09:18

wiem że pasują od a6 :-D

pawson76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:42
Lokalizacja: Łódż

Post autor: pawson76 » 25 sty 2013, 21:41

Pepi, ale od jakiego silnika audi a6? :shock:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 27 sty 2013, 10:07

każdego v6 po 97 roku

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 27 sty 2013, 14:47

Samych ślizgów nie kupisz. Najtaniej będzie Ci kupić napinacze od np. passata lub audi 1.8 20V 125KM 2 sztuki i pozdejmować ślizgi, które doskonale pasują. Taki napinacz nowy kosztuje ~300pln. Dla porównania ja za dwie sztuki do mojego AQFa zapłaciłem w ASO 3900zł :( Ale nie było wyjścia, bo mało, że ślizgi były zużyte, to jeszcze napinacze nie trzymały ciśnienia (ciekły tłoczki).
Elektronika samochodowa.

pawson76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:42
Lokalizacja: Łódż

Post autor: pawson76 » 27 sty 2013, 19:48

dzięki panowie :mrgreen:

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 28 sty 2013, 07:14

tylko wymiana samych ślizgów nie wiele da ;-)

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 28 sty 2013, 22:22

To zależy. Znajomemu w AQFie wymieniłem same ślizgi, bo miał połamane, silnik tłukł się niemiłosiernie, w 93 grupie +18 i -24 stopnie, miałem komplet na warsztacie z demontażu, więc niczym nie ryzykowaliśmy, po założeniu nowych slizgów i poskładaniu rozrządu autko lata do dziś. Nie zawsze rozwalone są całe napinacze. Ale we większości przypadków niestety są.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
Fuszbejns
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 10 paź 2009, 15:24
Lokalizacja: legnica

Post autor: Fuszbejns » 29 sty 2013, 09:11

witam Panowie ja wymienialem slizgi i napinacze (silnik tłuk się jak grzechotka) nic to nie dalo wypadanie zaplonow na wielu cvylindrach nadal wystepuje swiece mam nowe, cewki - wymiany nic nie dają dzieje sie to zrowno na gazie jak i na benzynie, najgorzej jest rano szczegolnie gdy jest zimno po jakims czasie powiedzmy 2 - 3 min pracy silnik zaczyna pracowac prawidlowo choc zdaza sie ze w czasie jazdy rowniez zaczyna migac kontrolka. Na vagu wychodza błędy praktycznie przerwy powtarzajace sie od 1 do 8 cylindra oraz blad ogolny przerw na wielu cylindrach, uszczelnialenm tez wtryski gazowe benzynowe maja szczelne oringi, wszystko wskazuje na jakies eletroniczny "uraz" jak wiemy po lifcie nie ma ma modułów za to sa komputery sterujace uzywka 500 zl na allegro np.
http://moto.allegro.pl/komputer-silnika ... 97045.html

tylko co wydac 500 zl jak sie nei ma pewnosci tym bardziej majac na uwadze wczesniejsze wydatkowanie niemalej kasy moze ktos bawil sie z tymi komputerami ja powiem szczerze nie moge doczytac o tym problemie za wiele nie ma i nikt nie ma..

pozdrawiam
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 sty 2013, 11:37

może brak masy na silniku ?/
a po wymianie jakie masz odchyłki w odpowiednich grupach ?

Awatar użytkownika
Fuszbejns
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 10 paź 2009, 15:24
Lokalizacja: legnica

Post autor: Fuszbejns » 29 sty 2013, 13:23

nie wiem czy nie mam masy ale chyba tak nie ma zadnych zwarć, jakis dziwnych spadków napiec czy swiecacych kontrolek i swiateł - chyba ze jest jakis inny sposob na psrawdzenie tego ja nei wiem,
a jelsi chodzi o odchylki to rowniez nie wiem tzn nigdy nie sprawdzalem i w sumie nie wiem jak to zrobic;) o co w ogole chodzi?
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 sty 2013, 17:07

vagiem sprawdzasz w 93 3-4 grupa powinno być na zero około zera
tylko przed sprawdzeniem kasujemy błędy ecu nawet jak ich nie ma :mrgreen:
coby napinacze wyzerować

pawson76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:42
Lokalizacja: Łódż

Post autor: pawson76 » 29 sty 2013, 21:50

Panowie, dzisiaj zdjąłem pokrywę bo mnie ciekawość zżerała, znalazłłem kawałek ślizgu ułamanego (końcówka) I DOŚĆ lużny łańcuch był, :shock: zdjąłem też ą cewkę i tam pod nią jest zaworek, czy on powinien mieć jakiś uszczelniacz ?

Awatar użytkownika
Fuszbejns
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 25
Rejestracja: 10 paź 2009, 15:24
Lokalizacja: legnica

Post autor: Fuszbejns » 30 sty 2013, 10:52

Panowie podlaczylem vaga dalem 93 wyskoczyly dane na temat obrotów jałowych oraz takie dane :
640 rpm - wiadomo obroty
0017,29%
-0006,00° KW
-0008,00° KW

o co kaman?
"w takiej pracy co mi daje 3 zł na godzine to jest też smiech na sali.. a to ku.. a dykty ciężkie obijają sie .."

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 sty 2013, 12:06


ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl