[D2 00 4.2PB ] Nowa instalacja LPG, co założyć?
[D2 00 4.2PB ] Nowa instalacja LPG, co założyć?
Hej ;-)
Przymierzam się do założenia LPG, znajomy gazuje auta od wielu lat, mnie zagazował już dwa więc Audi też zrobię u niego natomiast chciałbym sam dobrać odpowiednie komponenty. Po głowie chodzi Nam:
- sterownik STAG (tylko który)
- wtryski Hanna lub proponowano mi jakieś nowe Polskie, czarne?
- dwa reduktory AC czerwone
Co sądzicie o takiej konfiguracji? Czy jest jakaś sprawdzona najlepsza konfiguracja do 4.2 310km?
Nie chcę się później denerwować, jak mam założyć lipę, ma mi się coś zaświecać, szarpać czy śmierdzieć to wolę nie mieć w ogóle.. Z góry dziękuję za pomoc ;-)
Przymierzam się do założenia LPG, znajomy gazuje auta od wielu lat, mnie zagazował już dwa więc Audi też zrobię u niego natomiast chciałbym sam dobrać odpowiednie komponenty. Po głowie chodzi Nam:
- sterownik STAG (tylko który)
- wtryski Hanna lub proponowano mi jakieś nowe Polskie, czarne?
- dwa reduktory AC czerwone
Co sądzicie o takiej konfiguracji? Czy jest jakaś sprawdzona najlepsza konfiguracja do 4.2 310km?
Nie chcę się później denerwować, jak mam założyć lipę, ma mi się coś zaświecać, szarpać czy śmierdzieć to wolę nie mieć w ogóle.. Z góry dziękuję za pomoc ;-)
U mnie wyląduje następujacy zestaw : sterownik Tech, wtryskiwacze H2000 (niebieskie) i 2 reduktorki ACR01 250KM. Najpierw miało być BRC, potem juz byłem zdecydowany na zestaw co wyżej, tylko że na STAGU, ale czym dłużej jestem na LPG FORUM, tym więcej pozytywów i przewagi TECHA nad STAGIEM. Najważniejszym jednak jest 100% kumaty gazownik ;-) Nie pozwól nikomu robić jeśli np powie że nie ma potrzeby zdejmowania kolektora do odwiertów, taki ,,fachowiec" to druciarz. Nawet najlepszy zestaw nie będzie się sprawdzał jeśli zawiedzie monter.
Montuj STAGa 300 Plus (nie Premium bo nie wykorzystasz jego możliwości), do tego parownik GOLD wystarczy. Jeśli będzie coś nie tak z nim, to go przerobisz (koszt 50zł), i wtedy bedzie nie do zdarcia. Dwa reduktory mało kto potrafi dobrze je zsynchronizować. HANA zielone wystarczą, ale lebiej załóż polskie Baracudy, są tańsze a tak samo dobre jak Hanki. Podstawek pod wtryski nie zakładaj, bo raz że będzie Ci ciężko odpalał, a dwa cała listwa idzie do góry jakieś 2cm i osłona na silniku szoruje o wygłuszenie na masce.emre pisze:Nie słyszałem o tym sterowniku więc poczytam, myślałem o STAG Premium. Co do Hanna zielone nie wystarczą?
Teraz pytanie odnośnie metody, są podobno teraz jakieś podstawki pod wtryskiwacze które pozwalają pominąć nawierty w kolektorze. Warto?
Butla w koło, a jesli chodzi o dokładna specyfikację BRC, to nie wiem, ale do mojej eski proponował mi dwa reduktory w tej cenie. Jak cos, to moge Ci dać nr tel na priv. Rozmawiałem ze swoim mechanikiem, którego znam od ponad 20-tu lat, i właśnie mi powiedział że faktycznie ma ten gość bardzo dobre dojście do gratów BRC.Apophis pisze:cheyen, Mozliwe że się zaopatruje w innej hurtowni czy coś ale z ciekawości to zapytam jakie BRC on montuje do 4,2 i z jakim baniakiem?
Najlepiej zarejestruj się na ,,LPG FORUM" Tam będziesz miał wszystkie aktualne info, dokładne odpowiedzi na wszystkie pytania, które Cię nurtuja. Dokładne opisy, wykresy, foto relacje, itp. Nie będziesz miał wtedy wątpliwości jaka instalacje wsadzić do auta. Jednak parę ładnych nocek trzeba spędzić ;-) (niestety bez rejestracji nie da się przeglądać)emre pisze:Nie słyszałem o tym sterowniku więc poczytam, myślałem o STAG Premium. Co do Hanna zielone nie wystarczą?
Teraz pytanie odnośnie metody, są podobno teraz jakieś podstawki pod wtryskiwacze które pozwalają pominąć nawierty w kolektorze. Warto?
No więc skoro ma dojście to i ceny będa niżej. Dwa reduktory to w BRC już do S8 sa potrzebne bo A8 jeszcze pociągnie MAX. A o baniak pytałem jakiej pojemności bo np biorac firme stako to w koło do A8 ma kilka rodzajów i ta najwieksza od najmniejszej to kilka stów róznicy w cenie. Ja do swojej 70l doplaałem 300zł. i dlatego wyszło 5500.cheyen pisze:Butla w koło, a jesli chodzi o dokładna specyfikację BRC, to nie wiem, ale do mojej eski proponował mi dwa reduktory w tej cenie. Jak cos, to moge Ci dać nr tel na priv. Rozmawiałem ze swoim mechanikiem, którego znam od ponad 20-tu lat, i właśnie mi powiedział że faktycznie ma ten gość bardzo dobre dojście do gratów BRC.
Tak zgadza się, pamiętam jak mówił że do A8 dałoby radę na jednym reduktorze, ale E-ska powinna być na dwóch. Jesli chodzi o butlę, to nie pamiętam dokładnie jej litrażu, ale była mowa o max, bo wspomniał o demontażu tej klamki od wykładziny w bagażniku.Apophis pisze:No więc skoro ma dojście to i ceny będa niżej. Dwa reduktory to w BRC już do S8 sa potrzebne bo A8 jeszcze pociągnie MAX. A o baniak pytałem jakiej pojemności bo np biorac firme stako to w koło do A8 ma kilka rodzajów i ta najwieksza od najmniejszej to kilka stów róznicy w cenie. Ja do swojej 70l doplaałem 300zł. i dlatego wyszło 5500.cheyen pisze:Butla w koło, a jesli chodzi o dokładna specyfikację BRC, to nie wiem, ale do mojej eski proponował mi dwa reduktory w tej cenie. Jak cos, to moge Ci dać nr tel na priv. Rozmawiałem ze swoim mechanikiem, którego znam od ponad 20-tu lat, i właśnie mi powiedział że faktycznie ma ten gość bardzo dobre dojście do gratów BRC.