Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

[D2 96 4.2PB/LPG ] ciepła ciężko odpala

Post autor: chicken20091986 » 10 lut 2013, 18:46

Witam,
Problem dotyczy odpalania mojej audi , rano zimna pali na benzynce dobrze troszeczke nie równo chodzi ale OK. Przejadę się trochę (3km) przełączy się na gaz (wszystko dobrze i równo chodzi), następnie gaszę silnik, po 2 min. odpala OK, ale już jak postoi 15min. to podczas próby odpalenia zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie po tym muszę już pokręcić ją z 4-5 sek. ( instalacja gazowa zawsze odpala na benzynie nie zależnie od temp)
Miał już ktoś takie problemy?
Co może być przyczyną ?
na razie zamówiłem nowe świece zapłonowe czekam na dostawę (stare mają już z 4 lata)

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 10 lut 2013, 18:54

Zobacz na zakręconym gazie czy jest różnica , zgaś na benzynie i zapal ale wcześniej butlę zakręć .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 10 lut 2013, 19:34

Doradzę ci tak humorystycznie ,wywal wszystkie graty od gazowni a wszystkie kłopoty się skończą :lol: .Nie bierz tego do siebie.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 10 lut 2013, 19:45

no byłem właśnie zakręcić butlę , odpaliłem żeby wypaliła resztki. I na Pb teraz jest . Za 20 min idę spróbować .

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 10 lut 2013, 19:50

tutenhamon pisze:Doradzę ci tak humorystycznie ,wywal wszystkie graty od gazowni a wszystkie kłopoty się skończą :lol: .Nie bierz tego do siebie.
+1 ode mnie ;-)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 10 lut 2013, 20:13

to ja ci napisze inaczej
lpg jak jest dobrze zamontowane to nie wie się że auto to ma :-D

-po zgaszeniu pozrywaj wężyki od wtrysków i na 99% któryś puszcza gaz :-P

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 10 lut 2013, 20:31

zakręciłem butle , odpalałem po 20 min. na pb i lipa odpalił 1sek i zgasł za 2 razem tak jak wcześniej pisałem 4-5 sek. czyli gaz odpada . Bo nawet jeśli listwa by puszczała i zalewała, to nie po odłączeniu gazu ( butli) i wypaleniu resztek z przewodów. Może jednak świece.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 10 lut 2013, 20:33

A co do gazu to instalka ma 5 lat, kosztowała koło 6000zł i zawsze było ok. przeglądy instalacji też regularne.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 10 lut 2013, 21:44

Może reduktor puszcza gaz podciśnieniem..
Four rings to rule them all

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 11 lut 2013, 05:39

gtfan pisze:Może reduktor puszcza gaz podciśnieniem..
Nie bardzo w tym momencie , ponieważ butla jest zakręcona i przełączony jest na pb . I tak samo źle pali.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 11 lut 2013, 08:12

ale gaz nadal jest
w układzie
może zrób tak jak zrobiłeś tylko spuść lpg z przewodów i odepnij podciśnienie z parownika
a to że dałeś 6 tys o niczym nam nie mówi bo to audi v8 to i kosztować powinno bo go stać ?!
daj fotki spod maski będzie łatwiej :lol:

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 11 lut 2013, 17:24

Tak jak wcześniej pisałem , butlę zakręciłem wypaliłem cały gaz z układu , dodatkowo teraz odłączyłem od listw wtryskowych gazu węże zasilające. Nadal ciężko pali na Pb , czyli wina nie leży kompletnie po stronie gazu. Hmm teraz co jej dolega?
:roll:

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 11 lut 2013, 17:32

VAG coś pokazał ?

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 11 lut 2013, 17:53

Unknown pisze:VAG coś pokazał ?

Jeszcze nie podpinałem pod kompa.
Nie wiem , staram sie coś wymyślić i nie wiem ( pompa paliwa, świece )???

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 11 lut 2013, 17:58

Osobiście zaczałbym od VAG'a i wymiany świec.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl