części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] A8 D3 3.0TDI

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

[D3 ALL ] A8 D3 3.0TDI

Post autor: 123mielony » 10 lut 2013, 11:53

Czy ktoś się orientuje od którego roku silnik 3.0 TDI został poprawiony?
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2015, 10:53 przez 123mielony, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 10 lut 2013, 13:14

Bo ja gdzieś czytałem że po 2006r. już jest ten silnik poprawiony ale to nic pewnego same pogłoski.

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 10 lut 2013, 15:39

W audi A6 3.0TDI Silniki miały sie tak,ale czy te same były montowane do A8 :?:
Zaczeta produkcja CDYA 10/2008 zakończona 8/2011. Można powiedzieć, że po vinie 2009r.

Od 6/2006 zaczęto też montować poprawione silniki ASB z poprawionymi wtryskami i lepszymi napinaczami.

_Znalazłem też taką wypowiedz ;od 2007r (czyli wersje 233km) nie mają juz problemu z rozrządami, wtryskami itp. Te silniki można spokojnie brać (wersje poźniejsze czyli 240km ponoć są nie do zabicia)________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 11 lut 2013, 01:53

Jedną z chronicznych chorób 3.0TDI są klapy w kolektorze dolotowym - nawet w tych poprawionych wersjach potrafią się popsuć :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 11 lut 2013, 09:42

W a8 bodaj wersji 225KM nie było, a o tą sie rozchodzi.

Wersja 233KM jest juz poprawiona i gdyby ewentualnie wersja 225 w jakims poczatkowym roczniku wystepowala to lepiej ja omijac, aczkolwiek tylu ludzi jezdzi i jakos tak strasznie nie jest. :-P

Łańcuchy siadają przy licznikowych 200tys w Polsce wtryskiwacze również, ale auta w niemczech miały juz po 400 lekko.

ralf
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:59
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: ralf » 12 lut 2013, 20:41

Kolego fajny silnik ale trzeba o niego dbać, czyli jeżdzić w mairę normalnie ....jak będziesz katował to lubi się przypomnieć....kalpy kolektorów to jedno jeszcze przepłtwomierz i egr a tak to bajka..... Jak ktoś wcześniej dbał to nie ma żadnych większych problemów.

Para
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:31
Lokalizacja: Hiszpania

Post autor: Para » 12 lut 2013, 21:26

to ciekawe co piszecie ,bo właśnie sprzedałem 3.3 i zamierzam kupić 3.0 ale jest ich mało w porównaniu do tych 4.0 których rubryki ogłoszeń są pełne nie wiem tylko czy warto pchać się w 4.0 v8 ??
Ostatnio zmieniony 12 lut 2013, 21:38 przez Para, łącznie zmieniany 1 raz.

pawel1380
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 19 paź 2012, 00:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pawel1380 » 12 lut 2013, 21:34

233KM znośnie od 239KM juz OK.Szczególnie w temacie rozrząd,wtryski.
Inne bolaczki jak klapy kolektorów przeplywomierz zostaly ale idzie to juz ogarnac tanszym kosztem niz kiedys.(dotyczy klap)

ralf
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 02 kwie 2012, 21:59
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: ralf » 12 lut 2013, 23:12

Para pisze:to ciekawe co piszecie ,bo właśnie sprzedałem 3.3 i zamierzam kupić 3.0 ale jest ich mało w porównaniu do tych 4.0 których rubryki ogłoszeń są pełne nie wiem tylko czy warto pchać się w 4.0 v8 ??

Ten silnik to szrot...nie wypał.... To już lepiej kup benzynę ....lub 4.2 tdi to dobry motorek. Jeżdżę 3.0 tdi i jest naprawdę ok tylko jak pisałem wyżej trochę marudzi ale jestem zadowolony jak na 40 tys przejechane to jest rewelka.

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 13 lut 2013, 07:21

Wejdz na niemieckie ogloszenia i zobacz uszkodzone a8 d3 kilka rozbitych, a reszta 4.0 tdi motorschaden.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 13 lut 2013, 09:24

w d3 3.0 tdi to silnik o oznaczeniu ASB i wystepuje we wszystkich prefl a 4.0 to ASE. po FL 4.0 zastąpiono 4.2 tdi
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.

Para
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:31
Lokalizacja: Hiszpania

Post autor: Para » 13 lut 2013, 10:18

myśle że najlepsza by była d3 3.0 z 2003r 232km na nowszy model mnie nie stać ,chciałbym nim troche pojeżdzić bo jak miałem 3.3 to tylko pod nią leżałem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl