[D3 ALL ] A8 D3 3.0TDI
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D3 ALL ] A8 D3 3.0TDI
Czy ktoś się orientuje od którego roku silnik 3.0 TDI został poprawiony?
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2015, 10:53 przez 123mielony, łącznie zmieniany 2 razy.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
W audi A6 3.0TDI Silniki miały sie tak,ale czy te same były montowane do A8 :?:
Zaczeta produkcja CDYA 10/2008 zakończona 8/2011. Można powiedzieć, że po vinie 2009r.
Od 6/2006 zaczęto też montować poprawione silniki ASB z poprawionymi wtryskami i lepszymi napinaczami.
_Znalazłem też taką wypowiedz ;od 2007r (czyli wersje 233km) nie mają juz problemu z rozrządami, wtryskami itp. Te silniki można spokojnie brać (wersje poźniejsze czyli 240km ponoć są nie do zabicia)________________
Zaczeta produkcja CDYA 10/2008 zakończona 8/2011. Można powiedzieć, że po vinie 2009r.
Od 6/2006 zaczęto też montować poprawione silniki ASB z poprawionymi wtryskami i lepszymi napinaczami.
_Znalazłem też taką wypowiedz ;od 2007r (czyli wersje 233km) nie mają juz problemu z rozrządami, wtryskami itp. Te silniki można spokojnie brać (wersje poźniejsze czyli 240km ponoć są nie do zabicia)________________
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Jedną z chronicznych chorób 3.0TDI są klapy w kolektorze dolotowym - nawet w tych poprawionych wersjach potrafią się popsuć :-?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W a8 bodaj wersji 225KM nie było, a o tą sie rozchodzi.
Wersja 233KM jest juz poprawiona i gdyby ewentualnie wersja 225 w jakims poczatkowym roczniku wystepowala to lepiej ja omijac, aczkolwiek tylu ludzi jezdzi i jakos tak strasznie nie jest. :-P
Łańcuchy siadają przy licznikowych 200tys w Polsce wtryskiwacze również, ale auta w niemczech miały juz po 400 lekko.
Wersja 233KM jest juz poprawiona i gdyby ewentualnie wersja 225 w jakims poczatkowym roczniku wystepowala to lepiej ja omijac, aczkolwiek tylu ludzi jezdzi i jakos tak strasznie nie jest. :-P
Łańcuchy siadają przy licznikowych 200tys w Polsce wtryskiwacze również, ale auta w niemczech miały juz po 400 lekko.
to ciekawe co piszecie ,bo właśnie sprzedałem 3.3 i zamierzam kupić 3.0 ale jest ich mało w porównaniu do tych 4.0 których rubryki ogłoszeń są pełne nie wiem tylko czy warto pchać się w 4.0 v8 ??
Ostatnio zmieniony 12 lut 2013, 21:38 przez Para, łącznie zmieniany 1 raz.
Para pisze:to ciekawe co piszecie ,bo właśnie sprzedałem 3.3 i zamierzam kupić 3.0 ale jest ich mało w porównaniu do tych 4.0 których rubryki ogłoszeń są pełne nie wiem tylko czy warto pchać się w 4.0 v8 ??
Ten silnik to szrot...nie wypał.... To już lepiej kup benzynę ....lub 4.2 tdi to dobry motorek. Jeżdżę 3.0 tdi i jest naprawdę ok tylko jak pisałem wyżej trochę marudzi ale jestem zadowolony jak na 40 tys przejechane to jest rewelka.
w d3 3.0 tdi to silnik o oznaczeniu ASB i wystepuje we wszystkich prefl a 4.0 to ASE. po FL 4.0 zastąpiono 4.2 tdi
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.