części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Oporne wspomaganie

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 13 gru 2009, 13:58

ile dałeś za regenerację i ile czasu trwała?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Pers
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 231
Rejestracja: 28 wrz 2009, 09:16
Lokalizacja: Poznań/Suchy Las

Post autor: Pers » 13 gru 2009, 14:17

A można to sprawdzić kompterem czy moduł od servotronika jest walniety??bo nie chciał bym na darmo tyle wyjmować
Miłość od pierwszego kontaktu :-)

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 13 gru 2009, 17:07

płaciłem 450zł za reg. wysłałem kurierem na nast. dzień mieli zrobili i wysłali. Tylko wysyłali w piątek i paczka była dopiero w poniedziałek. Naprawiałem w firmie z łodzi

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 14 gru 2009, 08:42

przemoR888 pisze:płaciłem 450zł za reg. wysłałem kurierem na nast. dzień mieli zrobili i wysłali. Tylko wysyłali w piątek i paczka była dopiero w poniedziałek. Naprawiałem w firmie z łodzi
kolego ja tez regenerowałem w łodzi mam nadzieje ze nie wtej samej firmie co ja bo mi jak zregenerowali to po 1000km mi sie rozsypała i 500zł poszło w błoto teraz zregenerowałem ją sam i jest ok

giwera44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 13 paź 2009, 22:11
Lokalizacja: Olszyna

Post autor: giwera44 » 21 gru 2009, 19:34

cześć glinka, napisz w jaki sposob zregenerowałeś magiel i skąd miałeś częći i jakie są potrzebne, z góry dziękuje , pozdrawiam
giwera44

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 04 sty 2010, 13:27

giwera44 pisze:cześć glinka, napisz w jaki sposob zregenerowałeś magiel i skąd miałeś częći i jakie są potrzebne, z góry dziękuje , pozdrawiam

kupiłem od wersji angielskiej na szrocie za bezcen 100 zł w bardzo dobrym stanie i przelozylem wszystkie bebechy do swojej

Yankes
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 05 sie 2009, 11:47
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Yankes » 18 sty 2010, 18:58

Witam mam ten san problem wspomaganie od jakiegoś czasu zaczyna słabiej działać raz jest tak ze można kręcić jednym palcem a coraz częściej niestety już nie, kilka tysięcy wcześniej dawałem maglownice do regeneracji bo miała wyciek dosyć spory nawiasem regenerowali mi w krakowie niedaleko nowej huty i narazie wycieku nie ma, maglownica z servotronic na zaworek czy coś podobnego i podpina się do tego wtyczkę na 2 piny, nawiasem mówiąc na samą myśl o ponownym wyciąganiu maglownicy mam dreszcze wiec mam nadzieje ze problem nie leży po stronie maglownicy:P

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 18 sty 2010, 19:48

warto sprawdzic sterownik pod nogami u pasazera i to złącze co jest w natkolu jak to nie to to na 100% servotronic a najgorsze jest to ze servotronika nieda sie kupic osobno :-(
Ostatnio zmieniony 25 sty 2010, 17:01 przez glinka, łącznie zmieniany 1 raz.

Yankes
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 05 sie 2009, 11:47
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Yankes » 22 sty 2010, 13:02

Może po prostu zawiesza się ten zaworek przy maglownicy z tego co pamiętam jest przykręcony do maglownicy na 4 śrubkach nie ruszałem tam nic bo wtedy jeszcze pięknie wspomagało no sprawdze w wolnej chwili ta elektrykę o której pisałes i napisze jakie efekty

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 25 sty 2010, 17:00

ja problem ze swoim servo rozwiązałem działa idealnie jak narazie :mrgreen: okazało sie ze kabel przy samej maglownicy był pękniety i robiło sie zwarcie
działa to na zasadzie elektromagnesu najlepszym sposobem na sprawdzenie tego jest zwykły zasilacz od anteny domowej pod nadkolem jest kostka łącząca odepnij ją i dotykaj kablami od zasilacza do kabla od servo jesli bedzie słychac takie delikatne naprawde delikatne pukanie to znaczy ze działa ja tak sprawdziłem swoje

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 36
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:57
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: maniekmac » 30 sty 2010, 20:53

Ja miałem też problem ze wspomaganiem, może nieco inny ale jak były te mrozy to mi ciężko zaczęło chodzić więc zaglądam do zbiorniczka a tam płyn jakiś wymieszany brunatny i nie klarowny, więc myślę czas na wymianę. Koleś w sklepie motoryzacyjnym nawija mi że są płyny mieszalne i co naleje to będzie dobrze. Ja z doswiadczenia pamiętam że kiedyś namieszałem i dobrze nie było, ale cóż chciałem ten zielony (kiedyś febi 6261 a teraz swag czy jakoś tag) ale nie miał i wcisnął mi jakiś prestone. Po wymianie masakra po odpaleniu wyło aż do rozgrzania całego silnika a kierownica chodziła z oporem takimi skokami. Więc nowy płyn do śmieci i kupiłem ten zielony i jak ręką odjął , leciutko i cichutko, chociaż pewnie pompa trochę dostała w tyłek.

Awatar użytkownika
PEPOL D2
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 532
Rejestracja: 23 gru 2009, 14:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: PEPOL D2 » 03 lut 2010, 19:34

Wiele problemów ze wspomaganiem objawia się -1 Twoja żona jadąc samochodem mówi Ci że jakoś kierownica dziwnie chodzi- a Ty jesteś narąbany i mówisz jej że wczoraj czytałeś o tym na forum i wszystko jest ok .
2 Najczęściej nie wiadomo skąd silnik głośno chodzi i skrzypie a Ty idziesz kupujesz smar do łożysk i smarujesz, potem wmawiasz sobie że przestało kwiczeć
3 kupujesz płyn do servotronic i wszystko jest ok tylko kupiłeś jedną buteleczkę.
To są często spotykane problemy twojego złego wspomagania :mrgreen: ;-)

Awatar użytkownika
grim
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 18 sty 2010, 22:29
Lokalizacja: Puritania

Post autor: grim » 25 lut 2010, 11:39

glinka pisze:warto sprawdzic sterownik pod nogami u pasazera i to złącze co jest w natkolu jak to nie to to na 100% servotronic a najgorsze jest to ze servotronika nieda sie kupic osobno :-(
Co ty gadasz że się nie da kupić ? A w ASO się pytałeś ? :P coś około 1000zł chcą... :P
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 21 mar 2010, 11:12

witam opisze troszkie jak wyjmowałem magiel Obrazek

najpierw odkreciłem kolumne kierowniczą trzyma sie na jednej srubie od srodka kabiny
nastepnie odkreciłem koncowki układu kierowniczego z lewej strony jest osłona blaszana osłaniająca tłumik drgan skretnych trzeba ją odkrecic potem odkrecam tłumik wciskam go na maksa i odchylam w bok poto zeby dostac sie do sruby ktura znajdoje sie nadnim odkrecam ją to wszystko z tej strony przechodze na prawą strone wyciągam wszystkie osłony nastepnie odkrecam przewody cisnieniowe i wciskam je do dołu tak aby nie przeszkadzały odkrecam srube 8mm imbus trzymającą magiel z tej strony są dwie no i zostaje nam jedna ta najgorsza dlatego własnie poodkrecałem wszystko zeby maglownica wisiała tylko na tej jednej i podczas odkrecania chamowała srube własnym ciezarem bo grzechotka jakis tam opor stawia i nie dałoby sie jej wykrecic inaczej wymaga to troszke cierpliwosci ale lepiej tak niz odkrecac całe zawieszenie nastepnie wyciągam magiel i po zabiegu :-P

mi sie udało nie stanowiło to dlamnie wiekszego problemu tylko szkoda ze nie robiłem zdjec podczas całej operacji :-P byłoby łatwiej jesli bedą jakies niejasnosci piszcie postaram sie pomoc

Obrazek

ten klucz dorabiałem do tej trudnodostepnej srubki inaczej sie nie dało

WhiteDevil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 06 cze 2010, 12:56
Lokalizacja: Holandia

Post autor: WhiteDevil » 07 mar 2012, 20:35

Witam. Mam pytanie czy macie jakiś patent na te dwie śruby 17mm które łączą przewody ciśnieniowe z maglownicą. Odstęp pomiędzy nimi jest tak mały że nic tam się nie mieści. Udało mi się je jakoś zakręcić ale przydałoby się je trochę mocniej dokręcić bo troszkę się pocą i podejrzewam że płyn tam będzie kapał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl