[S8 D2 01 LPG ] Wypadanie zaplonów.
dowiedziałem się, że to błąd tyczący się diesla a nie BP+LPG więc temat nadal otwarty.Jeszcze mam jedną teorię do sprawdzenia, a więc wracając z wakacji (z przyczepą) auto zaczęło szarpać pod obciążeniem ,wrażenie jakby wypadały zapłony, kombinacje z gazem na nic się zdały. W domu zacząłem grzebać przy wężykach gazowych i okazało się że kilka z nich wewnątrz jest uszkodzonych przez wielokrotne zdejmowanie i zakładanie, od wewnątrz naderwała się guma i przytykała dolot gazu i z tąd te poszarpywania były. Po wymianie węzyków wszystko wróciło do normy. :-D Może teraz też to samo???
Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ale podbijam pytanie: czy 5° i 23° to z bloku 93 ?? :shock:Simone331 pisze:Czy to są dane z bloku 93? :shock:pawson76 pisze:napinacze mam OK (5-23 stopni KW)...
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Widzę, że nie tylko mnie zaciekawiły te dane. :lol:FOSS pisze:Nie chciałbym dolewać oliwy do ognia ale podbijam pytanie: czy 5° i 23° to z bloku 93 ?? :shock:Simone331 pisze:Czy to są dane z bloku 93? :shock:pawson76 pisze:napinacze mam OK (5-23 stopni KW)...
Pierwsze to kółko rozrządu do korekty, a drugie to pewnie napinacz się posypał. Chociaż dziwie sie, że na takim ustawieniu silnik równo chodzi.... ba, że wogóle chodzi. :shock:
To zrób tak. Najpierw skasuj błędy w silniku nawet jak ich nie ma, bo wtedy zeruja się nastawy i dopiero wtedy odczytaj te bloki. 5-6 stopni to i tak dużo.pawson76 pisze:Co do tych stopni 5-23 KW. to na wolnych obrotach pokazuje 5-6 stopni KW, a w obciążeniu silnika, czyli po dodaniu gazu wskazuje do 23stopni KW. Nie wiem skąd podejżenie o kolizje??