![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] "Oil catch tank" - zbiornicze
- pudloc86
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 09 sty 2011, 09:06
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Lisia Góra
[D2 99 4.2PB/LPG ] "Oil catch tank" - zbiornicze
Witam czy ktoś z was testował coś takiego w swoim samochodzie OIL CATCH TANK ZBIORNICZEK ODMY D1SPEC 9 lub 15mm...
http://moto.allegro.pl/oil-catch-tank-z ... 11606.html
http://moto.allegro.pl/oil-catch-tank-z ... 11606.html
Ostatnio zmieniony 10 mar 2013, 13:50 przez pudloc86, łącznie zmieniany 1 raz.
pudloc86
Audi A8 4.2 V8
Audi A8 4.2 V8
- VanDyke
- Super Klubowicz
- Posty: 996
- Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
- Lokalizacja: Warszawa
To i ja się podłącze pod temat bo wydaje mi się ciekawy. Z filmów na youtube można wnioskować, że to działa. W zbiorniku zbierają się syfy, woda, itp. Chętnie bym takie coś u siebie widział pod maską:
http://www.ebay.com/itm/ADD-W1-Silver-B ... a8&vxp=mtr
Co myślicie o tym pomyśle?
http://www.ebay.com/itm/ADD-W1-Silver-B ... a8&vxp=mtr
Co myślicie o tym pomyśle?
Kontakt: nick + @wp.pl
- pudloc86
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 09 sty 2011, 09:06
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1999
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Lisia Góra
- VanDyke
- Super Klubowicz
- Posty: 996
- Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
- Lokalizacja: Warszawa
Tak, z USA bym zamówił. Jest większy wybór. Pytanie tylko jak to współgrałoby z silnikiem 4.2? Czy potrzebne byłyby dwa takie zbiorniki? Co z różnicą ciśnień? Zawór na odmie działa jak regulator ciśnienia, co będzie gdy zostanie on usunięty a wstawiona tylko ta puszka?
A tutaj można obejrzeć co się zbiera w tych puszkach:
A tutaj można obejrzeć co się zbiera w tych puszkach:
Kontakt: nick + @wp.pl
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
To wygląda na wodę. Jeśli jeździsz na krótkich odcinkach jak i również w zimie, że auto nie zdąży się zagrzać do temp. roboczej to warto by się tym zainteresować. Co prawda w innym aucie ale napiszę o vw polo 1.4, jeżdżąc w zimie na krótkich dystansach wiecznie miałem zapchaną odmę, co jakiś czas trzeba było ją czyścić z mazi. Problem ten znikał gdy się auto kręciło po obrotach ;-) W przypadku v8 ten problem póki co nie wyskoczył.
Jeśli się zdecydujesz to będziesz chyba pierwszym testerem tego wynalazku w A8.
Jeśli się zdecydujesz to będziesz chyba pierwszym testerem tego wynalazku w A8.
- VanDyke
- Super Klubowicz
- Posty: 996
- Rejestracja: 18 sie 2010, 19:49
- Lokalizacja: Warszawa
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Gdzie ja jestem ogarnięty w mechanice :-P Napiszę co zaobserwowałem u siebie w polówce 1.4, otóż jeżdżąc po krótkich odcinkach szczególnie w zimie odma zapychała się mi non stop. Była to maź w kolorze herbaty z mlekiem która trafiała do filtra powietrza a z tam tąd do przepustnicy. Przepustnica co jakiś czas była do czyszczenia przez to. Dodatkowo zaobserwowałem ubytek oleju silnikowego który łącztł się z parą wodną i tworzył ową maź. Aktualnie brat tym samochodem gania do Krakowa i ani grama oleju nie ubyło a odma czyściutka jest.
To co było widać na video to wyglądało na kondensat, skroploną parę wodną czyli musi to działać i przepuszczać jak najmniej syfu który potem trafia w przepustnicę nie powodując jej zabrudzenia.
Trzeba tu wywołać kogoś kto ma styczność na dniu codziennym z naszymi v8 i powie coś ciekawego w tym kierunku.
To co było widać na video to wyglądało na kondensat, skroploną parę wodną czyli musi to działać i przepuszczać jak najmniej syfu który potem trafia w przepustnicę nie powodując jej zabrudzenia.
Trzeba tu wywołać kogoś kto ma styczność na dniu codziennym z naszymi v8 i powie coś ciekawego w tym kierunku.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 265
- Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
Dlaczego ma nie działać, patent stary jak motoryzacja. W przedwojennej DKW które stało w moim dzieciństwie na podwórku już był stosowany zbiornik na olej z odmy, było to potrzebą w związku z tym że odma miała odprowadzenie do atmosfery.
Więc ktoś zreanimował i ciut zmodyfikował patent, osobną sprawą jest to że akurat ten" model" pasuje pod maskę w A8 jak świni kamizelka.
Więc ktoś zreanimował i ciut zmodyfikował patent, osobną sprawą jest to że akurat ten" model" pasuje pod maskę w A8 jak świni kamizelka.
Złego diabli nie biorą ...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 37
- Rejestracja: 10 mar 2014, 22:29
- Lokalizacja: Londyn
Ja mam oil catch w Moto - 1200cc V2 (Buell) i zgarnia mega duzo syfu ... Buteleczke mam przezroczysta po redbullu wiec widze i oprozniam z wody (ok 25ml) co okolo 500-600 kilometrow.
Wydaje mis ie ze to ma ogromny sens i bede rozkminial tez u siebie w V8
Wydaje mis ie ze to ma ogromny sens i bede rozkminial tez u siebie w V8

Marzenia sie spelniaja - Buell XB12s & A8 V8 ... Dwa z trzech juz sa ... Czas polowac na trzecie 

- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
- Forum Audi A8
- Posty: 279
- Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
- Lokalizacja: Gdańsk