Audi A8 D2 4.2
Moim zdaniem da się ją ukryć ale należałoby poddać przeróbce komorę na akumulator.... dokładniej rzecz biorąc podnieść akumulator wyżej kosztem tego małego zagłębienia nad nim.... i już pod spodem robi się trochę miejsca żeby tłumik poszedł do góry ;-)robertas pisze:No Adriano...witaj w clubie dualowcow xD montuj, ciekaw jestem jak u Ciebie wyjdzie prawa pucha...ja jestem na etapie przerobek ale nie da sie jej chyba skryc by jej widac nie bylo
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No zobaczymy jak mi wyjdzie, najbardziej boje się cięcia zderzaka! Może żeby schować tłumik wyżej trzeba zrobić jak FOSS pisze, myślałeś coś nad tym?robertas pisze:No Adriano...witaj w clubie dualowcow xD montuj, ciekaw jestem jak u Ciebie wyjdzie prawa pucha...ja jestem na etapie przerobek ale nie da sie jej chyba skryc by jej widac nie bylo
Ostatnio zmieniony 02 sie 2013, 11:44 przez adrian949, łącznie zmieniany 1 raz.
No jest to pewno rozwiazanie... tylko nie jestem przekonany do ciecia budy no A tam jest podluznica i do niej zamontowana strefa zgniotu ze zderzaka... wiec jakby nie bylo troche narusza to konstrukcyjnie dosc wazne elementy....glownie przy stluczce itd Jeden kolega mial ciac miejsce na kolo zapasowe.... ale chyba nawet nie zrobil duala Jest jeszcze jedno wyjscie.... o tym bedzie u mnie niedlugo.... ale bedzie glosno, na razie modyfikuje i spawam ten co mam teraz, bo staram sie go upchac bardziej, cos sie schowal ale i tak go widac Urok d2
Ale ja nie myślałem o cięciu podłużnicy...robertas pisze:No jest to pewno rozwiazanie... tylko nie jestem przekonany do ciecia budy no A tam jest podluznica i do niej zamontowana strefa zgniotu ze zderzaka... wiec jakby nie bylo troche narusza to konstrukcyjnie dosc wazne elementy....glownie przy stluczce itd Jeden kolega mial ciac miejsce na kolo zapasowe.... ale chyba nawet nie zrobil duala
szukasz w tymi miejscu czasem nie centymetrów a nawet milimetrów a puszka od akumulatora wystaje bardziej niż podłużnica.... ogólnie rzecz biorąc tam naprawdę jest mało miejsca na normalny tłumik dlatego ja nie zrobiłem tego duala.
Najlepsze i najłatwiejsze chyba rozwiązanie to oczywiście pozbycie się wanny na koło zapasowe - wtedy jest sporo miejsca na dłubanie i modelowanie.... pełne pole do popisu..... ale na razie nikt się na to nie odważył :-P
Ale nie chcę się wymądrzać.... to wy z Kacprem dłubnęliście te swoje dwururki więc pewnie wiecie o tym trochę więcej niż ja
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-