Na to pytanie sam musisz sobie odpowiedziec, ale z drugiej strony, po tym co pisałes wyzej, to odpowiedź raczej juz znasz. Moim zdaniem jesteś małej wiary, albo spotkałes na swej drodze jakies paskudne przypadki z LPG. Jednak uwazam że nikt z nas nie ma żadnego celu, aby przekonywać, albo zniechecać kogoś do LPG. Sam nie mam instalacji, ale wyraziłem tylko swoja opinie na temat gazunku..tutenhamon pisze:He he :mrgreen: spodziewałem się takiej reakcji i tylko czekałem na odp. ale czy są szczere..... hm
[D2 95 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem na PB i LPG
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
tutenhamon, Rozbierałem kilka silników tych 4 cylindrowych po przebiegach nawet 200tys na gazie i jesli instalka była odpowiednia i dobrze zestrojona nic sie nie działo-były cacy Pewnie zapytasz po co je rozbierałem a no przy okazji innych napraw jak UPG czy wręcz z ciekawości by zobaczyć jak wyglądała np meganka 2.0 po przejechaniu 230tyś na gazie
Kolejna sprawą jest że po przejechaniu powiedzmy 200tyś na gazie zarobisz na remont silnika i dalej bedziesz do przodu
Widziałem też jak wyglądały silniki z druciarskimi instalkami i tam faktycznie skrecony i spartoczony gaz siał spustoszenie spore.
Kolejna sprawą jest że po przejechaniu powiedzmy 200tyś na gazie zarobisz na remont silnika i dalej bedziesz do przodu
Widziałem też jak wyglądały silniki z druciarskimi instalkami i tam faktycznie skrecony i spartoczony gaz siał spustoszenie spore.
Najprościej będzie jak zatankujesz na maxa, i jeśli wszystko będzie OK, to znaczy że na 100% problemem jest pompa.sucre79 pisze:Autko faktycznie było zatankowane na 3/4 więc dopiero po zejściu do połowy zaczęło szaleć.
Sprzedawca twierdzi ze nie wymieniał pompy więc może tylko syf się zebrał w koszu.
Z drugiej strony może kłamać.
Sam nie mam za bardzo dojścia do pompy ponieważ przeszkadza mi zbiornik LPG
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Po zatankowaniu na full jakby lepiej odpalał ale mam wrażenie jakby się zalewał zanim odpali.
Wczoraj po 2 godzinnym postoju strzelił 3 razy zanim załapał.
Czy instalka LPG może mieć coś wspólnego z zalewaniem?
Jaka jest kolejność zapłonów w tym silniku?
Spróbuje dzisiaj pozamieniać cewki bo może któraś z pierwszych w zapłonie nie domaga.
Wczoraj po 2 godzinnym postoju strzelił 3 razy zanim załapał.
Czy instalka LPG może mieć coś wspólnego z zalewaniem?
Jaka jest kolejność zapłonów w tym silniku?
Spróbuje dzisiaj pozamieniać cewki bo może któraś z pierwszych w zapłonie nie domaga.
Ma dużo wspólnego. Wystarczy, że gaz ucieka podciśnieniem i już będziesz miał problemy z odpaleniem zimnego silnika.sucre79 pisze:Czy instalka LPG może mieć coś wspólnego z zalewaniem?
Jaka jest kolejność zapłonów w tym silniku?
Tu masz kolejność zapłonów:
http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-kolejno ... +zap%B3onu
ale dziwi mnie fakt, że auto jeździ na gazie i na benzynie normalnie, przyspiesza itp.
problem jest tylko z odpaleniem no i oczywiście Cat poniżej połowy baku ale to już ustalone- pompa
dzisiaj próbowałem wykręcić świece żeby zobaczyć ich stan ale niestety połamałem 2 klucze i nie poszło.
może nikt ich nie wymieniał i są już do kitu.
problem jest tylko z odpaleniem no i oczywiście Cat poniżej połowy baku ale to już ustalone- pompa
dzisiaj próbowałem wykręcić świece żeby zobaczyć ich stan ale niestety połamałem 2 klucze i nie poszło.
może nikt ich nie wymieniał i są już do kitu.