[ALL] Ile pali wasze monstrum ??
-
- Forum Audi A8
- Posty: 211
- Rejestracja: 12 mar 2012, 13:24
- Lokalizacja: Ustka/Słupsk GS
Jak to wygląda ?? Zapala się zielone to ogień na tłoki i już stoisz przy następnych światłach ??lysy78 pisze:przez tegoroczną zimę- samo miasto (kochany Wrocław) 25 literków gazu
Mi podczas zabawy na placu spala 24L na około godzinę zabawy .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
Nie, nie trzeba ścigać się od świateł do świateł aby mieć spalanie na poziomie 25l..... wystarczy, że odcinek który w godzinach nocnych przejeżdżasz w 5 minut w godzinach szczytu robić w korku przez minut 30 :evil:mdamian pisze:Jak to wygląda ?? Zapala się zielone to ogień na tłoki i już stoisz przy następnych światłach ??lysy78 pisze:przez tegoroczną zimę- samo miasto (kochany Wrocław) 25 literków gazu
W stolicy podróżując w godzinach szczytu spalanie z całego dnia na poziomie 25l/100km to raczej standard... szczególnie przy intensywnych opadach czegokolwiek.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS, Nie powiesz mi że w warszawie nie masz możliwości ominięcia zatoru jakimiś mniej uczęszczanej drogami bocznymi , ja jak muszę jechać gdzieś na 3-miasto to się zastanawiam którędy będzie szybciej , czy obwodnicą i potem dwupasmówką , czy przez miasto , w większości wypadków wybieram miasto ponieważ czasami wydaje mi się że jest szybciej , a czasami jest tak że jadę 5-15km obwodnicą , a potem z 7km miasto , nie jeżdżę jak emeryt i mi spalanie wychodzi w granicach 15-18 litrów .
Temu się zastanawiam jak trzeba jeździć żeby auto w mieście paliło 25L/LPG .
Ja kręcę auto 2ooo-3ooo obr/min i to mi starcza do elastycznego poruszania się .
Na obwodnicy nie kiedy latam po ... troszkę więcej niż dozwolone (w ramach rozsądku).
Kiedyś sprawdzałem latem maksymalne spalanie mojego auta , start z pod świateł do świateł i taka ostrzejsza jazda , autko spaliło mi 25L/100km po mieście .
Temu się zastanawiam jak trzeba jeździć żeby auto w mieście paliło 25L/LPG .
Ja kręcę auto 2ooo-3ooo obr/min i to mi starcza do elastycznego poruszania się .
Na obwodnicy nie kiedy latam po ... troszkę więcej niż dozwolone (w ramach rozsądku).
Kiedyś sprawdzałem latem maksymalne spalanie mojego auta , start z pod świateł do świateł i taka ostrzejsza jazda , autko spaliło mi 25L/100km po mieście .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Niektóre można ominąć a innych zupełnie nie ma jak.mdamian pisze:FOSS, Nie powiesz mi że w warszawie nie masz możliwości ominięcia zatoru jakimiś mniej uczęszczanej drogami bocznymi
Do tego dochodzi twarde sportowe zawieszenie i moja gleba - w położeniu "comfort/dynamic" nie przejeżdżam nad położoną na płasko grubą kostką brukową więc boczne osiedlowe uliczki usiane różnego rodzaju "potykaczami" robionymi bez żadnych odgórnych norm i przepisów są dla mnie często większą udręką niż powolne toczenie się w korkach.
Już mówiłem...... nie trzeba ganiać od świateł do świateł....... w porannym korku w zimę kiedy FIS startował przy wyjeżdżaniu z garażu już łądnych parę razy widywałem 35l/100km..... aby to zrozumieć wystarczy pogodzić się z faktem, że nie jeździmy na tej samej drodze, ani nie w tej samej topografii miasta, ani nie w tych samych warunkach drogowych.mdamian pisze:Temu się zastanawiam jak trzeba jeździć żeby auto w mieście paliło 25L/LPG .
Ja kręcę auto 2ooo-3ooo obr/min i to mi starcza do elastycznego poruszania się .
Na obwodnicy nie kiedy latam po ... troszkę więcej niż dozwolone (w ramach rozsądku).
Kiedyś sprawdzałem latem maksymalne spalanie mojego auta , start z pod świateł do świateł i taka ostrzejsza jazda , autko spaliło mi 25L/100km po mieście .
Nie obrażając nikogo ale dla ciebie jazda miejska to Trójmiasto, dla mnie aglomeracja warszawska a dla kolegi z Suwałk to pewnikiem Suwałki - w każdym z tych miast są inne warunki drogowe i inaczej się jeździ.
Poza tym ja lubię jeździć aktywnie.... na ogół jeżdżę w przedziale 2k-3,5k obr/min ale często bawię się tiptronikiem i zdarza mi się przekręcać powyżej 4k obr/min.... żeby klapy w dolocie mi się nie zapiekły :lol:
Noi nie jestem chorobliwie oszczędny....
jak wrzucę coś do bagażnika i gabarytowo nie przeszkadza mi to zbytnio to potrafię to wozić zdecydowanie dłużej niż było mi to potrzebne......
cały rok jeżdżę na klimie....
na postojach w oczekiwaniu na coś/kogoś potrafię przestać do 0,5 godz na pracującym silniku.....
ubolewam nad tym bo może parę zeta zostało by w kieszeni ale walka o każdy spalony litr paliwa jest mi zupełnie obca :-P
Ostatnio zmieniony 20 mar 2013, 21:09 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja zupełnie tak samo , tłumaczę sobie np oczekiwanie na kogoś z włączonym silnikiem , że lepiej zalać 2L/LPG więcej niż naprawiać rozrusznik .( takie moje widzimisię )FOSS pisze:Noi nie jestem chorobliwie oszczędny....
jak wrzucę coś do bagażnika i gabarytowo nie przeszkadza mi to zbytnio to potrafię to wozić zdecydowanie dłużej niż było mi to potrzebne......
cały rok jeżdżę na klimie....
na postojach w oczekiwaniu na coś/kogoś potrafię przestać do 0,5 godz na pracującym silniku.....
ubolewam nad tym bo może parę zeta zostało by w kieszeni ale walka o każdy spalony litr paliwa jest mi zupełnie obca :-P
Po za tym lepiej dla silnika , żeby się rozgrzał do optymalnej temperatury i baterie podładuję .
Zastanawia mnie to czy w tak niskim spalaniu może pomagać jeszcze skrzynia biegów , w której pół tora roku temu robiłem reset (Pedałem Gazu) skrzynia zmienia mi biegi wtedy kiedy ja bym to zrobił i to mi się podoba i wystarcza na elastyczne przemieszczanie się ( nie jak emeryt).
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
tak jak mówi FOSS: miasto miastu nie równe, a raczej opinia opinii nie równa. Wrocław to nie pierwsze lepsze miasto!!! to miasto korków. Na przykład powiem, iż do pracy mam 10 km, w tym 7 razy światła. Jadę do pracy i po 6/7 godzinach wracam. Czas przejazdu od 20 do 30 minut.
Dla tego zawsze piszę że Wrocław, bo jak ktoś mi mówi, że w mieście mu pali 16 litrów, to chyba w Małkinii
Dla tego zawsze piszę że Wrocław, bo jak ktoś mi mówi, że w mieście mu pali 16 litrów, to chyba w Małkinii
Ale to nie ważne czy to 3-misto , czy Warszawa , Wrocław , czy Poznań . W każdym mieście są korki , moim zdaniem jeśli kierowca potrafi planować sobie drogę i przewidywać gdzie są korki , które stoją i się poruszają 5m/godzinę , a są ulice gdzie w tym samym czasie przejedzie się 8km/godz.
Ja znam 3-misto na tyle , że w najgorszych korkach przejechanie zajmie mi w 1godzinę 30 min.
Wtedy miałem spalanie w granicach 20l w mieście .\
To może ja mam coś z autem nie tak że mi tak mało pali ?? :-/
Ja znam 3-misto na tyle , że w najgorszych korkach przejechanie zajmie mi w 1godzinę 30 min.
Wtedy miałem spalanie w granicach 20l w mieście .\
To może ja mam coś z autem nie tak że mi tak mało pali ?? :-/
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ja jeżdżę do pracy na różne zmiany. Spalenie również mam różne na tej samej trasie. Najgorzej jest na rano, kiedy wszyscy jadą do pracy. Jak wracam o 14:30 to już masakra, jadę 50 min. Spalanie rzędu 25l.
Nocą z kolei spalanie 16l i śmigam w 15 min.
Jeżeli ktoś uważa że ważne jest planowanie trasy w zakorkowanym mieście to zapraszam do mnie do Rybnika. Mieszkam w centrum i wyjechanie z parkingu (możliwość jazdy w prawo do ronda 700m i lewo podobnie 700m) w godzinach między 14:30 a 16:00 zajmuje 15 do 20min. Jakie może być spalanie i jak ominąć takie cudo. Nie mam możliwości. Omijać i planować przejazd można nie będąc w korku, ale jak się w nim uczestniczy to się zastanawiam tylko którą stacje radiową wybrać.
Nocą z kolei spalanie 16l i śmigam w 15 min.
Jeżeli ktoś uważa że ważne jest planowanie trasy w zakorkowanym mieście to zapraszam do mnie do Rybnika. Mieszkam w centrum i wyjechanie z parkingu (możliwość jazdy w prawo do ronda 700m i lewo podobnie 700m) w godzinach między 14:30 a 16:00 zajmuje 15 do 20min. Jakie może być spalanie i jak ominąć takie cudo. Nie mam możliwości. Omijać i planować przejazd można nie będąc w korku, ale jak się w nim uczestniczy to się zastanawiam tylko którą stacje radiową wybrać.