Jako, że jestem na forum już od jakiegoś czasu i nie miałem wcześniej okazji przedstawić swojego auta to chciałbym to nadrobić

Audi A8 D2 4.2 z 2000r, samochód w 2008 sprowadzony ze Szwajcarii. Ja osobiście zakupiłem je od jednego z naszych klubowych kolegów w połowie 2013r z przebiegiem 265000km, aktualnie ma 283000 km. Zakupu absolutnie nie żałuję, bo trafiła mi się dobrze utrzymana sztuka aczkolwiek parę rzeczy trzeba było zrobić, aby cieszyć się stanem bardzo dobrym. W "klubowych" rękach od 2011r i przez ten czas trochę rzeczy zostało w niej zrobione:
-montaż LPG przy 264000 km
-kompletny remont skrzyni biegów przy 260000 km
-kompletny rozrząd z pompą wody przy 279300 km
-wymieniona przednia szyba z powodu pajęczynki po kamieniu
-pompka spryskiwacza
-odma oleju (separator) - ori, ale używka w świetnym stanie
-radio CB wmontowane w półkę pod kierownicą + antena helikalna w miejsce starej anteny po telefonie
-całe drewno w środku oklejone na czarny połysk folią 3M
-nowy akumulator
-przedni grill S8
-nowe teleskopy tylnej klapy
-alu ramki na zegary
-wstawione recaro - pełna elektryka
-kierownica 3ramienna S8 z biegami
-amorki Bilstein B6 sport
-sprężyny od S8 1BE
-zdjęty kaganiec

-przyciemnione tylne boczne i tylna szyba na max
-chłodniczka oleju bo ciekła
-komplet nowych opon zimowych Nankang Snow Viva 2 245/45 R18 100V XL (grudzień 2013)
-regeneracja tylnych zacisków przy 271746km (zapieczone tłoczki)
-tarcze Zimmerman i klocki Ferodo na przód przy 272800km
-pasek wieloklinowy Gates przy 274000km
-przelotowy tłumik końcowy, pięknie bzyczy

-naprawa elektrozaworów klimy, wymiana pompki nagrzewnicy (padła lewa strefa klimy)
-wymiana świec na Beru przy 274800km
-nowe uszczelki pokrywy zaworów po uprzedniej diagnozie nastawników
-ori felgi S-Line „słoneczka” R19 ET45
-regeneracja Xenonów z polaryzacją odbłyśników i polerką kloszy
-komplet używanych opon letnich Michelin Pilot Sport 3
255/40 ZR19 100Y
-wymiana kompletnego zawieszenia przedniego z łącznikami stabilizatora, drążkami kierowniczymi, końcówkami drążków i gumami stabilizatora przy 278800 km
-korek (OE) zbiorniczka płynu chłodniczego
-wentylator/wiatrak klimatyzacji Termotec
-tuner tv/odtwarzacz mp3
-tarcze TRW i klocki TRW na tył przy 282800 km
-aluminiowa rozpórka kielichów
Jeśli chodzi o wymiany olejów, filtrów i płynów to nie będę wypisywał dokładnie, bo to jest raczej oczywiste, ale tak z grubsza: olej silnikowy wymieniany średnio co 5tys km na Valvoline Max Life 5w40 - ostatnia wymiana 3 tyg temu przy 282800km. Jeśli chodzi o skrzynię olej z filtrem i uszczelką wymieniam średnio co 10tys (wymiana statyczna oczywiście) na Mobil ATF LT 71141 - ostatnia wymiana przy 279242 km. Olej w dyfrach wymieniony na Mobil Mobilube SHC 75W90 przy 279242 km.
Aktualnie auto prezentuje się tak:
Wszelakie opinie, uwagi i sugestie mile widziane
