części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.2MPI ] A8 D3 4.2 MPI Uszczelnienie Wału

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

[D3 02 4.2MPI ] A8 D3 4.2 MPI Uszczelnienie Wału

Post autor: Adrianplock » 21 mar 2016, 16:54

Witam :) mam problem który został już zdiagnozowany , <amasz> chodzi o zakup części co polecacie :
Otóż jest sobota wieczór , jade na urodziny do brata i dosłownie pod Jego klatką dymy spod maski podnoszę maske patrze wszystko zlane olejem wpi............u <blee> plus rozwalony waż od wspomagania przy wlocie do pompy to kumulacja <brawo>

Wiec Panowie poszło mi uszczelnienie wału cały olej ściekł z Silnika do poniedziałku plama jak nie wiem co wiec go odpaliłem tylko żeby na N wrzucić i wyłączyć hamulec i laweta do Mechanika :)

Ciekła mi Pompa Wody wiec idzie nowa a wiec Jaka ???
uszczelnienie wału Jaki producent - miałem jeszcze oryginała założonego fabrycznie
oczywiście Pasek rozrządu też leci bo cały w oleju i złom :>
Ostatnio zmieniony 21 mar 2016, 19:19 przez Adrianplock, łącznie zmieniany 1 raz.
TYLKO V8

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 21 mar 2016, 21:55

nikt nie ma sprawdzonych firm zebym zaraz nie wymieniał :??
TYLKO V8

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 21 mar 2016, 22:17

Uszczelniacz - elring, corteco

Pasek rozrządu jak zamiennik to conti a pompa nie wiem.

A to uszczelnienie wału poszło tak nagle ? Wcześniej nic nie ciekło powoli ?

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 21 mar 2016, 23:23

wiesz troche coś tam kapu kapu ale nie wiedziałem skad , w pracy po całydm dniu kilka kropel ale ubywało mi płynu chłodniczego to myslałem ze to z pompy Cieknie wody a tu z pompy ciekło i z uszczelniacza pewnie , ale rozsypał sie w 8 km od odpalenia dobrze ze sie zatrzymałem bo bym motor zabił zapewne
TYLKO V8

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 mar 2016, 00:20

Bierz corteco a zobaczysz, że znaczek ccco jest zamazany :) Niech mechanik nie zapomni o pierścieniu nabiegowym :)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 22 mar 2016, 09:17

Pierścień nabiegowy? Możesz dać linka bo szukam i nigdzie nie ma
TYLKO V8

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 22 mar 2016, 10:16

Pompa HEPU, albo OE z ASO.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 mar 2016, 13:33

Adrianplock pisze:Pierścień nabiegowy
A tak znasz a8 :P Wymieniając uszczelniacz należy go obrócić aby pracował na nowej powierzchni. Jak rozbierze to zobaczy.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 22 mar 2016, 14:50

Możesz zobaczyć tu... co prawda z D2 ale może coś też pomoże :)

http://chomikuj.pl/drago_o/VAG/Literatu ... 018568.doc
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 mar 2016, 15:10

drago_o, Adrian ma wymienić ten z przodu silnika :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 22 mar 2016, 16:17

Panowie przód zwalony wszystoo jasne nie uwierzycie rozsypal się nadtawnik i zygalo olejem i wygladalp jak z wału ale po umyciu silnika wyszło wszystko
TYLKO V8

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 22 mar 2016, 19:20

czyli zmiana cewek niewiele Ci dała <jezyk2>

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 22 mar 2016, 19:43

a to fota Mojego super nastawnika , ktoś wczesniej przy nim majstrował by był rozkrecany było widać co za ludzie na szczeście motor cały , dobrze ze jak zoabczyłem ze coś sie kopci auto odrazu na lawete i zero odpalania
TYLKO V8

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 mar 2016, 20:19

Adrianplock pisze:a to fota Mojego super nastawnika , ktoś wczesniej przy nim majstrował by był rozkrecany było widać co za ludzie na szczeście motor cały...
Ktoś w nim wcześniej majstrował... ciekawe kto?...
A to nie ty sam przypadkiem?...
Kiedyś o tym przecież pisałeś :)

http://www.a8team.pl/a8-d3-06-42mpi-wau ... 299,15.htm
Adrianplock pisze:koilega chodzi o to ze 100 zł kosztuje zaworek który przychodzi na nastawnik I SAM GO SOEBIE WYMIENIASZ jak masz cierpliwość i nie jestes nerwowy :) a jak nastawnik siedzi nie napina , tak jak chyba jest w tym aucie bo troche rzezi przy odpalania to koszt 2000 tyś zł
http://www.a8team.pl/d2-99-42pb-nastawn ... t17909.htm
Adrianplock pisze:to że numery sa inne , nie ma sie czym przejmować , ja jeden zaworek mam załozony od 2.8 VR6 Vw a drugi od 3.7 , niemcy jak zwykle poszli na łatwizne :) pobierali cały szmelc który ostał po produkcji starszych modeli pancerwagenów i złozyli D3 :)
Ostatnio zmieniony 22 mar 2016, 20:20 przez FOSS, łącznie zmieniany 2 razy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gunner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 371
Rejestracja: 07 mar 2015, 20:27
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Gunner » 22 mar 2016, 20:19

O kurde to nieźle... a przy odpalaniu coś było go słychać ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl