[center]
Inter32, proszę o kulturalne wyrażanie się


![]() |
![]() |
skoro to nie idzie dla nich tylko wyżej- to po co kombinować, sprawdzi szczelność, spr numery i tyle- odlicz ile bonusów dają typu talony na LPG etc. to te firmy ledwo na swoje wychodzą.martin_rs4 pisze:ja to sie kiedyś pokłóciłem ostro z kolesiem bo za przegląd z LPG krzyczy 160zł ... wieć posprawdzał zawieszenie, hamulce, itp....wszystko ok prosze płacić...no zaraz a co z LPG? w jakim jest stanie, czy wszystko ok??? Ten mi że nie sprawdzi mi lpg bo oni tylko stan techniczny auta poza tym nie ma sprzetu itp...
![]()
wiec za co ja płace te 160zł??? bo takie są przepisy mówi...o ty kuźwanie ma bata nie płace...no i poszło....
generalnie i tak płace tte 160zł u znajomego diagnosty (nawet nie wjeżdżając, bo i tak z każdą pierdołą tam jeżdże więc zna moje auto na wylot ) ale chore jest to dla mnie że 60-70zł płaci się drożej bo tylko lpg jest pod maską którego nawet nie potrafią zdjagnozować
można i tak, jedyny problem może być np przy jakimś wypadku stłuczce jak np odmówią Ci wypłaty z ubezpieczenia...martin_rs4 pisze:no właśnie Krzychu dlatego już mądrzejszy o tą wiedze, po założeniu lpg w aucie mojej żony nie wbijałem nic w dowód i przegląd normalnie za 100zł
a jest tak założony, ze nie widać że tam w ogóle lpg jest
Nie dostać przeglądu za check engine, bo raz na czas mi SAI głupieje (podejrzewam nieszczelność w układzie), no to gratuluje dobrego samopoczucia Niemcom (nich im tam w takim razie dalej ubogacają kulturowo)danishow pisze:jakakolwiek kontrolka na zegarach oznaczająca błąd
Ważne ? Jeśli tak ważne jak choćby w/w przytoczony przeze mnie przykład to mam nadzieję, że nigdy.danishow pisze:Zastanawiam się kiedy takie błahe a jednak dość ważne ustarki zaczną mieć znaczenie w Polsce
Jakbym miał z każdym swoim swapem, albo modyfikacją gonić za pieczątką do karty pojazdu to bym chyba cipca dostał. Wolę już tą "swoją zacofaną Polandie".Freeq pisze:Znajomy wiele razy miał problemy a to z szerszymi kapciami, a to z niskim zawieszeniem... Czy większymi niż fabrycznie montowanymi hamulcami.
Ile z wszystkich wypadków w PL jest przez zły stan techniczny pojazdów ? Kropla w morzu innych.Freeq pisze:Puki ustawodawcy sobie tego nie uświadomią, że wiele wypadków na Polskich drogach spowodowane są złym stanem technicznym auta to raczej nigdy...
No, a teraz jeszcze z części mandatów 20% poleci do Policji.Freeq pisze:Kasa z podatków idzie na drogi ale niestety tam nie dociera. Błędne koło.
Diagnosta sprawdza błędy i jeżeli jest to ewidentny błąd uszkodzenia jakiegoś czujnika czy innego elementu to podbije przegląd z dopiskiem, że usterka musi być usunięta w ciągu 30 dni.dice111 pisze:Nie dostać przeglądu za check engine, bo raz na czas mi SAI głupieje
Wierzę, że my pasjonaci aut robimy mody z należytym podejściem do sprawy, jest jednak spora część kierowców którzy modzą auta nie mając o tym zielonego pojęcia. Stosowane są domowej roboty wsporniki, adaptery czy inne tego typu patenty nie sprawdzone pod względem wytrzymałości.dice111 pisze:Jakbym miał z każdym swoim swapem, albo modyfikacją gonić za pieczątką do karty pojazdu to bym chyba cipca dostał. Wolę już tą "swoją zacofaną Polandie".