Witam.
Chcialbym abyscie mi pomogli bo nie wszystko rozumiem miedzy modelami a8 a s8
1. silnik z wieksza mocą i obwodka czerwona? na oslonie
2. znaczki na klapie oraz grilu
3. zegary z logiem i tu spotkalem dwa rodzaje na jednym logo bylo pod wskazówka a jedno nad
4. kierownica? Niektore ktore ogladam maja normalna cztery ramiona bez logo a niektore z logiem i trzy ramiona
5. Fotele recaro
6. dywaniki z napisem s8
7. Na klapie gps
9.
10.
11.
12.
[center]ITP.
[/center]
Pomozecie jest jeszcze jakas roznica ktora lepiej wiedziec? Chcialbym wiedziec wszystko. Chyba ze da sie jakos po nr. vin dojsc jaka wersja wyjechala z salonu.
Pozdrawiam Pawel.
Rożnice miedzy modelami A8 a S8 D2
różnic jest naprawde sporo
sztywniejsze zawieszenie
mocniejsze hamulce
inne skrzynia biegów
inny most
obudow filtra powietrza
listwy progowe z napisem s8
grill pion
itp
pokrywa z czerwonym napisem nie wystarczy ,musi sie zgadzac 3 literowy kod silnika np AKH,AVP
po numerze VIN oczywiście dojdziesz czy z fabryki wyjechało jako S8 czy A8,ale czy w chwili obecnej ma serce s8 czy a8 ,pozna tylko osoba ze tak powiem wtajemniczona
sztywniejsze zawieszenie
mocniejsze hamulce
inne skrzynia biegów
inny most
obudow filtra powietrza
listwy progowe z napisem s8
grill pion
itp
pokrywa z czerwonym napisem nie wystarczy ,musi sie zgadzac 3 literowy kod silnika np AKH,AVP
po numerze VIN oczywiście dojdziesz czy z fabryki wyjechało jako S8 czy A8,ale czy w chwili obecnej ma serce s8 czy a8 ,pozna tylko osoba ze tak powiem wtajemniczona
Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 20:33 przez tomek87g, łącznie zmieniany 1 raz.
GPS nie jest wyznacznikiem S8, dywaniki z logiem S8 nie są ori, a kierownicę i fotele można było dokupić do każdej wersji A8.
Obudowa filtra powietrza jest wspólna dla A8 i S8 w silnikach 4.2 i 3.7, sam wkład (filtr) tak samo.
Moje S8 na życzenie właściciela wyjechało na zawieszeniu miękkim, nieobniżonym - takim jak w A8.
Inna jest skrzynia biegów, można ją rozpoznać po tym , że na piątym biegu przy 150km/h jest 3500obr.
Jeśli auto ma seryjny wydech, powinno mieć złączone podwójne końcówki wydechu. Zwykłe A8 ma je osobno.
No i oczywiście lusterka, ale wiele ludzi dokupuje srebrne nakładki myśląc że doda to 50HP
Obudowa filtra powietrza jest wspólna dla A8 i S8 w silnikach 4.2 i 3.7, sam wkład (filtr) tak samo.
Moje S8 na życzenie właściciela wyjechało na zawieszeniu miękkim, nieobniżonym - takim jak w A8.
Inna jest skrzynia biegów, można ją rozpoznać po tym , że na piątym biegu przy 150km/h jest 3500obr.
Jeśli auto ma seryjny wydech, powinno mieć złączone podwójne końcówki wydechu. Zwykłe A8 ma je osobno.
No i oczywiście lusterka, ale wiele ludzi dokupuje srebrne nakładki myśląc że doda to 50HP
Ostatnio zmieniony 26 lis 2011, 20:40 przez Maciex, łącznie zmieniany 1 raz.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2292
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
Kolego na tym forum ciężko zadać pytanie którego jeszcze nie było :mrgreen: http://www.a8team.pl/topics19/2797.htm
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Kolego pawel1919, po pierwsze popraw swój profil - w pozycji "Jeżdżę" wpisujemy to czym obecnie jeździmy a nie to czym chcemy jeździć... wpisując "S8" wprowadzasz innych w błąd.
Po drugie, jak już to jeden kolega powyżej zauważył, na tym forum ciężko zadać pytanie które kiedyś już nie padło już nie wspominając o opisywaniu cech charakterystycznych dla modeli A8 i S8... używaj "Szukajki" i czytaj bo wszystko jest na wyciągnięcie ręki.
Tet temat tymczasem zamykam.
Pozdrawiam, FOSS
Po drugie, jak już to jeden kolega powyżej zauważył, na tym forum ciężko zadać pytanie które kiedyś już nie padło już nie wspominając o opisywaniu cech charakterystycznych dla modeli A8 i S8... używaj "Szukajki" i czytaj bo wszystko jest na wyciągnięcie ręki.
Tet temat tymczasem zamykam.
Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-