części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Post autor: beyer28 » 15 lut 2014, 18:33

Witam. Panowie, co myślicie o wymianie przednich zacisków z d3 do d2? Jak wiadomo hamulce w naszych d2 są dość kiepskie, zbliża mi się wymiana tarcz i klocków, a więc przy okazji może 'coś' by zrobił, aby to trochę poprawić. Wiadomo najlepszym pomysłem byłoby wrzucenie 4tłoczków od s8, ale dostępność gratów do tego jest żadna.Pomyślałem o hamulcach przednik z d3, teoretycznie na tarczach 360 hamowanie powinno się poprawić, pomimo tego, że też 2 tłoczki. Jak się na to zapatrujecie, czy wogule wykonalna jest taka operacja, co trzeba będzie wymienić, wystarczą same zaciski, czy zwrotnicę też trzeba będzie wymienić? Jak myślicie...pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 15:33 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.

adrian949

Post autor: adrian949 » 15 lut 2014, 18:48

mam komplet zaciski zwrotnice tarcze klocki brembo 4 tłoczkowe

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 15 lut 2014, 18:55

Aha, jaka cena i stan. Tam jest pod tarczę 360?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 15 lut 2014, 18:59

Brembo 4 tłoczki ma tarczę 345mm i 2 klocki hamulcowe :) Lepiej hamuje od 2 tłoczkowego pływającego lucasa :P
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 15 lut 2014, 20:04

jezdziłem zwykła a8 z napedem na przod i teraz s8 preFl i nie czuje zadnej roznicy chyba i w sumie to nawet niewiem jakie mam hamulce dokladnie ale zaciski napewno oryginały :] myślalem o tych brembo ale tak szczerze mowiac to sa mi do niczego nie potrzebne a te wystarczaja chyba bo moze jezdze jak dziadek <tjaa>

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 15 lut 2014, 20:56

Skoro masz S, to chyba masz brembo.Ale nie w tym rzecz, napiszcie jak jest z tą zamianą zacisków, na te z d3?

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 15 lut 2014, 20:59

beyer28 pisze:Skoro masz S, to chyba masz brembo.
W preFlu siedzi Lucas. ;)

Dopiero od połowy 2000 roku występowało Brembo.
Nawet pierwsze roczniki poliftowej S8 miały te same zaciski co cywilna wersja FL-a.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 15 lut 2014, 21:23

Simone331 pisze:W preFlu siedzi Lucas. ;)
Dobrze wiedzieć ;) Simon, a jak myślisz, czy zaciski od d3 podejdą do d2.Da to coś wogule?

Gość

Post autor: Gość » 15 lut 2014, 21:32

Piszecie bzdury. Mam ori heble w swojej A8 i do tego prawie nowe bo niedawno zmieniane były i hamuja jak trzeba. Jeżdze normalnie i nie miałem jeszcze problemu a w sytuacjach patowych nie raz pas uratował pasażera przed rozbiciem nosa o deske :)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 15 lut 2014, 22:04

beyer28 pisze:
Simone331 pisze:W preFlu siedzi Lucas. ;)
Dobrze wiedzieć ;) Simon, a jak myślisz, czy zaciski od d3 podejdą do d2.Da to coś wogule?
FOSS ostatnio pisał, że ma zestaw ze swojej D3 i śmiało można to założyć do D2. Nie pamiętam tylko czy tyczyło się to preFLa czy FLa, bo są małe różnice.

Niestety nie mogę odszukać jego konkretnej wypowiedzi, a znalazłem tylko coś takiego:

http://www.a8team.pl/s8-d2-98-lpg-hamul ... 799,15.htm
Ostatnio zmieniony 15 lut 2014, 22:28 przez Simone331, łącznie zmieniany 1 raz.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 15 lut 2014, 22:08

Apophis pisze: i hamuja jak trzeba. Jeżdze normalnie i nie miałem jeszcze problemu
Przy jeździe normalnej to każdemu hamuje jak trzeba, chodzi przede wszystkim o zmniejszenie drogi hamowania z dużych prędkości i przede wszystkim, aby tarcze się tak nie gieły przy tak dużym hamowaniu. W ponad 300 konnym, 2 tonowym samochodzie dobre hamowanie przy spokojnej jeździe, to trochę za mało

Gość

Post autor: Gość » 15 lut 2014, 22:17

Ale ja na codzien jeżdze po autobanach gdzie duża predkośc to standard i czesto trzeba przed jakims matołem hamować. Załozyłem nowe heble i jest cacy już od kilku tys km.
Na pewno w S8 są lepsze i założenie mocniejszych da jakis efekt(najlepsze to z RS6 C5)
ale nie mowmy tu że heble sa w D2 do niczego tak jak i słyszałem że światła są do niczego...(to juz inny temat)

Awatar użytkownika
danielos8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 472
Rejestracja: 20 sie 2012, 20:09
Lokalizacja: Polska

Post autor: danielos8 » 15 lut 2014, 22:26

ja tez uwazam, ze heble w a8 czy s8 umnie sa wystarczajace bynajmniej dla mnie a jezdze dosc dynamicznie :P ale zauwazylem, ze wiele osob narzeka tutaj na heble :D ale kazdy robi co chce w swoim aucie tak wiec trza trzymac sie tematu :p
dare to be great

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 15 lut 2014, 22:31

Apophis pisze:Ale ja na codzien jeżdze po autobanach gdzie duża predkośc to standard i czesto trzeba przed jakims matołem hamować. Załozyłem nowe heble i jest cacy już od kilku tys km.
A co się u Ciebie złożyło na te nowe heble?tarcze i klocki, czy coś więcej? Raczej tu nikt nie mówi, że są do niczego, poprostu mogłyby być trochę lepiej dopracowane. Co jak co, ale te 4tłoczki to powinny być w standardzie, a nie w eskach, gdzie jest raptem 50koni więcej

Gość

Post autor: Gość » 15 lut 2014, 22:39

beyer28 pisze:A co się u Ciebie złożyło na te nowe heble?tarcze i klocki, czy coś więcej?
Tarcze,klocki i przewody oraz płyn. Czyli standard.
beyer28 pisze:Raczej tu nikt nie mówi, że są do niczego,
No ja nie pierwszy raz czytam i rozumiem własnie że sa do niczego :)

Inną sprawą jest tez odpowiednie hamowanie bo i ze słabszych hebli można lepiej jesli sie ma troche techniki hamowania a nie pedał w podłoge i niech sie dzieje co chce :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl