[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
Witam. Panowie, co myślicie o wymianie przednich zacisków z d3 do d2? Jak wiadomo hamulce w naszych d2 są dość kiepskie, zbliża mi się wymiana tarcz i klocków, a więc przy okazji może 'coś' by zrobił, aby to trochę poprawić. Wiadomo najlepszym pomysłem byłoby wrzucenie 4tłoczków od s8, ale dostępność gratów do tego jest żadna.Pomyślałem o hamulcach przednik z d3, teoretycznie na tarczach 360 hamowanie powinno się poprawić, pomimo tego, że też 2 tłoczki. Jak się na to zapatrujecie, czy wogule wykonalna jest taka operacja, co trzeba będzie wymienić, wystarczą same zaciski, czy zwrotnicę też trzeba będzie wymienić? Jak myślicie...pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 15:33 przez beyer28, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
jezdziłem zwykła a8 z napedem na przod i teraz s8 preFl i nie czuje zadnej roznicy chyba i w sumie to nawet niewiem jakie mam hamulce dokladnie ale zaciski napewno oryginały myślalem o tych brembo ale tak szczerze mowiac to sa mi do niczego nie potrzebne a te wystarczaja chyba bo moze jezdze jak dziadek <tjaa>
FOSS ostatnio pisał, że ma zestaw ze swojej D3 i śmiało można to założyć do D2. Nie pamiętam tylko czy tyczyło się to preFLa czy FLa, bo są małe różnice.beyer28 pisze:Dobrze wiedzieć Simon, a jak myślisz, czy zaciski od d3 podejdą do d2.Da to coś wogule?Simone331 pisze:W preFlu siedzi Lucas.
Niestety nie mogę odszukać jego konkretnej wypowiedzi, a znalazłem tylko coś takiego:
http://www.a8team.pl/s8-d2-98-lpg-hamul ... 799,15.htm
Ostatnio zmieniony 15 lut 2014, 22:28 przez Simone331, łącznie zmieniany 1 raz.
Przy jeździe normalnej to każdemu hamuje jak trzeba, chodzi przede wszystkim o zmniejszenie drogi hamowania z dużych prędkości i przede wszystkim, aby tarcze się tak nie gieły przy tak dużym hamowaniu. W ponad 300 konnym, 2 tonowym samochodzie dobre hamowanie przy spokojnej jeździe, to trochę za małoApophis pisze: i hamuja jak trzeba. Jeżdze normalnie i nie miałem jeszcze problemu
Ale ja na codzien jeżdze po autobanach gdzie duża predkośc to standard i czesto trzeba przed jakims matołem hamować. Załozyłem nowe heble i jest cacy już od kilku tys km.
Na pewno w S8 są lepsze i założenie mocniejszych da jakis efekt(najlepsze to z RS6 C5)
ale nie mowmy tu że heble sa w D2 do niczego tak jak i słyszałem że światła są do niczego...(to juz inny temat)
Na pewno w S8 są lepsze i założenie mocniejszych da jakis efekt(najlepsze to z RS6 C5)
ale nie mowmy tu że heble sa w D2 do niczego tak jak i słyszałem że światła są do niczego...(to juz inny temat)
A co się u Ciebie złożyło na te nowe heble?tarcze i klocki, czy coś więcej? Raczej tu nikt nie mówi, że są do niczego, poprostu mogłyby być trochę lepiej dopracowane. Co jak co, ale te 4tłoczki to powinny być w standardzie, a nie w eskach, gdzie jest raptem 50koni więcejApophis pisze:Ale ja na codzien jeżdze po autobanach gdzie duża predkośc to standard i czesto trzeba przed jakims matołem hamować. Załozyłem nowe heble i jest cacy już od kilku tys km.
Tarcze,klocki i przewody oraz płyn. Czyli standard.beyer28 pisze:A co się u Ciebie złożyło na te nowe heble?tarcze i klocki, czy coś więcej?
No ja nie pierwszy raz czytam i rozumiem własnie że sa do niczegobeyer28 pisze:Raczej tu nikt nie mówi, że są do niczego,
Inną sprawą jest tez odpowiednie hamowanie bo i ze słabszych hebli można lepiej jesli sie ma troche techniki hamowania a nie pedał w podłoge i niech sie dzieje co chce