Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3] Daylight LED - światła dzienne

Większe koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 18 mar 2011, 22:06

Kolonkos88 są kity, że nie musisz nic przerabiać, zakładasz cały przód single frame bez przeróbek maski, błotników, lamp.
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

kolonkos88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 04 kwie 2010, 00:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kolonkos88 » 18 mar 2011, 22:12

Aby mieć ory od Audi polifcie przód musisz to zrobić!
Chyba że hofele dasz wtedy nie robisz tego!

Nie wystarczy na stary zderzak pre lift dać single frame bo się nie da :D:D:D
Kpina
Mercedes Benz E500 V8 :)
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 18 mar 2011, 22:15

Myślałem właśnie o Hofele :)
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 mar 2011, 22:23

club-iguana pisze:Myślałem właśnie o Hofele :)
hehe, ja m.in. także myslałem o Hofele ale od myślenia do realizacji to jeszcze kawałek drogi jest... i wcale nie wiem czy się na to zdecyduję :-P
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 18 mar 2011, 22:35

Wiesz co będzie przy sprzedaży? Łeeee Panie bity był i żeś pan założył nowy przód :( Pokemony.
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 01 maja 2011, 20:21

Ja ostatnio podjąłem dwie próby,warunek był jeden że A8 musi wygladać na oryginał,czyli przeróbka na zasadzie zmniejszenia mocy żarówki długich(urządzonko z Allegro)=odpada z uwagi na biksenon,klapka na ksenonie zaczyna wariować i grozi to spaleniem,pewnie trzeba by robic jakies przeróbki, to nie dla mnie.
Druga opcja chciałem wsadzić żaówki ledowe zamiast postojówki,tez odpada ,na desce wychodzi bląd żarówki pozycyjnej,komp. nie widzi leda.
Na razie wyczerpałem pomysły,może komus coś wpadnie ciekawego do głowy.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 maja 2011, 14:14

skipper pisze:Ja ostatnio podjąłem dwie próby,warunek był jeden że A8 musi wygladać na oryginał,czyli przeróbka na zasadzie zmniejszenia mocy żarówki długich(urządzonko z Allegro)=odpada z uwagi na biksenon,klapka na ksenonie zaczyna wariować i grozi to spaleniem,pewnie trzeba by robic jakies przeróbki, to nie dla mnie.
Przeróbki elektryki na pewno będą konieczne ponieważ klapka od bi-xenonu jest sterowana sygnalem od świateł dlugich halogenowych... podobnie jest w D2 FL w lampach XenonPlus... temat ten zgłębiłem już w swoim S8.
Ponadto aby być w pełnej zgodzie z przepisami musisz tak przerobić aby przy zgaszonej lampie xenonowej ewentualne błyśnięcie ostrzegawcze długimi było realizowane właśnie przez lampę xenonową czyli włączenie lampy + podniesienie przesłony... jest trochę zabawy żeby to ogarnąć ale spokojnie jest to do zrobienia.
skipper pisze:Druga opcja chciałem wsadzić żaówki ledowe zamiast postojówki,tez odpada ,na desce wychodzi bląd żarówki pozycyjnej,komp. nie widzi leda.
Tu sprawa jest trywialnie prosta - kupujesz na Alledrogo odpowieni rezystor, podłączasz go równolegle do obwodu żarówki i koniec klopotów z FIS'em...
ale tego rozwiazania są też oczywiście złe strony:
- światło z takiej postojowki tylko udaje światła do jazdy dziennej ale niestety jest go zbyt malo aby z panami policjantami wykłucić się że wszystko jest OK (niezgodność z przepisami która może skutkować zabraniem dowodu rejestracyjnego)
- brak świateł pozycyjnych (ponownie niezgodność z przepisami która może skutkować zabraniem dowodu rejestracyjnego)
- zastosowanie powyższego rezystora raz na zawsze zagłusza FIS więc nawet jak się któryś LED "skończy" to FIS i tak o tym nie poinformuje
skipper pisze:Na razie wyczerpałem pomysły,może komus coś wpadnie ciekawego do głowy.
Zastosowanie oryginalnego panela LED świateł dziennych z modelu W12... niestety tu także konieczne będą przeróbki instalacji elektrycznej.


Pozostałe pomysły już wykraczają poza rozwiązania fabryczne czyli diodowe paski LED w lampach lub w zderzaku :-?
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

kolonkos88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 04 kwie 2010, 00:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kolonkos88 » 02 maja 2011, 15:55

Jeżeli chodzi o produkt od Hofele wygląda to bardzo ładnie!
Powiem tak, w PL zawsze coś z autem nie tak według kupujących jak:
- za bardzo zadbane
- mały przebieg
- coś pomalowane ( może oznaczać że ktoś się otarł) a nie spotkanie ze ścianą ale tego nie wytłumaczysz idio----cie
- cena za zadbany egzemplarz duża eeee po co przepłacać lepiej kupić najtańszy) potem takie zdanie że wszystkie bite)

A z innych ciekawych rzeczy:
przy kupnie pytania typu: ile pali, a ile kosztuje komplet tego i tego...hehe jak ktoś się decyduje na a8 to nic tanie nie jest!
- nie raz przy zderzaku jak zakładałem słyszałem panie a nie da się taniej, weźmie pan zderzak w rozliczeniu ( ta opcja ok) a na zakończenie przy uwzględnieniu zderzaka a nie zejdzie pan jeszcze :D a co mam dołożyć żeby się mu gęba uśmiechała??? Szkoda słów.

Chce ktoś tanio niech kupi bmw e46 320d to zderzak kupi za 200zł :D a m-pakietowy za 700 :)
Mercedes Benz E500 V8 :)
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 02 maja 2011, 23:57

Dzięki FOSS
Mój nowy elektronik powiedział że można by wymienic moduł świateł i wówczas mozna uruchomić światła dzienne oryginalne,czyli mała moc na żarówce długich.
Pisałes o W12 on ma ledy w odbłysniku długich,osobiscie nie znam gosci co mi to zrobią ala fabryka.
Co ty na to?
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 03 maja 2011, 00:45

fabryczne światła dzienne przed liftem odbywały się poprzez żarówkę bąbelkową tylko z lampami bi-xenon. z lampą xenon plus (bi-xenon z dodatkowymi długimi) światło dzienne ogarniane jest niestety tylko przez xenon... Do tego wystarczy odpowiednie kodowanie. Ale lampy typu xenon plus nie ma możliwości przekodować na światła dzienne z wykożystaniem zwykłej żarówki halogenowej która jest użyta jako światło drogowe (długie)
przełożenie modułu mogło by się udać do tego odpowiednie kodowanie hmm...
światła dzienne można włączyć w każdym D3 kodując "centralny moduł elektryczny"
X X X X X 0 X: Daylight driving lights not selectable via MMI

1 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: Off)

2 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: On)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 maja 2011, 08:39

skipper pisze:Mój nowy elektronik powiedział że można by wymienic moduł świateł i wówczas mozna uruchomić światła dzienne oryginalne,czyli mała moc na żarówce długich.
Pewnie że można... ale muszę się przyznać że mi się to raczej słabo podoba... jasne białe LED'y robią zdecydowanie lepszy efekt.
skipper pisze:Pisałes o W12 on ma ledy w odbłysniku długich,osobiscie nie znam gosci co mi to zrobią ala fabryka.
Co ty na to?
Dokładnie, w odbłyśniku naszych halogenowych długich W12 posiada panel 5-ciu diód LED... takie rozwiązanie podoba mi się najbardziej ale...
jeżeli rozmawiamy o W12 i tych LED'ach to niestety najprostsze rozwiązanie w postaci wymiany całych kompletnych lamp nie wchodzi w grę bo tam już jest "single frame" a więc i lampy po-liftowe.

Należałoby więc kupić sam panel LED ale nie wiadomo czy można to normalnie zamontować do naszych lamp...
co do elektryki to jest to do ogarnięcia pomijając fabryczne moduły sterujące ale trzeba trochę się z tym pobawić...
może za jakiś czas coś takiego u siebie zrobię :lol:
wolek pisze:fabryczne światła dzienne przed liftem odbywały się poprzez żarówkę bąbelkową tylko z lampami bi-xenon. z lampą xenon plus (bi-xenon z dodatkowymi długimi) światło dzienne ogarniane jest niestety tylko przez xenon...
no to trochę mnie zakręciło...
czyli w D3 przed liftem były 2 rodzaje lamp z bi-xenonem?...
a czym dokładnie się różniły??
i jak to światła dzienne ogarniane są tylko przez xenon :shock:
wolek pisze:Do tego wystarczy odpowiednie kodowanie. Ale lampy typu xenon plus nie ma możliwości przekodować na światła dzienne z wykożystaniem zwykłej żarówki halogenowej która jest użyta jako światło drogowe (długie)

przełożenie modułu mogło by się udać do tego odpowiednie kodowanie hmm...
światła dzienne można włączyć w każdym D3 kodując "centralny moduł elektryczny"
X X X X X 0 X: Daylight driving lights not selectable via MMI

1 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: Off)

2 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: On)
To wreszcie wszystkie lampy można przekodować na Daylight czy nie?...
bo piszesz że wszystkie ale XenonPlus nie...
noi rozumiem że tam gdzie nie ma modułu tam trzeba go dołożyć.

To ja już nie wiem jakie lampy mam u siebie... czy to jest XenonPlus czy nie i czy można ke przekodować czy nie :shock: :roll:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 03 maja 2011, 11:33

ogólnie to były 3 rodzaje lamp w D3 prelift
1)zwykła H7 halogenowa soczewka
2)xenon plus z dodatkową żarówką na światła drogowe
3)bi-xenon+drl(30-35wat żarówka bombelkowa)

po aktywacji funkcji świateł dziennych w pozycji 2) świeci xenon a w 3) żarówka bombelkowa

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 03 maja 2011, 15:29

wolek pisze:ogólnie to były 3 rodzaje lamp w D3 prelift
1)zwykła H7 halogenowa soczewka
2)xenon plus z dodatkową żarówką na światła drogowe
3)bi-xenon+drl(30-35wat żarówka bombelkowa)

po aktywacji funkcji świateł dziennych w pozycji 2) świeci xenon a w 3) żarówka bombelkowa
To ja mam opcje (2),czyli przełozenie modułu nic nie da,bo on bedzie chciał sterować żarowką drl.
Dalej jestem w lesie.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 03 maja 2011, 17:35

skipper pisze:
wolek pisze:ogólnie to były 3 rodzaje lamp w D3 prelift
1)zwykła H7 halogenowa soczewka
2)xenon plus z dodatkową żarówką na światła drogowe
3)bi-xenon+drl(30-35wat żarówka bombelkowa)

po aktywacji funkcji świateł dziennych w pozycji 2) świeci xenon a w 3) żarówka bombelkowa
To ja mam opcje (2),czyli przełozenie modułu nic nie da,bo on bedzie chciał sterować żarowką drl.
Dalej jestem w lesie.
nie koniecznie bo możnaby spróbować przełożyć moduł z opcji 3 do pocji 2... ale to już rzeźba

Awatar użytkownika
skipper
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 128
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:03
Lokalizacja: Małopolska i Mazury

Post autor: skipper » 03 maja 2011, 23:00

Mi przekładali moduł Parktronica na graficzny,polecam fajnie działa,więc ze światłami też by sie dało tylko czy zadziała tak jak bym chciał?
Trzeba si e będzie udac do elektronika z nowymi pomysłami.
Tylko A8 i Jachty Motorowe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl