części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] A6 C5 2.4 V6 Swap hamulców z D2

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

[inne] A6 C5 2.4 V6 Swap hamulców z D2

Post autor: Michal_ST » 01 gru 2016, 01:04

Witajcie

Mam pytanko czy istnieje możliwość montażu tarcz i zacisków z D2??
Auto przedliftem z żeliwną zwrotnicą.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 gru 2016, 08:04

to zależy jakie masz zrwotnice... mój kuzyn ma A6 C5 2,7T i ma taki sam układ hamulcowy (zaciski i tarcze) jak są w standardzie w D2 FL. Wychodzi na to że również i zaciski z D3 mogły by tam spasować.

Ty masz pierwszego przedlifta, wiec trudno powiedzieć, ale na pewno za pomocą jakiś dystansów lub przeróbek (jak to chłopaki robią w D2 PreFL) dało by się zrobić ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 01 gru 2016, 11:21

Jaki rodzaj zwrotnic dokładnie to nie wiem. Zależy mi na w miarę przeróbki bez dystansów bo kompletnie się nie znam kto mógłby to wykonać i ile to kosztuje.
Bez problemu można zmienić z 288 na 312 przy użyciu jarzm 451.
Może układ usprawnią lepsze zaciski.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3733
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 01 gru 2016, 22:47

Michal_ST, jak chcesz poprawić heble to od razu przybieraj się do zacisków z D3. Te ori z D2 często płatają figle ;)

Podeślij VIN to sprawdzę jakie masz zwrotnice.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 gru 2016, 22:59

danishow pisze:jak chcesz poprawić heble to od razu przybieraj się do zacisków z D3
Dani dobrze radzi... system lepszy pod każdym niemalże względem od serii D2 a cenowo wychodzi bardzo podobnie przy eksploatacji...

tylko wiesz... wtedy najmniejsza fela 17" i to czasami może nie wejść jak Ci nawalą jakiś grubych odważników, to zacisk będzie je strącał <faktycznie>
to nie jest zwykły napęd...to

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 02 gru 2016, 01:41

Podobno set z 360 przód wchodzi pod 17" ale ET minimum 35.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 gru 2016, 08:06

Podobno set z 360 przód wchodzi pod 17" ale ET minimum 35
no albo najlepiej 18" :)
to nie jest zwykły napęd...to

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 02 gru 2016, 10:59

To by był szokujący przeskok z 288/245 na 360/310 :) Bo jest chyba też 323/288 w D3 2.8FSI, 3.0 ASN, 3.0TDI.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 gru 2016, 13:08

Michal_ST pisze:Bo jest chyba też 323/288 w D3 2.8FSI, 3.0 ASN, 3.0TDI.
no takie cos to już z D2 możesz brać 323/269.

ale jeśli się zdecydujesz na 360 z D3 to tył też musisz zmienić przynajmniej na te 269, bo przód przy mocniejszym hamowaniu będzie Ci asfalt zbierać lub robić za pług w zime :D
to nie jest zwykły napęd...to

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 02 gru 2016, 13:19

Dani niech się wypowie nt. zwrotnicy jaką posiadam przesłałem mu VIN na pw.

269 z tyłu to identycznie jak w S6 C5. A wytrzyma pompa ABS taki zestaw??
A np na tarcze z D2 można zastosować zaciski z D3??
Choć w używkach można coś dorwać z D3 za niewielki pieniążek :)

eed
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

Post autor: eed » 02 gru 2016, 13:33

Musisz pamietac ze tarcze z tylu maja inne odsadzenie w A6 niz A8, przynajmniej u mnie w 2.4 Quattro tak bylo, tylko ze ja mialem 2002 rok po lifcie.

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 02 gru 2016, 13:38

Do poliftowej zwrotnicy jest nieco łatwiej coś zrobić. I dodatkowo miałeś Quattro co nie co ułatwiło zadanie. Chodzi mi o problem z linką hamulca ręcznego w przypadku FWD. Pewnie w serii miałeś 312 z przodu.

eed
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 223
Rejestracja: 09 mar 2012, 15:59
Lokalizacja: Gryfino - Aukra

Post autor: eed » 02 gru 2016, 14:41

Niestety nie pamietam jakie mialem srednice tarcz w A6 ale jak probowalem z tyly zamontowac 269 z D2 to niezgadzalo sie odsadzenie tarczy w A6 tarcza jest glebsza

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4014
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 02 gru 2016, 14:46

eed pisze:odsadzenie tarczy w A6 tarcza jest glebsza
no dokładnie. Kiedyś myślałem, że kuzyn ma dystanse założone a to taki szeroki kołnierz tarczy jest.
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3733
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 02 gru 2016, 21:17

Michal_ST, powiem szczerze że jak nie spróbujesz to się nie dowiesz. Zwrotnice niemal że identyczne, rozstaw otworów pod jarzmo tez jest takie same ale nie wiem jak z osadzeniem <bezradny>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl