martin_rs4, amorki ostatnio sprawdzane i po 75% mają. Jak mi sprawdzali bicie tarczy i było ok to mówili, że piastę można również wykluczyć. Ale to było sprawdzane na stacji diagnostycznej bez zegara, na rolkach. Zaciski sprawne, tłoczki nie zapieczone, przy wymianie tarcz sprawdzone. Co do łączników stab. to trzeba sprawdzić jeszcze, ale kiedyś w innym samochodzie miałem walnięte i stukało na dołkach, nie tylko przy hamowaniu. A co to takiego ten wspornik mcphersona?
Myski, na stacji piastę wykluczyli, a co do łożyska to chyba na zakrętach by było słychać pukanie...
Jedno co mnie zastanawia to przy ostatniej wymianie kół szarpałem trochę tarczami po zdjęciu koła i wyczuwalny był delikatny luz na boki

z prawej strony nieznacznie większy. I nie wiem, czy tak powinno być, czy to jest normalne <niewiem>
Dodam jeszcze, że przy hamowaniu z mniejszych prędkości występuje takie "pulsacyjne hamowanie", które mam wrażenie ze wzrostem prędkości zmienia się w stukanie...