[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)
ja mam tarcze zimmermana i klocki TRW komplet mega dobry, nie mogę narzekać... jedyny minus to spore pylenie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Chyba z mechaniką jesteś na bakier skoro tego nie wiesz, poza tym renomowane marki dołączają do tarcz szczegółowy opis jak dotrzeć hamulcekmicic-lt pisze:Jaki masz sposob?? Pewnie nie dotykasz pedału hamulca
To inwestuj w EBC, tarcze Zimmermann wytrzymują maks. 3 okrążenia na Nordschleiferaptus pisze:raczej mocno eksploatuje hamulce:)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Ktoś kto jezdzi po Nordschleife nie decyduje się na budżetowe tarcze Zimmermanna wg mojej opinii. Zaciski od D3 średnio się nadają do ostrej jazdy, jeśli kolego zależy Ci na mocnych hamulcach to trzeba zastanowić się na 6-8 tłokiem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Obecnie w A8 też mam Zimmermann i jestem zadowolony . Pytanie kolegi polegało na wyborze pomiędzy Zimmermenn a EBC ...nie ma co się tu zastanawiać
Podejrzewam jednak, że to przez klocki. Zamontowane były czerwone EBC i pewnie tarcze temperatury nie wytrzymały.
Miałem Zimmermann Sport (wzmacniane nawiercane), przejeździłem kilka tysięcy km, potem wybrałem się na tor i po niecałych trzech okrążeniach (ok. 50 km) było po tarczach.michalwruszak pisze:Ktoś kto jezdzi po Nordschleife nie decyduje się na budżetowe tarcze Zimmermanna
Podejrzewam jednak, że to przez klocki. Zamontowane były czerwone EBC i pewnie tarcze temperatury nie wytrzymały.
Ile razy byłeś na torze ?pepi pisze:bo hamować też trzeba umieć
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Nie kwestionuje wyboru Zimmermanna - bo jest to dobra opcja . Nawet wersja Sport (Nawiercana) ale do bardziej wyczynowej jazdy na torze wybrałbym TAROX
Tarcze + Klocki EBC są dobrą opcją - dla automatów zalecana jest opcja YELLOW , tyle ze odnoszę wrażenie ze hamuje to dobrze dopiero wtedy jak hamulce są rozgrzane
Tarcze + Klocki EBC są dobrą opcją - dla automatów zalecana jest opcja YELLOW , tyle ze odnoszę wrażenie ze hamuje to dobrze dopiero wtedy jak hamulce są rozgrzane
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044