części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
chrzanos
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 66
Rejestracja: 12 sty 2015, 11:25
Lokalizacja: Łomża

Post autor: chrzanos » 30 sty 2016, 19:50

Ja również polecam Textary ! Zdecydowanie bardziej niż zachwalane zimmermany ( który biły już po 2 tys km - być może trafiła mi się wadliwa seria )

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 sty 2016, 20:16

ja mam tarcze zimmermana i klocki TRW komplet mega dobry, nie mogę narzekać... jedyny minus to spore pylenie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 sty 2016, 21:28

Też mam tarcze Zimmermann, do tego klocki ATE ...u mnie niewiele pyli

kmicic-lt
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 441
Rejestracja: 25 paź 2011, 16:55
Lokalizacja: 3-miasto/Oslo

Post autor: kmicic-lt » 30 sty 2016, 21:55

pepi pisze:
kmicic-lt pisze:czy nie piszczą
tu spory wpływ ma dotarcie
Ciekawe w jaki sposob docierasz hamulce?? Jaki masz sposob?? Pewnie nie dotykasz pedału hamulca <jezyk>

raptus
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 30 gru 2014, 21:00
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: raptus » 07 lut 2016, 13:46

A ja z innej beczki,czy ktoś testował tarcze EBC? zmieniłem zaciski z D3,nie żałuje na tarcze i klocki tylko nie wiem czy warto w EBC inwestować czy może zostać przy zimmermanach? zaznaczam ze raczej mocno eksploatuje hamulce:)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 lut 2016, 16:25

kmicic-lt pisze:Jaki masz sposob?? Pewnie nie dotykasz pedału hamulca
Chyba z mechaniką jesteś na bakier skoro tego nie wiesz, poza tym renomowane marki dołączają do tarcz szczegółowy opis jak dotrzeć hamulce :]
raptus pisze:raczej mocno eksploatuje hamulce:)
To inwestuj w EBC, tarcze Zimmermann wytrzymują maks. 3 okrążenia na Nordschleife ;)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 lut 2016, 18:39

danishow pisze: tarcze Zimmermann wytrzymują maks. 3 okrążenia na Nordschleife ;)
ja miałem a A4 2.8 tarcze Zimmermann nawiercane i też ostro jeździłem po autobahnach i nie tyko i długo wytrzymały. Fakt faktem po Nordschleife nie jeździłem ale myślę że by się sprawdziły <hmm>
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 07 lut 2016, 18:55

Ktoś kto jezdzi po Nordschleife nie decyduje się na budżetowe tarcze Zimmermanna wg mojej opinii. Zaciski od D3 średnio się nadają do ostrej jazdy, jeśli kolego zależy Ci na mocnych hamulcach to trzeba zastanowić się na 6-8 tłokiem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 lut 2016, 19:13

bo hamować też trzeba umieć <hihi>
jak widać

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 lut 2016, 19:38

Obecnie w A8 też mam Zimmermann i jestem zadowolony ;). Pytanie kolegi polegało na wyborze pomiędzy Zimmermenn a EBC ...nie ma co się tu zastanawiać ;)
michalwruszak pisze:Ktoś kto jezdzi po Nordschleife nie decyduje się na budżetowe tarcze Zimmermanna
Miałem Zimmermann Sport (wzmacniane nawiercane), przejeździłem kilka tysięcy km, potem wybrałem się na tor i po niecałych trzech okrążeniach (ok. 50 km) było po tarczach.
Podejrzewam jednak, że to przez klocki. Zamontowane były czerwone EBC i pewnie tarcze temperatury nie wytrzymały.
pepi pisze:bo hamować też trzeba umieć
Ile razy byłeś na torze ?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 07 lut 2016, 19:44

Nie kwestionuje wyboru Zimmermanna - bo jest to dobra opcja . Nawet wersja Sport (Nawiercana) ale do bardziej wyczynowej jazdy na torze wybrałbym TAROX :)

Tarcze + Klocki EBC są dobrą opcją - dla automatów zalecana jest opcja YELLOW , tyle ze odnoszę wrażenie ze hamuje to dobrze dopiero wtedy jak hamulce są rozgrzane
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 07 lut 2016, 19:58

danishow pisze:Ile razy byłeś na torze ?
=motorem kilka razy
autem raz :]
wiesz jakie jest a8 jaki to kloc i nie ma co się okłamywać to to ....
na trasę a nie na tor :]
i dalej twierdzę że hamować przy takiej masie trzeba umieć i z takim kiepskim układem hamulcowym <boisie>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 lut 2016, 21:18

pepi, a czy ja gdzieś napisałem, że chodzi o A8 <faktycznie> ...na torze ganiałem Imprezą STI :D

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 lut 2016, 21:24

danishow pisze:a czy ja gdzieś napisałem, że chodzi o A8 <faktycznie>
kurde no też chciałem napisać że taką kolubryną na torze pocisnąć to trzeba mieć umiejętności <faktycznie> i nie żałować tego auta...ehhh mi by szkoda było <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 07 lut 2016, 21:33

martin_rs4 pisze:ehhh mi by szkoda było
Mnie również, A8 to idealne auto na Autobahn :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl