[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wpadajacy pedał hamulca
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Wpadajacy pedał hamulca
WItam wszystkich , mam oto taki problem z dnia na dzien hamulec zaczoł wpadac ale w pierwszej sekundzie czuc hamulec pozniej pedał wpada auto zwalnia ale bardzo słabo i na koncu jak juz pedał wpadl jak docisne tak bardzo mocno w podłoge to auto hamuje ale to nie jest to co było. Hamulce były juz odpowietrzane pare razy w rózny sposób i nic nie pomogło. Miał ktoś z was moze taki problem mechanicy obstawiaja ze pompa hamulcowa ale kto pyta ten nie bładzi i postanowiłem was zapytać.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Puszczanie płynu hamulcowego do silniczków hamulca postojowego to dosyć częsta usterka - robiłem to wielokrotnie.
Przy takiej usterce i zacisk i silniczek nadają się do naprawy/regeneracji.
Przy takiej usterce i zacisk i silniczek nadają się do naprawy/regeneracji.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Koledzy jutro mają wyjmować pompe hamulcową ,i caly czas mysle czy jest sens bo kazdy mi mowi co innego z mechaników wiekszość obstawia ze pompa puszcza bo z tyłu mowia ze jakby z tyłu cos było nie szczelne to by hamulec był twardy jak sciagaczami scisneli węzyki do plynu . Co byscie zrobili na moim miejscu
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
u mnie nawet jak zacisk ciekl z tyłu to hampel był dobry po wymianie zacisków na nowe niby odpowietrzone wszystko pedal był twardy ja w droge 4 raz hampel a tu twardy i zachwile zapadl sie i pod koniec lapal powrót na warsztat i odpowietrzanie raz jesszcze i jedno kolo bodajze prawe bylo zapowietrzone
teraz mam hamulec jak zloto
a probowali pompe abs odpowietrzyc vagiem
teraz mam hamulec jak zloto
a probowali pompe abs odpowietrzyc vagiem
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Panowie, może coś doradzicie, zostały wymienione z tyłu tarcze i klocki, i zregenerowany 1 silniczek ręcznego, błędów w układzie nie ma, przeszedł adaptacje bez problemu, tylko po wszystkim pedał hamulca podczas jazdy jest bardzo miękki, wygląda to tak, wciskam hamulec auto hamuje po chwili jakby przestawało pedał wpada głębiej i dopiero potem porządnie zwalnia.
Układ nie był otwierany więc zapowietrzony nie jest, nie robiłem tego ja tylko warsztat specjalizujący się w audi, jakieś rady ?
W przyszłym tyg wymienimy płyn hamulcowy, ale nie sądzę żeby to to, skoro przed wymianą było ok.
Układ nie był otwierany więc zapowietrzony nie jest, nie robiłem tego ja tylko warsztat specjalizujący się w audi, jakieś rady ?
W przyszłym tyg wymienimy płyn hamulcowy, ale nie sądzę żeby to to, skoro przed wymianą było ok.
Objawy jednak wskazują na zapowietrzenie. A może problem po stronie serwo?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Na postoju normalne że beton. A może zrobili coś do czego się nie przyznali? Ja bym spróbował dla samego własnego spokoju odpowietrzyć. Zobaczysz co z tym faktem robić dalej bo to prawie żaden koszt.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
a wogniczku sprawdzales czy plyn jest jeszcze na zbiorniczku może jest tam już sucho -zbiorniczek prawie pusty..
jeżeli zmieniasz tarcze/ klocki zbyt pozno tłoczyska wysuwają się dość daleko z oringu /zacisku
przy montażu cofasz tłoczki które zawierają brud i wzery i możesz mieć kłopot typu ze puszcza się plyn w silniczki po troszku,
będzie to skutkowało w krotce awaria recznego bo silniczki szlag trafi
auto na postoju zgaszone może mie/ powienno mieć twardy pedał ponieważ brak wspomagania
może nie mogli cofnac zacisku to poluzowali wężyk jakos nie udolnie albo go odkręcili i założyli z powrotem bo przecież latwiej tak cofnać a ty masz teraz powietrze w układzie .
po zmianie tarcz/klockow będziesz miał gumowy hamulec / inaczej gumowe hamulce-musza się dotrzeć
ale pedał nie może się zapadać wychodzi ze na to ze albo powietrze albo nieszczelność
jak podpompujesz i przytrzymasz to tez wpada ?
jeżeli zmieniasz tarcze/ klocki zbyt pozno tłoczyska wysuwają się dość daleko z oringu /zacisku
przy montażu cofasz tłoczki które zawierają brud i wzery i możesz mieć kłopot typu ze puszcza się plyn w silniczki po troszku,
będzie to skutkowało w krotce awaria recznego bo silniczki szlag trafi
auto na postoju zgaszone może mie/ powienno mieć twardy pedał ponieważ brak wspomagania
może nie mogli cofnac zacisku to poluzowali wężyk jakos nie udolnie albo go odkręcili i założyli z powrotem bo przecież latwiej tak cofnać a ty masz teraz powietrze w układzie .
po zmianie tarcz/klockow będziesz miał gumowy hamulec / inaczej gumowe hamulce-musza się dotrzeć
ale pedał nie może się zapadać wychodzi ze na to ze albo powietrze albo nieszczelność
jak podpompujesz i przytrzymasz to tez wpada ?
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Wyeliminujmy błąd ludzki, jeżeli by się coś po drodze stało na pewno mechanik o tym by powiedział, nie chce robić reklamy ale ten człowiek to wyższa półka jeżeli chodzi o audi, nie odwrócił się ode mnie i będziemy szukać dalej, chciałem się was zapytać o jakieś rady, może naprowadzili byście na jakiś trop co nam zaoszczędzi szukania. Jak pisałem w przyszłym tygodniu będziemy zmieniać płyn bo nie wygląda za ciekawe to przy okazji chcąc nie chcąc układ się odpowietrzy.
Z obu stron były wyciągane silniki i z obu stron jest sucho, oba silniczki działają i nie krzyczą błędami.
No właśnie jak stoję i wciskam ciągle pedał nie robi się on twardszy, przez cały czas jest taki sam, tylko podczas jazdy jak zasymulowalem awaryjne hamowanie to trzyma od samej góry, zapada się tylko podczas normalnej wolnej jazdy.
Z obu stron były wyciągane silniki i z obu stron jest sucho, oba silniczki działają i nie krzyczą błędami.
No właśnie jak stoję i wciskam ciągle pedał nie robi się on twardszy, przez cały czas jest taki sam, tylko podczas jazdy jak zasymulowalem awaryjne hamowanie to trzyma od samej góry, zapada się tylko podczas normalnej wolnej jazdy.