Czy warto kupić Vag jeśli tak to który?
Czy warto kupić Vag jeśli tak to który?
Witam pomyślałem nad kupnem Vaga tylko nie wiem czy warto, jak to się spisuje czy można samemu za pomocą tego urządzenia zdiagnozować błędy czy usterki? Tak wyszło że każdy u nas w rodzinie ma albo VW albo audi.
Napiszę tak , podłączenie pod komputer i z czytanie błędów i wykasowanie ich to koszt około 100-150zł , kabelek do laptopa za te pieniądze mamy i sprawdzamy i kasujemy błędy ile razy i kiedy chcesz .
Za około 300-500zł kupisz interfejs do diagnostyki który możesz wrzucić do autka do schowka i masz zawsze pod ręką , czy to koledze , czy ojcu autko(grupy VW) kuleje możesz z czytać błędy i wiesz gdzie szukać mniej więcej przyczyny usterki .
Padnie głupi czujnik ABS i będziesz się zastanawiać co jest , podłączysz kabelek , włączasz skanowanie ABS i wyskakuje który czujnik (lub coś innego) go boli . ;-)
Prosta kalkulacja moim zdaniem , osobiści używam interfejsu i powiem szczerze że się przydaje :mrgreen:
Choć by i do zmiany języka na Liczniku z niemieckiego na angielski :-P
Za około 300-500zł kupisz interfejs do diagnostyki który możesz wrzucić do autka do schowka i masz zawsze pod ręką , czy to koledze , czy ojcu autko(grupy VW) kuleje możesz z czytać błędy i wiesz gdzie szukać mniej więcej przyczyny usterki .
Padnie głupi czujnik ABS i będziesz się zastanawiać co jest , podłączysz kabelek , włączasz skanowanie ABS i wyskakuje który czujnik (lub coś innego) go boli . ;-)
Prosta kalkulacja moim zdaniem , osobiści używam interfejsu i powiem szczerze że się przydaje :mrgreen:
Choć by i do zmiany języka na Liczniku z niemieckiego na angielski :-P
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
koles999, Wszystko zależy o ciebie z tym kablem , możesz kupić kabel za 50zł ( może się okazać że jest krótki , lub coś z nim nie tak .
Zainwestuj w troszkę droższy kabel .
Oprogramowanie znajdziesz na necie , jest tego pełno .
Namieszać można jak się nie wie co się robi , jeśli sam nie będziesz przeprowadzać adaptacjo np silnika czy skrzyni to raczej nic nie namieszasz (jeśli będziesz z czytywać błędy i ewentualnie wchodził w bloki pomiarowe to bałaganu raczej nie narobisz )
Zainwestuj w troszkę droższy kabel .
Oprogramowanie znajdziesz na necie , jest tego pełno .
Namieszać można jak się nie wie co się robi , jeśli sam nie będziesz przeprowadzać adaptacjo np silnika czy skrzyni to raczej nic nie namieszasz (jeśli będziesz z czytywać błędy i ewentualnie wchodził w bloki pomiarowe to bałaganu raczej nie narobisz )
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Damian dość sporo biorą u Ciebie w mieście za podlaczenie pod VAG'a. u mnie jest 50zł - mniejsza z tym.
Wybór nalezy do Ciebie czy urządzenie o którym pisze Damian czy kabel+lapek.
Jeśli kabel to masz wybór dość spory bo od 40zł-199zł masz kable - który wybrać ? ciezko powiedzieć, są jedni co są zadowoleni i korzystaja z kabla za 40zł a inni mają kabel za 120zł i mają problemy z połączeniem.
Wybór nalezy do Ciebie czy urządzenie o którym pisze Damian czy kabel+lapek.
Jeśli kabel to masz wybór dość spory bo od 40zł-199zł masz kable - który wybrać ? ciezko powiedzieć, są jedni co są zadowoleni i korzystaja z kabla za 40zł a inni mają kabel za 120zł i mają problemy z połączeniem.
Podałem ceny z przed 2 lat , od około 1.5 roku mam swojego Vaga i mam wszystkich tych złodziei głęboko w poważaniu :-PDruss pisze: Damian dość sporo biorą u Ciebie w mieście za podlaczenie pod VAG'a. u mnie jest 50zł - mniejsza z tym.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
VAS-em robi się wszystkie auta grupy VAG, ale tym prawdziwym.Apophis pisze:przy D2 dobrze daje rade VAS
[ Dodano: 2012-11-28, 19:33 ]
Nie zagada z żadnym kablem, ma swoje, do tego monitor, drukarka i inne pierdoły.Simone331 pisze: A ten VAS to serwisowy jest z tego co kojarzę. Z "tanim" kabelkiem to on zagada?