Wg. mnie zdecydowanie po-lift.gary2000 pisze:... a według Was lepiej jest kupić przed czy po lifice?
D2 lift czy przed lift? Oto jest pytanie!
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ze względu na wszystko.gary2000 pisze:FOSS a dlaczego ? Ze względu na dostępność części czy może lepszy motor?
W rozwinięciu dodam, że nie widzę kompletnie niczego w czym przed-lift miałby być lepszy niż po-lift więc tym bardziej po-lift.
wg. mnie zmiany "wyglądowe" są dosyć znaczne ale w tym przedmiocie każdy może mieć własne zdanie.gary2000 pisze:... bo zmiany wyglądowe są kosmetyczne
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Czyli zmienne fazy rozrządu połączone ze zmienną geometrią dolotu a co za tym idzie lepsza charakterystyka silnika w przedmiocie moc i momentpreston81 pisze:polifty maja tez magiczne nastawniki 2,5 klocka za sztukę
Nastawniki są drogie, cóż A8 do tanich w zakupie nie należą a w serwisowaniu tym bardziej. Jak ktoś kupuje auto żeby było tanio to chyba lepiej pójść w A4 1.9TDI a nie pchać się w A8
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
jeszcze kolega nie dopisal zwiekszona awaryjność o te wspniałe elementyFOSS pisze:Czyli zmienne fazy rozrządu połączone ze zmienną geometrią dolotu a co za tym idzie lepsza charakterystyka silnika w przedmiocie moc i moment
co ma piernik do wiatraka, parka nastawnikow to 5k względem czego ? 10km więcej i jak bardzo różni sie moment przedlift a polift? nie pamietam dokładnie ale sądze że jest ch**a wart , to nie wyścigówki jak ktos chce kupic wyscigówke to nie kupuje limuzyny tylko auto sportowe
2 jeśłi trafisz na zadbanego przedlifta to sie nie zastanawiaj (mowie to jako user polifta) tez mi różnica kilka lat przy aucie NASTOLETNIM.....
zawsze mozesz dozbierac i kupic sobie klopot w postaci d3 jak to kolega pięknie ujął auta z innej epoki, z epoki tanich rozwiązań i mnożeniu problemów a nie ich rozwiązywania, z epoki początku totalnego przywiązania do aso
wooooow to moj 1000 post sorry za ton ale troche prawdy w tym jest
bądź sobą, wariatów też lubią