[D2 98 4.2PB/LPG ] Blokada rozrządu
[D2 98 4.2PB/LPG ] Blokada rozrządu
jaka blokada do walków rozrządu pasuje do silnika o kodzie AKG (chodzi o te okrągłe blokady) pasują od innych kodów silnika ABZ, AEW, AHC itp
Ostatnio zmieniony 21 sie 2013, 23:20 przez rokutek, łącznie zmieniany 3 razy.
No to sobie sam odpowiedziałeś, ale jak nie znajdziesz to zdejmij pokrywy wałków rozrządu, ustaw nacięcia wałków (są widoczne od tyłu silnika) równiutko z krawędzią głowicy ,zębatki łańcucha od wewnętrznej strony będą miały wybite punkty, staną na przeciw siebie. Zrób tak samo w drugiej głowicy i po kłopocie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Teoretycznie tak, i można i bez blokad i z podstawowym zestawem kluczy... a w praktyce podstawowy zestaw kluczy jest zdecydowanie nie wystarczający a rozrząd ustawiony na oko raczej książkowo ustawiony nie będzie :-Parczej pisze:Czyli podsumowując całą sprawę, ogarnięty mechanik powinien poradzić sobie z ustawieniem wszystkiego bez blokad, bez kompa i autko będzie hulało jak złe? :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 21 sie 2013, 17:03 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Tylko żeby pózniej nie było tematu o wadzie fabrycznej rozrządu w A8, tak jak to o pompie paliwa już czytałem. Bo okaże się że po wymianie auto nie pracuje równo lub odczuwalny spadek mocy występuje, a przecież wszystko zrobione jak należy.
Przerabiałem to niedawno w vectra C 2,0T. Złożyliśmy rozrząd na znaki i miało być bosko, a auto kulało. Zakupiliśmy blokady i się okazało ze kółka na wałkach poprzestawiane i "na oko to chłop umarł" w tym przypadku. Jedno do czego doszliśmy to ze ktoś już tam grzebał przed nami.
Jak bym moje audi dał mechanikowi na wymianę rozrządu to pierwsze zapytał bym czy posiada blokady, bo pózniej ciężko się z tym samym mechanikiem rozmawia jak w aucie coś nie tak.
Przerabiałem to niedawno w vectra C 2,0T. Złożyliśmy rozrząd na znaki i miało być bosko, a auto kulało. Zakupiliśmy blokady i się okazało ze kółka na wałkach poprzestawiane i "na oko to chłop umarł" w tym przypadku. Jedno do czego doszliśmy to ze ktoś już tam grzebał przed nami.
Jak bym moje audi dał mechanikowi na wymianę rozrządu to pierwsze zapytał bym czy posiada blokady, bo pózniej ciężko się z tym samym mechanikiem rozmawia jak w aucie coś nie tak.