Post
autor: mmalinas » 01 mar 2017, 14:56
Witam
Dodaje moje 5 groszy.
Czujnik G291 jest w bloku zaworow po drugiej stronie nadkola ( patrz ponizej)
Z reguly w zawieszeniu A8 awaria tego bloku zdaza sie bardzo rzadko.
Ze wzgledu za brak polaczenia elektrycznego polaczenia z agregatem powietrza wykluczam w twoim przypadku wplyw regeneracji kompresora.
Tzn ze blok zaworowy i jego elektronika jest bezposrednio wpieta w J197 sterownik poziomowania pojazdu i przy regeneracji kompresora i wypinaniu wtyczek nie mogles tego polaczenia uszkodzic.
Natomiast istotne jest w jaki sposow wymontowales kompresor tzn czy zostalo w adaptacji spuszczone cisnienie z osi przedniej i tylnej i zbiorniku.
Ostatnio wymienialem kompresor u siebie i przeprowadzilem to na bezcisnieniowym ukladzie .
po montazu napelnilem os przednia , tylnio i zasobnik i przeprowadzilem adaptacje bazowa zawieszenia.
Jak widzisz na schemacie pneumatycznym czujnik G291 poz 11 po odlaczeniu kompresora ustracil cisnie w spobob gwaltowny poniewaz wraz z kompresorem wypiales zawor zwrotny poz 3a.
Przeprowadz adaptacje . Jezeli nie pomoze zdejmin oslone tylna nadkola i sprawdz stan wtyczek przy bloku zaworow i w sterowniku. Przeprowadz diagnoze VAS komponentow.
[ Dodano: 2017-03-01, 14:54 ]
lokalizacja bloku zaworow
[ Dodano: 2017-03-01, 14:56 ]
Lokalizacja bloku zaworow
pozdrawiam
Michal