części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Przód zaciął się na Lifcie


Awatar użytkownika
migeluss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 06 cze 2016, 16:18
Lokalizacja: warszawa

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Przód zaciął się na Lifcie

Post autor: migeluss » 07 maja 2017, 21:01

Czołem Panowie,

Nie wiem za bardzo jak ugryźć temat może coś podpowiecie :)
W piątek zawieszenie przy próbie zmiany wysokości zacięło się na pozycji lift i wyrzuciło taki błąd:

01400 - Suspension Level Control
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:

Zawieszenie zacięło się na takich wartościach:
Obrazek

kompresor normalnie dobija, robiłem test do 14 bar, mogę nabić i spuścić zbiornik,
przez vcds mogę dobić tył do 6.5 bar (podwyższa się tył) i jak spuszczam VCDSem powietrze to tył też się obniża, z przodem jednak jest inaczej.

Przed nabiciem pokazuje 2 bary, spuszczenie nic nie daje, jak dobiłem przednią oś (do 9.5) to tylko się podwyższyl do 95mm i na tej pozycji zaciął, ale spuszczanie, nie szło tak jak z tyłu stopniowo, tylko momentalnie, w 2 sekundy pokazuje 0.98 bara.

Obrazek
Obrazek

Pozdrawiam

[ Dodano: 2017-05-07, 21:01 ]
Taka szybka myśl,
czy może to być wina zaworu ciśnienia resztkowego?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 07 maja 2017, 21:12

Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
migeluss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 06 cze 2016, 16:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: migeluss » 08 maja 2017, 07:51

Dzięki Michał, już sprawdzałem... u mnie jest odwrotnie, trzyma ciśnienie :) Kompresor po nabiciu do 14 bar(sam przerwałem) - miał 115 stopni, i nie było żadnych błędów o przegrzaniu, dzisiaj będę walczył dalej :)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 08 maja 2017, 07:56

Co mogę jeszcze zasugerować - spróbój w miarę możliwości wykonanie kalibracji zawieszenia VASem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Rapik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 356
Rejestracja: 02 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: G-dz

Post autor: Rapik » 08 maja 2017, 09:48

Zajrzyj pod auto, czy przypadkiem jedna z czterech dźwigienek od poziomowania auta (plastikowy łącznik) nie wyczepiła się.

Awatar użytkownika
migeluss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 06 cze 2016, 16:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: migeluss » 12 maja 2017, 12:23

Rapik pisze:Zajrzyj pod auto, czy przypadkiem jedna z czterech dźwigienek od poziomowania auta (plastikowy łącznik) nie wyczepiła się.
Dzięki Rapik, nie wpadłem na to - sprawdzę to wieczorkiem, Rano na szybko spuściłem powietrze przez zaworki i opadł do normalnego poziomu, ale krzywo stoi - więc podejrzewam, jak Michał podpowiedział, jescze adaptacja mnie czeka :D

[ Dodano: 2017-05-09, 21:39 ]
Mały Update,
Odkręciłem lewy zawór tak bardzo, że ledwo udało mi się lewarek wyjąć... po tym zabiegu w końcu zacząłem słyszeć upragniony dźwięk spuszczanego powietrza z układu :)

przed chwilą udało mi się podnieść na LIFTA

Obrazek

następnie opuściłem na comfort
Obrazek

Jutro zrobię adaptację na jakiejś prostej powierzchni, mam nadzieję, że wyrówna się wszystko :)

[ Dodano: 2017-05-12, 12:23 ]
Hey, chyba moj VCDS od Majfrendów w ver15.7.1 nie do konca jest kompatybilny...

wchodze w security wpisuje 31564 jak w tym filmiku rosstecha
procedura

i wyrzuca mi

Obrazek

niektórzy sugerowali żeby to w coding II zrobić, ale efekt ten sam.. w przyszłym tyg powinienem mieć drugi kabel i zobacyzmy :)

PS: mam air suspension - sport - przynajmniej tak MMI pokazuje, ale to chyba nie powinno przeszkadzać?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 12 maja 2017, 19:25

Adaptacja odbywa się w identyczny sposób tylko inne wartości. Raczej klon vcds'a może?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
migeluss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 06 cze 2016, 16:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: migeluss » 15 maja 2017, 21:26

drago_o pisze:Adaptacja odbywa się w identyczny sposób tylko inne wartości. Raczej klon vcds'a może?
UPDATE
to nie wina windowsa 7, na xp poszło bo pewnie w innym miesjcu robiłem adaptację,

dokopałem się na forum rosstecha, ten błąd oznacza, że czujniki są poza zakresem, czyli najprościej opuścic ręcznie do akceptowalnych wartości np.400mm i powyższy błąd znika - sprawdziłem i potwierdzam :)
Ostatnio zmieniony 06 lip 2017, 18:47 przez migeluss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 maja 2017, 23:10

migeluss pisze:okazało się, że to wina windowsa, zainstalowałem virtualkę xpka i normalnie teraz przyjmuje kod i mogę zrobić adaptację (wcześniej na 7 próbowałem), niestety jest wciąż zbyt wysoko, bo nawet po adaptacji nie opuszcza, ale w tygodniu znowu odkręce zawór i mam nadzieję, ze po adaptacji ruszy...
A ja tylko dodam, że różnorakie zabawy z kalibracją zawieszenia mogą prowadzić do uwalenia sterownika zawieszenia..... i wtedy tylko jego wymiana usprawni zawieszenie.
Dopiero co oddałem jedno D3 po naprawie... objawy podobne co u ciebie... i poprzednicy tak usilnie starali się naprawić i tak usilnie się bawili, że sterownik miał już dosyć :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 maja 2017, 11:55

Przede wszystkim dla wszystkich bawiących się takimi rzeczami sami, istotne jest aby tego Windowsa 7 mieć w wersji przynajmniej Pro. Już nawet nie ważne ile bitów. Home i Starter jest najnormalniej ograniczony tak mocno, że do poprawnego działania wielu bardziej skomplikowanych programów wymaga odpowiednich ustawień rejestrów.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
migeluss
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 06 cze 2016, 16:18
Lokalizacja: warszawa

Post autor: migeluss » 21 maja 2017, 08:55

Dzięki Panowie za wszystkie podpowiedzi:)

wymieniłem w końcu zaworek - lewy przedni amortyztor - bo ciąglę ta strona się zacinała - po adaptacji, wygląda, że działa normalnie - dzisiaj robię trasę 300km, jak nie wywali żadnym błędem to uznam, że jest ok :)

swoją drogą, polecam taki kluczyk od Majfrendów, (universal wrench) na Ali chyba ze 4 dolary dałem z przesyłką, a idealnie odkręca się nim zaworek :)

PS:trzeba pamietać, żeby po zabiegu napompować przednia zawieche vcdsem

http://workshop-manuals.com/audi/q7_qua ... nstalling/



Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl