![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI] problem z przednią pneumatyką
[D3 03 4.2MPI] problem z przednią pneumatyką
Witam . Panowie wczoraj wieczorem wracając do domu cos strzeliło w prawym przednim kole jak by opona pękła i opadł cały przód . Moje pytanie czy to możliwe żeby walnęły dwa miechy z przodu czy może cos się rozłączyło i układ stał się nieszczelny z przodu . Czy Może uszkodził sie tylko jeden miech a opadł cały przód bo nie ma cisnienia w układzie i jest on ze sobą powiazany lewa prawa strona
![Obrazek]()
![Obrazek]()
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Nowy cena ok. 7000,-mario3231 pisze:kupić i jaki nowy
cena ok.1400,- firmy regenerujące wymieniają membramę z obudową, koszt takiego elementu na Alie.... ok. 120$ tak wiec wychodzi 900,- za odkręcenie dwóch nakrętek i przełożenie amortyzatora, czas na wyjętym miechu max 15minmario3231 pisze:czy po regeneracji

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
U mnie niedawno strzelił lewy i wyglądało tak jak by prawy też leżał nie wiem dlaczego może się poziomował do lewego
diagnoza była dosyć prosta, po odpaleniu auta ładnie od razu auto szło do góry,ale kompresor pompował cały czas z powodu nie szczelności i jak się wyłączył z powodu przekroczenia nadmiernej temperatury to auto opadało i z lewego było słychać wyraźne sssyyyyy. ach ta jazda na samym odbojniku 


-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Po prostu ciężar go dobił po drugiej stronie, myślę, że trzymałbym się tej jednej strony bo oba na raz opaść nie powinny jeśli uszkodzony jest tylko jeden.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Moim zdaniem to amorek, jeden z przednich.Gecio pisze:Według mnie nie walną miech tylko pękł wężyk doprowadzający powietrze do miecha bądź wyleciał z tego króćca przy miechu.
Sytuacja jak najbardziej możliwa. Też tak miałem i to nawet trudno powiedzieć, że podczas jazdy bo ja się bardziej toczyłem niż jechałem.Gecio pisze:Jeżeli nie wpadłeś w dziurę to za bardzo nie ma opcji żeby wybuchł miech...
Strzeliło, zasyczało i przód runął na glebę.
Niestety, tak też się zdarza.
To całkiem normalne.mario3231 pisze:Jest to dziwne ze opadł cały przód a nie tylko jedna strona .
Szczerze wątpię. Ale może akuratmario3231 pisze:Mam nadzieje ze to tylko cos się rozłączyło .

Firma LIMAK z Brzegu Dolnego.mario3231 pisze:A jeśli się okaże ze to miech to gdzie najlepiej kupić i jaki nowy czy po regeneracji.
Wielokrotnie brałem u nich regenerowane i nie narzekam.
Jak strzeli lewa to nieszczelność jest tylko po lewej stronie i tylko tam powietrze ucieka.mario3231 pisze:W moim przypadku opadł cały przód czy to możliwe ze jak walnie jeden miech to leci lewa i prawa strona czy tak jak napisał Grecio ze może to być jakiś wężyk .
Ale opada całym przodem
I nie dlatego, że ucieka powietrze z całego przodu ale dlatego, że stabilizator go trzyma i masa auta.
Nie, nie poziomuje się do drugiego - stabilizator go trzyma i masa auta więc leci całym przodem do dołu.Marcin2013 pisze:U mnie niedawno strzelił lewy i wyglądało tak jak by prawy też leżał nie wiem dlaczego może się poziomował do lewego![]()
Przy wystarzale amorka to właściwie może być całkiem normalne.mario3231 pisze:U mnie nie chce się podnieść wcale lewa i prawa strona nawet o parę milimetrów kompresor pompuje a auto się nie podnosi dalej leży na glebie .
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-