Post
autor: FOSS » 02 cze 2019, 18:54
danishow pisze:Ów zaworki służą jedynie do upuszczania nadmiernego ciśnienia w komorze korbowodowej i nie mają nic wspólnego ze ściekaniem oleju z głowic.
Daniel, cytując wprost serwisówkę:
"Die Ölrückhalteventile verhindern, daß das Öl bei Motorstillstand aus dem Ölfilter und den Zylinderköpfen in die Ölwanne zurückläuft."
Die Ölrückhalteventile to tak potocznie po naszemu bym przetłumaczył na "olejowe zawory zwrotne"
Zawór o którym ty piszesz,
Öldruckbegrenzungsventil, moim zdaniem, jest jeden i znajduje się przy pompie oleju

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-