każdy robi to na co go stać, i / lub co uważa za dobre dla auta . Ja finalnie i tak kupiłem nową oryginalną prosto z DE, ponieważ w tym żydowskim kraju nie opłaca sie kupować niektórych części w ASO,A co do uszczelki myślicie wymieniać cena nowej ok 300zl czy wyczyścić dac silikon i gotowe ?
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Demontaż kolektora ssącego +
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
to nie jest zwykły napęd...to
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Ale objawy co?Adam pisze:Jakie są objawy tego zaworka
To że on jest? To że go nie ma? To że jest niesprawny?
Sformułuj pytanie jakoś po polsku bo nie bardzo rozumiem.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
Prezes-Artek
- Forum Audi A8

- Posty: 178
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
- Lokalizacja: Sosnowiec
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Pisząc jaśniej to co kolega już napisał...Adam pisze:FOSS, objawy jak nie działa poprawnie oczywiście![]()
Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół więc przy rozruchu klekocze aż do momentu kiedy pompa nie nabije odpowiedniego ciśnienia do głowic.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
Prezes-Artek
- Forum Audi A8

- Posty: 178
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
- Lokalizacja: Sosnowiec
- danishow
- Super Klubowicz

- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
-
Prezes-Artek
- Forum Audi A8

- Posty: 178
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
- Lokalizacja: Sosnowiec
Wnioskuje ze schematu kanałów olejowych jeśli zaworek puszcza to olej spłynie i zanim ciśnienie dojdzie to klepie przez chwile.danishow pisze:Prezes-Artek pisze:Jak zaworki nie trzymają oleju to klawiatura będzie się odzywać po postoju.Skąd wy takie info macie ?FOSS pisze:Jak zaworki są niesprawne to na postoju olej spływa z głowicy na dół
-
szeryfisch
- Super Klubowicz

- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Daniel, cytując wprost serwisówkę: "Die Ölrückhalteventile verhindern, daß das Öl bei Motorstillstand aus dem Ölfilter und den Zylinderköpfen in die Ölwanne zurückläuft."danishow pisze:Ów zaworki służą jedynie do upuszczania nadmiernego ciśnienia w komorze korbowodowej i nie mają nic wspólnego ze ściekaniem oleju z głowic.
Die Ölrückhalteventile to tak potocznie po naszemu bym przetłumaczył na "olejowe zawory zwrotne"
Zawór o którym ty piszesz, Öldruckbegrenzungsventil, moim zdaniem, jest jeden i znajduje się przy pompie oleju
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-






