[D3 05 4.2MPI ] WAUZZZ4EX6N000572 - Nowe Miasto
[D3 05 4.2MPI ] WAUZZZ4EX6N000572 - Nowe Miasto
Co sądzicie o tym egzemplarzu? Nie wiedziałem, że w ogóle były drewniane kierownice, ale to od razu poszłoby do wymiany.
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a8-a ... E1Wcn.html
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a8-a ... E1Wcn.html
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Shadin, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciągle naprawiam swoje D3
Dzięki. A po czym wnioskujesz, że najsensowniejsze? Gaz zrobiony na 2 reduktorach. Kiedyś jeździłem z jednym KME Extreme. Jaka to różnica? Ten ktoś pisze, że oprócz podgrzewanej kierownicy i martwego pola jest wszystko. Bang, masaż w tyle, TV w zagłówkach nie występowało wtedy, bo tracę orientację?
Ciągle naprawiam swoje D3
Drewnianej się nie da.Shadin pisze:że oprócz podgrzewanej kierownicy
To nie występowało, ale skoro już wspomina to asystenta pasa ruchu też nie ma.Shadin pisze:martwego pola
Bang tak ale masaże jak najbardziej przy oddzielnych fotelach. Monitorów nie pamiętam.Shadin pisze:Bang, masaż w tyle, TV w zagłówkach
Znowu przerobione na duży grill więc historia do sprawdzenia.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Porównując do tych poprzednich gruzów.Shadin pisze:Dzięki. A po czym wnioskujesz, że najsensowniejsze?
Drewniane grzane o ile dobrze pamiętam występowały tylko w wersji USdrago_o pisze:Drewnianej się nie da.Shadin pisze:że oprócz podgrzewanej kierownicy
Nie jest. To jest normalny lifting. poprawiłem TAGi.drago_o pisze:Znowu przerobione na duży grill więc historia do sprawdzenia.
Black Cars Matters
Dzięki. Ten ma nacięcie 6cm na fotelu pasażera. Jest to do jakiegoś załatania? Auto miało w ASO wymieniane któreś tylne drzwi. Od 2 lat w Polsce. Wcześniej było w Czechach. Właściciel jest pracownikiem ASO, więc historię na miejscu udostępnia, ale jeszcze chcę wyposażenie rozkodowane i więcej fot, więc czekam.
Ciągle naprawiam swoje D3
Z automatu przyjąłem 2003 rok z tagów. W takim razie monitory na pewno mogły byćdice111 pisze:Nie jest. To jest normalny lifting. poprawiłem TAGi.
Słyszałem ale nigdy w życiu nie widziałem na oczy. W ETKA też nie ma takiej aby była drewno lub drewno/skóra i ogrzewana.dice111 pisze:Drewniane grzane o ile dobrze pamiętam występowały tylko w wersji US
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Perforowana skóra jest do naprawy także, ale ja bym szukał fotela i wymienił tylko ten fragment. Te z wentylacją łatwo rozerwać jak jeździsz w spodniach z ćwiekami, wystającymi guzikami a ktoś jeździ po tym dupą zamiast siąść jak człowiek, zahaczy i rozerwie.Shadin pisze:Ten ma nacięcie 6cm na fotelu pasażera. Jest to do jakiegoś załatania?
Black Cars Matters
A tak jeszcze zapytam, czy jest coś już widocznego na tych zdjęciach na co zwrócić uwagę? Już prześwietliłem właściciela, jest pracownikiem Porsche Inter Auto Poznań. Nie dopieszcza tego auta jak klubowicze. Dostałem zdjęcia z wymiany paska rozrządu, ale bez termostatu, wymiany oringów i króćca chłodniczki oleju. Radar nie działa, ale nie wiem czego to wina, może się jakoś dostraja i check engine jak się jedzie na gazie się pojawia, bo benzyna spoko. Błąd ABS się świeci. Sterownik w porządku, wiązka też, więc inna przyczyna. W poniedziałek ma się tym w ASO zająć.
A ile takie auto przejedzie km? Przy oczywiście normalnych wymianach płynów, filtrów, oleju w skrzyni itp.
[ Dodano: 2021-08-22, 15:31 ]
Czy mógłby się ujawnić ktoś z okolic Poznania znający ten model, może posiadający? Jestem zainteresowany jego opinią i sprawdzeniem czy wszystko działa. Zapłacę.
Czy 400k km i bez robienia skrzyni jest w ogóle możliwe w tym samochodzie? Sprzedawca piszę, że wymienił olej i nic nie szarpie o jeździ normalnie.
A ile takie auto przejedzie km? Przy oczywiście normalnych wymianach płynów, filtrów, oleju w skrzyni itp.
[ Dodano: 2021-08-22, 15:31 ]
Czy mógłby się ujawnić ktoś z okolic Poznania znający ten model, może posiadający? Jestem zainteresowany jego opinią i sprawdzeniem czy wszystko działa. Zapłacę.
Czy 400k km i bez robienia skrzyni jest w ogóle możliwe w tym samochodzie? Sprzedawca piszę, że wymienił olej i nic nie szarpie o jeździ normalnie.
Ciągle naprawiam swoje D3
Właściwie jak ktoś pisze o remoncie przy 300tys to już powinno być podejrzane. Te skrzynie są pancerne nawet jak ktoś nie wymienia oleju a jak wymienia to nawet nie pomyślisz o remoncie przez cały okres posiadania auta 😅Czy 400k km i bez robienia skrzyni jest w ogóle możliwe w tym samochodzie? Sprzedawca piszę, że wymienił olej i nic nie szarpie o jeździ normalnie.
_
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Pytałem, bo miałem kiedyś przykre doświadczenia z tą skrzynią. W rodzinie był ten sam samochód, który masz z 4.0TDI 2004. W 2011 przy przebiegu ponad 300k na autostradzie włączył się tryb, który z tego co kojarzę nie pozwalał zmienić biegu wyżej niż 3 i tiry zaczynały trąbić. Wiem, że wtedy samochód poszedł zepsuty od razu na sprzedażdrago_o pisze:Właściwie jak ktoś pisze o remoncie przy 300tys to już powinno być podejrzane. Te skrzynie są pancerne nawet jak ktoś nie wymienia oleju a jak wymienia to nawet nie pomyślisz o remoncie przez cały okres posiadania auta 😅Czy 400k km i bez robienia skrzyni jest w ogóle możliwe w tym samochodzie? Sprzedawca piszę, że wymienił olej i nic nie szarpie o jeździ normalnie.
_
Ciągle naprawiam swoje D3
480tys km i jestem jedyna osobą, która w tej skrzyni zmieniała olej tak koło 350tys jak go kupiłem. Zresztą to temat rzeka związany z przebiegami tych aut u nas. Od zawsze miałem zdanie i do tej pory się go trzymam - D3 tylko stan a nie przebieg.Shadin pisze:Pytałem, bo miałem kiedyś przykre doświadczenia z tą skrzynią. W rodzinie był ten sam samochód, który masz z 4.0TDI 2004. W 2011 przy przebiegu ponad 300k na autostradzie włączył się tryb, który z tego co kojarzę nie pozwalał zmienić biegu wyżej niż 3 i tiry zaczynały trąbić. Wiem, że wtedy samochód poszedł zepsuty od razu na sprzedaż
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Zgadzam się. W tych autach nie ma niskiego przebiegu To co trzeba zrobić, żeby taką skrzynię mimo wszystko zniszczyć? Kiedyś też widziałem akurat inną ofertę niż ta w wątku, ale tam skrzynią szarpało przy zmianie biegów.drago_o pisze:Od zawsze miałem zdanie i do tej pory się go trzymam - D3 tylko stan a nie przebieg.
[ Dodano: 2021-08-23, 21:45 ]
Koledzy, ponawiam pytanie Czy byłby ktoś w stanie ogarnąć oględziny tego samochodu? Obecnie stoi w serwisie na naprawie.
Ciągle naprawiam swoje D3
U mnie 435tys przebiegu. Poprzedni właściciel twierdził ze oleju w skrzyni nikt wcześniej nie wymieniał, mi mechanik przy 395tysiacach odradził dynamicznej wymiany oleju, koniec końców jeszcze nie wymieniłem bo nigdy nie mam czasu odstawić samochodu jak jestem w domu. Na pierwszym przeglądzie zauważyłem ze jest wyciek ze skrzyni, a z racji tego ze wtedy miałem dostęp do skrzyni w bardzo dobrym stanie, po remoncie za cenę wymiany oleju+pare procent postanowiłem ja zajeździć. Cóż, nie udało mi się do tej pory. Wyciek zrobiłem pół roku później w momencie gdy olejem było zachlapane pół podwozia. Dla przykładu, w poprzedniej firmie mieliśmy Jumpera, który przy przebiegu 500tys miał robiona skrzynie po raz 3.