Audi A8D3 kontra VW Phaeton
Ja tam tez jestem zdania ze przy w12 nikt sam nie będzie grzebał wiec nie pisze o tym na forum tylko jedzie do aso
w12 to świetna konstrukcja nie jest wcale problematyczna , fakt ze jak cos tam kleknie to bez wyjmowania silnika sie nie obejdzie jest on tak upchany pod maska i tutaj najlepiej widać powiedzenie nie sztuka kupić tylko sztuka utrzymać , ktos na forum kiedyś pisał o uszkodzonym termostacie w a8 d3 w12 koszt naprawy wyszedł chyba 2-3 tyś trzeba było kolektory magnezowe zdejmowac itp
zresztą popatrzcie na ceny w12 i s8 d3 zrównują sie z cenami a8 d3 4.2 PB/ON to o czymś świadczy nie ma na nie popytu ,kupić auto za 50-60 tys i przez rok włożyć w niego np 30 tys w przypadku awari s8, mało kogo na to stać , a jeśli kogoś stać na koszty utrzymania auta w wysokości 30k+ rocznie to zapewne stać go na a8 d4 i taka kupi
w12 to świetna konstrukcja nie jest wcale problematyczna , fakt ze jak cos tam kleknie to bez wyjmowania silnika sie nie obejdzie jest on tak upchany pod maska i tutaj najlepiej widać powiedzenie nie sztuka kupić tylko sztuka utrzymać , ktos na forum kiedyś pisał o uszkodzonym termostacie w a8 d3 w12 koszt naprawy wyszedł chyba 2-3 tyś trzeba było kolektory magnezowe zdejmowac itp
zresztą popatrzcie na ceny w12 i s8 d3 zrównują sie z cenami a8 d3 4.2 PB/ON to o czymś świadczy nie ma na nie popytu ,kupić auto za 50-60 tys i przez rok włożyć w niego np 30 tys w przypadku awari s8, mało kogo na to stać , a jeśli kogoś stać na koszty utrzymania auta w wysokości 30k+ rocznie to zapewne stać go na a8 d4 i taka kupi
kłaniam się wypowiedzi raftor'a samo sedno
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Czy taki sam to nie wiem, tez stały 4x4, jeździ się bardzo fajnie inwntym względzie nie odczuwa się raczej różnicy.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Za VW:
Elektronika pada tak sama jak w Touregach, poza tym samochód cięższy.
Osobiście z zewnątrz bardziej mi się podoba fałwej (własnie dlatego, że nie rzuca się w oczy), a jeśli chodzi o środek - kiera drewniana (za to, że drewno jest łaczone ze skórą w wewnatrz na obręczy)
Co do W12, każdej od VW - problemem jest przegrzanie i brak miejsca.On the Phaeton the basic configuration of the Torsen differential is selected such that the driving forces are normally distributed 50:50 across the front and rear axles. In case of slip, the Torsen differential diverts as much as 20 percent of the driving power to the axle with the better traction (max. 70:30, or 30:70). The adjustment is made steplessly and with no time delay. The locking effect of the Torsen differential increases automatically along with the load. In contrast to a "speed sensing" viscous lock, it operates in "torque sensing" mode. The advantage of this method is the lack of torsional stress when cornering, as the differential rotation speeds the vehicle seeks to bring about are in fact permitted.
Elektronika pada tak sama jak w Touregach, poza tym samochód cięższy.
Osobiście z zewnątrz bardziej mi się podoba fałwej (własnie dlatego, że nie rzuca się w oczy), a jeśli chodzi o środek - kiera drewniana (za to, że drewno jest łaczone ze skórą w wewnatrz na obręczy)
Black Cars Matters
dzis oglądałem pheatona 2004 rok na 20k (co tyle ma wymiane oleju) bierze 1l oleju ... moja na 15k bierze 2l ale jezdze dosc szybko i sporo cisne w mieście , porownywalem sobie z a8 d3 ktora stala obok i kurde mialbym problem z wyborem miedzy tymi 2 autami , plus vw ze nie rzuca sie w oczy , i ponoc sporo tanszy w utrzymaniu
bądź sobą, wariatów też lubią
Ja miałem na odwrót ,jak brałem swoje D3 to stał PHAETON i jednoznacznie wskazałem na D3preston81 pisze:dzis oglądałem pheatona 2004 rok na 20k (co tyle ma wymiane oleju) bierze 1l oleju ... moja na 15k bierze 2l ale jezdze dosc szybko i sporo cisne w mieście , porownywalem sobie z a8 d3 ktora stala obok i kurde mialbym problem z wyborem miedzy tymi 2 autami , plus vw ze nie rzuca sie w oczy , i ponoc sporo tanszy w utrzymaniu
A ja na szczeście gdy wybierałem to jesynie opinia o silniku V10 w VW spowodowała, że wybrałem A8 Jakbym miał dwa z tymi samymi silnikami obok siebie to byłoby ciężko
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
skoro jechałeś to wiesz, że jest mega wyciszony... 200km/h a w kabinie mega cisza Dla mnei to największy plus tego auta. Podoba mi się tez koncepcja bez przeciągowej wentylacji/klimatyzacji. Lubie też te miejsca na kubki
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Phaeton jest tańszy w zakupie bo szybciej traci na wartości w stosunku do A8 ale eksploatacja i serwis jest tak samo drogi jak A8
auto na pewno godne uwagi... mi jednak środek D3 bardziej przypadł do gustu niż VW do tego brak ciekawych silników w nowszych modelach Phaetona (V8 FSI i V6 TDI....oczywiście zostaje jeszcze W12)
komfort podróżowania na tym samym poziomie lub nawet wyższym niż w D3 (należałoby dokonać pomiarów bo tak to bardzo subiektywne odczucia)
auto na pewno godne uwagi... mi jednak środek D3 bardziej przypadł do gustu niż VW do tego brak ciekawych silników w nowszych modelach Phaetona (V8 FSI i V6 TDI....oczywiście zostaje jeszcze W12)
komfort podróżowania na tym samym poziomie lub nawet wyższym niż w D3 (należałoby dokonać pomiarów bo tak to bardzo subiektywne odczucia)
Mnie w D3 urzeka konsola, taki kokpit jak w samolocio pochylony... a nie jak w tradycyjnym aucie |___ To przewaga D3 nad VW
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG