części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 ALL ] Opis wymiany dolnych wahaczy

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 25 lis 2017, 12:43

Zależy jak kto wymienia, bo jak poluzujesz sanki na wszystkich śrubach i przestawisz to zapewne zmieni się geometria.

Jurek22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 01 lis 2017, 11:28
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Jurek22 » 25 lis 2017, 17:41

Dokładnie ja zawsze sprawdzam i czasami są różnice w zbieżności, szkoda opon a sprawdzenie trwa chwile i można zrobić to samemu
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 25 lis 2017, 19:23

a samemu to niby jak <hmm> , podziel sie tą tajemnicą
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Prezes-Artek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Prezes-Artek » 25 lis 2017, 20:54

Całkiem sanek nie ruszałem odkręciłem tylko dwie tylne śruby i opuściłem na lewarku a i tak musiałem troszkę brechą odgiąć żeby wyjąć i wsadzić śrubę od tulei na wahaczu.

A mam jeszcze pytanko jak to jest że każdy poleca wahacze LEMFORDER a u mnie ori Audi były TRW to w końcu które lepsze bo TRW nawet tańsze są.

Jurek22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 01 lis 2017, 11:28
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Jurek22 » 25 lis 2017, 22:31

Żadna tajemnica sprawdzanie z dawnych lat na sznurek oczywiście pochylenia się nie sprawdzi ale jeśli chodzi o sama zbierznosc to po takim sprawdzeniu jak wjeżdżam na geometrię nic nie trzeba poprawiać
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 25 lis 2017, 22:48

I jesteś w stanie te ,, mm" na sznurku zauważyć?
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Online
Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 26 lis 2017, 07:20

Jak znam życie to tyle na sznurku zabraknie że opona będzie zjedzona . Takie rzeczy to można było robić za czasów PRLu i to wczesnego .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Prezes-Artek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Prezes-Artek » 26 lis 2017, 10:56

Ojciec kiedyś mi tłumaczył o tym sznureczku ale jak dla nie to można tak ustawić żeby jakoś dojechać do warsztatu, chociaż ja i tak zawsze wolałem liczyć obr. jak wykręcałem końcówkę a i tak po wkręceniu jechałem skontrolować.

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 26 lis 2017, 11:27

taki sznureczek to mi sie z Żukiem kojarzy :P
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Jurek22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 01 lis 2017, 11:28
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Jurek22 » 26 lis 2017, 18:34

Chodziło o coś doraźnego a nie żeby zbieżność za każdym razem na sznurek ustawiać, aczkolwiek jeśli ktoś wie jak i umie ustawić jadąc na zbieżność wyjdzie ze jest Ok mogę to zagwarantować
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 26 lis 2017, 18:56

Chciał bym to zobaczyć <bezradny>
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Jurek22
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 115
Rejestracja: 01 lis 2017, 11:28
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Jurek22 » 26 lis 2017, 19:02

Jak bedziesz miał problem ze zbieżnością podjedz na stacje zrób zdjęcie tego co wyszło i zapraszam do mnie ustawimy wszystko a pózniej podejdziesz na stacje i wrzucisz foty przed i po ustawieniu &#8222;na sznureczek&#8221; na forum
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 26 lis 2017, 21:44

No właśnie mam problem. Po wymianie łożyska w kole coś mi kierownicą na bok patrzy, u mnie taka wioska że w soboty nie robią a na zbierzność trzeba się umówić i tylko w tygodniu, i co mam zrobić jak ciągle w pracy jestem <bezradny>
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 661
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 27 lis 2017, 10:57

Prezes-Artek pisze:A mam jeszcze pytanko jak to jest że każdy poleca wahacze LEMFORDER a u mnie ori Audi były TRW to w końcu które lepsze bo TRW nawet tańsze są.
Lemforder i TRW wymieniają się między sobą produkcją na zasadzie dziś wy produkujecie dla vag a my dla np forda a za pół roku wy dla opla a my dla vaga. Tak że w pudełku TRW może być lemforder a w pudełku lemfordera TRW (oczywiście z zatartymi numerami). Zresztą obecnie oba i tak należą do ZF.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 27 lis 2017, 10:59

Częściej jednak w pudełku TRW jest TRW niż Lemforder , w przypadku Lemfordera bywa różnie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl