[D2 ALL ] Oporne wspomaganie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
- Lokalizacja: brzesko/wiedeń
Kolego fajna ta strona. :-DJakub pisze:Łukasz masz tu krok po kroku
http://www.microsofttranslator.com/bv.a ... 8%2F202%2F
-
- Forum Audi A8
- Posty: 73
- Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
- Lokalizacja: brzesko/wiedeń
Witam,
przepraszam że odgrzeje kotleta,
ale mam pytanie, może ktoś wie gdzie mi zregenerują we Wrocławiu lub okolicach, maglownice?
kilka dni temu kupiłem samochód, sprzedający mówił ze magiel puka/stuka na dziurach,
a dziś zauważyłem że ciężko kręci się kierownica w prawo, w lewo idzie leciutko,
dodatkowo strasznie skrzypi, gdy kręcę w prawo,
przeczytałem kilka stron i wnioskuje że to magiel do regeneracji,
może ktoś jest mi wstanie polecić sprawdzony warsztat?
przepraszam że odgrzeje kotleta,
ale mam pytanie, może ktoś wie gdzie mi zregenerują we Wrocławiu lub okolicach, maglownice?
kilka dni temu kupiłem samochód, sprzedający mówił ze magiel puka/stuka na dziurach,
a dziś zauważyłem że ciężko kręci się kierownica w prawo, w lewo idzie leciutko,
dodatkowo strasznie skrzypi, gdy kręcę w prawo,
przeczytałem kilka stron i wnioskuje że to magiel do regeneracji,
może ktoś jest mi wstanie polecić sprawdzony warsztat?
to na 99% nie jest wina wahaczy,pepi pisze:wahacze oblukaj
rozebrałem plastiki pod kierownicą ,
natłuściłem elementy gumowe na przejściu drążka kierowniczego i grodzi,
i definitywnie słychać ze skrzypienie dobiega z maglownicy,
pompę wspomagania wykluczam, ponieważ w lewo kreci się lekko, a w prawo ciężko a czasami z oporem, i to skrzypienie, masakra,,
czym więcej czytam, to też tak myślę , że to magiel, na innym forum audi polecili mi zakład od regeneracji przekładni,Apophis pisze:teeree, To są typowe objawy awarii maglownicy. Niestety o dobry punkt do regeneracji cięzko dziś....
dzwoniłem, i wstępnie jestem umówiony na sobotę w celu diagnozy przez fachowców,
, póki co w trakcie rozmowy zasugerował, wahacz, sworzeń, krzywa przekładnia,,,
zobaczymy okaże się w sobotę, chyba że wcześniej kogoś znajdę,
z tym skrzypieniem nie da się jeździć,
-
OnlineDoc
- Administrator
- Posty: 520
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 21:40
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2006
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Legionowo
teeree, nigdy nie wiadomo. To może być wahacz, sworzeń, drążki kierownicze przy maglu, oraz... całkowity, rozwalony magiel. Niestety lekki problem. Sprawdź dokładnie w sobotę.
ps.
Stukanie magla m.in:
Syczenie, trzeszczenie czy tam piszczenie odnośnie magla / kierownicy:
ps.
Stukanie magla m.in:
Syczenie, trzeszczenie czy tam piszczenie odnośnie magla / kierownicy:
Odgłosy z przekładni kierowniczej, pochodzą moim zdaniem z rozdzielacza
na wałku zębnika. Brak dopasowania lub brak szczelności na tulei
rozdzielacza. W położeniu neutralnym jest cicho, ponieważ olej zasila
otwarte przeloty do powrotu. (praca praktycznie bezciśnieniowa) Przy
niewielkim ruchu lewo - prawo następuje zasłonięcie otworów wolnego
przelewu i olej trafia do prawej lub lewej komory cylindra roboczego
(praca pod ciśnieniem około 55 - 65 bar.).
W tym przypadku dochodzi do niewielkich przecieków z zasilenia do powrotu
(olej przeciska się przez szczelinę i piszczy). Nie mylić z otwartym
powrotem z biernej komory tłoczyska.
Moją tezę potwierdza fakt, że przy rozgrzanym oleju cyt:" Im bardziej
gorący tym głośniej, co > prawda nie bardzo, ale zawsze."
Na gorąco przecieki są większe i spada sprawność wspomagania.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2015, 21:17 przez Doc, łącznie zmieniany 2 razy.
2009-04-28 godzina 21:40 - założyciel forum A8Team.PL. Ps: Polecam iParts.pl