części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Oporne wspomaganie

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 wrz 2013, 07:45

sprawdzić kable najpierw :-P

lukasz1986
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
Lokalizacja: brzesko/wiedeń

Post autor: lukasz1986 » 12 paź 2013, 16:44

Koledzy zdiagnozowałem problem.ugniły mi kable przy samym servotroniku i tu moje pytanie jak wyciągnąć ta przekładnie bo nie bardzo mam pomysł jak sie za to zabrać chodzi mi oto co rozebrać po drodze zeby ja wyjąć.bo kable ugniły tak blisko przekładni ze bez wyjęcia nie mam jak je połączyc.

Gość

Post autor: Gość » 12 paź 2013, 20:54

U mnie zwalana była cześc wydechu od kolektora po stronie kierowcy żeby wydostac magiel.

adrian949

Post autor: adrian949 » 12 paź 2013, 21:59

Apophis pisze:U mnie zwalana była cześc wydechu od kolektora po stronie kierowcy żeby wydostac magiel.
Ja, jak wymieniałem maglownice nie ruszałem tłumika.

Gość

Post autor: Gość » 13 paź 2013, 01:00

Ja sam tego nie robiłem tylko znajomy warsztat. osobiście nie miałem mozliwości u siebie w garazu tego robic a do warsztatu gdzie zwykle robie bym nie dojechał gdyz servotronic mi pluł litr oleju na 5 km :)

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 13 paź 2013, 17:46


adrian949

Post autor: adrian949 » 13 paź 2013, 19:36

Jakub pisze:Łukasz masz tu krok po kroku
http://www.microsofttranslator.com/bv.a ... 8%2F202%2F
Kolego fajna ta strona. :-D

lukasz1986
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 18 mar 2012, 19:49
Lokalizacja: brzesko/wiedeń

Post autor: lukasz1986 » 14 paź 2013, 19:25

Dzięki kolego wisze Ci flaszke:-)

teeree
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 24 gru 2014, 10:04
Lokalizacja: trzebnica

Post autor: teeree » 25 lut 2015, 00:00

Witam,
przepraszam że odgrzeje kotleta,
ale mam pytanie, może ktoś wie gdzie mi zregenerują we Wrocławiu lub okolicach, maglownice?

kilka dni temu kupiłem samochód, sprzedający mówił ze magiel puka/stuka na dziurach,

a dziś zauważyłem że ciężko kręci się kierownica w prawo, w lewo idzie leciutko,
dodatkowo strasznie skrzypi, gdy kręcę w prawo,

przeczytałem kilka stron i wnioskuje że to magiel do regeneracji,
może ktoś jest mi wstanie polecić sprawdzony warsztat?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 lut 2015, 06:17

wahacze oblukaj :)

teeree
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 24 gru 2014, 10:04
Lokalizacja: trzebnica

Post autor: teeree » 25 lut 2015, 07:43

pepi pisze:wahacze oblukaj :)
to na 99% nie jest wina wahaczy,
rozebrałem plastiki pod kierownicą ,
natłuściłem elementy gumowe na przejściu drążka kierowniczego i grodzi,
i definitywnie słychać ze skrzypienie dobiega z maglownicy,

pompę wspomagania wykluczam, ponieważ w lewo kreci się lekko, a w prawo ciężko a czasami z oporem, i to skrzypienie, masakra,,

Gość

Post autor: Gość » 25 lut 2015, 12:59

teeree, To są typowe objawy awarii maglownicy. Niestety o dobry punkt do regeneracji cięzko dziś....

teeree
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 24 gru 2014, 10:04
Lokalizacja: trzebnica

Post autor: teeree » 25 lut 2015, 13:20

Apophis pisze:teeree, To są typowe objawy awarii maglownicy. Niestety o dobry punkt do regeneracji cięzko dziś....
czym więcej czytam, to też tak myślę , że to magiel, na innym forum audi polecili mi zakład od regeneracji przekładni,
dzwoniłem, i wstępnie jestem umówiony na sobotę w celu diagnozy przez fachowców,
, póki co w trakcie rozmowy zasugerował, wahacz, sworzeń, krzywa przekładnia,,,

zobaczymy okaże się w sobotę, chyba że wcześniej kogoś znajdę,
z tym skrzypieniem nie da się jeździć,

Gość

Post autor: Gość » 25 lut 2015, 16:29

Napisz PW do Doc'a on wprawdzie w A6 ale niedawno miał identyczne objawy. Robił potem regeneracje gdzies więc zapytaj gdzie i jak smiga.

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 520
Rejestracja: 28 kwie 2009, 21:40
Moje auto: Allroad C5
Rocznik: 2006
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Doc » 25 lut 2015, 21:02

teeree, nigdy nie wiadomo. To może być wahacz, sworzeń, drążki kierownicze przy maglu, oraz... całkowity, rozwalony magiel. Niestety lekki problem. Sprawdź dokładnie w sobotę.

ps.
Stukanie magla m.in:


Syczenie, trzeszczenie czy tam piszczenie odnośnie magla / kierownicy:
Odgłosy z przekładni kierowniczej, pochodzą moim zdaniem z rozdzielacza
na wałku zębnika. Brak dopasowania lub brak szczelności na tulei
rozdzielacza. W położeniu neutralnym jest cicho, ponieważ olej zasila
otwarte przeloty do powrotu. (praca praktycznie bezciśnieniowa) Przy
niewielkim ruchu lewo - prawo następuje zasłonięcie otworów wolnego
przelewu i olej trafia do prawej lub lewej komory cylindra roboczego
(praca pod ciśnieniem około 55 - 65 bar.).
W tym przypadku dochodzi do niewielkich przecieków z zasilenia do powrotu
(olej przeciska się przez szczelinę i piszczy). Nie mylić z otwartym
powrotem z biernej komory tłoczyska.
Moją tezę potwierdza fakt, że przy rozgrzanym oleju cyt:" Im bardziej
gorący tym głośniej, co > prawda nie bardzo, ale zawsze."
Na gorąco przecieki są większe i spada sprawność wspomagania.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2015, 21:17 przez Doc, łącznie zmieniany 2 razy.
2009-04-28 godzina 21:40 - założyciel forum A8Team.PL. Ps: Polecam iParts.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl