Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 ALL ] Oporne wspomaganie

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 25 lut 2015, 21:10

Koledzy - według moich informacji nie ma gotowego zestawu naprawczego dla magli w A8 , każda robota to takie rzeźbienie i liczenie na to ze będzie ok . Zwykle kończy się na dobieraniu uszczelniaczy z Ursusa . Lepiej kupić używke .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 28 lut 2015, 09:24

Michale-uszczelniacze listwy sa do kupienia bez zadnego problemu dokladnie takie jakie tam sa.Zestawu niema to fakt.Reszta elementow z hydrauliki silowej naszej przekladni rowniez w zakladzie ktory zajmuje sie hydraulika silowa bez problemu odnajduje w ofercie roznych producentow.
Zabawa jest gdy:
-wyrobiona jest obudowa i trzeba tulejowac by osiagnac nominalne wymiary
-wyrobione sa zeby na listwie i na walku kolumny-mozna regenerowac,sa technologie ale nie usze tlumaczyc ze to nie warto i to wrecz kilkukrotnie

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 07 mar 2015, 11:30

Podbije do tematu dzieląc się moim ostatnim rezulatetm naprawy owego opornego wspomagania :D

W pierwszej kolejności podziękowania dla Michała michalwruszak za cenne rady oraz dla Wiktora dziadek_yoyo od którego dostałem działający przekaźnik sevotronica <hihi> ..(Flacha się chłodzi :D )

Wiec i wymienił em ten przekaźnik na działający i zrobiłem płukanko całego układu wspomagania...przeczyszczony zbiorniczek (a syfu było <jezu> ) przepłukane węże oraz chłodnica wszystko najpierw płynem z zamiennika aby potem wlać oryginalny zakupiony w ASO płyn do wspomagania... 1 litr = 50zł ;)
Potej operacji nie to auto <hura> teraz to i na kołach 21" jednym paluszkiem można by kręcić...
to nie jest zwykły napęd...to

teeree
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 76
Rejestracja: 24 gru 2014, 10:04
Lokalizacja: trzebnica

Post autor: teeree » 26 mar 2015, 06:12

teeree pisze:Witam,
przepraszam że odgrzeje kotleta,
ale mam pytanie, może ktoś wie gdzie mi zregenerują we Wrocławiu lub okolicach, maglownice?

kilka dni temu kupiłem samochód, sprzedający mówił ze magiel puka/stuka na dziurach,

a dziś zauważyłem że ciężko kręci się kierownica w prawo, w lewo idzie leciutko,
dodatkowo strasznie skrzypi, gdy kręcę w prawo,

przeczytałem kilka stron i wnioskuje że to magiel do regeneracji,
może ktoś jest mi wstanie polecić sprawdzony warsztat?

odebrałem auto od mechanika :
"nic nie puka nic nie skrzypi" , kierownica w lewo i prawo kreci się lekko,

regenerowała firma z pod Wrocławia, Mirków ul. rzemieślnicza ,
póki co jestem zadowolony, jedyny minus ale to wszyscy którzy mi ich polecali,
mówili że czasowo trzeba uzbroić się z cierpliwość - równe 3tygodnie czekałem,
mimo to jestem zadowolony

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 26 mar 2015, 20:34

martin_rs4, ale maglownice też wymieniałeś?

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 mar 2015, 20:41

Mariusz właśnie jutro będę to robił :D mój magiel ma już taki luzy że żadna regeneracja nie pomoże. Dostałem drugi magiel bez ludów ani wycieków, jutro montuje i powinno być ok. Chcę to zrobić zanim załodze 19" bo jeszcze geometria mnie czeka...

Ehh dobrze ze z moim mechaniorem jak z bratem żyje, bo nie wiem ile by mnie to wszystko kosztowało i gdzie bym to roobił...

Czy ktoś mi powie czy ten zawór servotronica na magl jest rozbieraly czy lepiej nie ruszać? W nowym maglu na pewno mam przewód do wymiany,ale zastanawia mnie to czy sam zawór będzie sprawny...
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 26 mar 2015, 20:49

Warto przed montażem sprawdzić przewody pod kątem uszkodzen , ewentualnie je jakoś zabezpieczyć by wilgoć lub woda szkód nie narobiła
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 26 mar 2015, 20:52

Michał kabel mam na pewno do wymiany i będę ciągnął nowy, natomiast zastanawia mnie czy same te zawory na maglu się spują
to nie jest zwykły napęd...to

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 26 mar 2015, 20:58

Bardziej chodziło mi o zabepieczenie nowego przewodu , wyciagniesz stary to będzie można sprawdzić go czy działa , 6v napięcie trzeba podać na niego - jak dobrze pamiętam
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 26 mar 2015, 20:59

martin_rs4 pisze:Mariusz właśnie jutro będę to robił :D mój magiel ma już taki luzy że żadna regeneracja nie pomoże. Dostałem drugi magiel bez ludów ani wycieków
To u mnie znowu brak luzów i wycieków, ale servo nie trybi. Podczas jazdy wspomaganie jak należy, ale na postoju ciężkawo :/ i chyba jedynym sposobem na naprawienie tego to regeneracja magla

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 26 mar 2015, 21:00

Mariusz - sprawdz przekaźnik pod nogami pasażera
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 26 mar 2015, 21:03

Michał, a który to jest i po czym poznać, że coś z nim nie teges?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 26 mar 2015, 21:05

Numer 356 , pojeździj troche z wyciągnietym przekaźnikiem i zobacz czy będzie jakaś różnica

Tak wygląda - http://allegro.pl/servotronic-audi-a6-a ... 89691.html
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 26 mar 2015, 21:16

michalwruszak pisze:Numer 356 , pojeździj troche z wyciągnietym przekaźnikiem i zobacz czy będzie jakaś różnica

Tak wygląda - http://allegro.pl/servotronic-audi-a6-a ... 89691.html
A jakaś różnica powinna być wyczuwalna po wyjęciu tego?U mnie to wygląda tak- rano ruszam, wszystko pięknie, jednym paluszkiem i tak dalej :) bajka się kończy na pierwszych światłach gdzie servo gaśnie i na postoju oraz wolnej jeździe już ciężko :/

Gość

Post autor: Gość » 26 mar 2015, 21:21

Zaworek servotronica jest wymienny. U mnie kiedys zgnił i wymianiałem na uzywkę w firmie co robi magle. Koszt 140zł wtedy sama wymiana wraz ze sprawdzeniem przekładni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl