[D3 03 4.2MPI ] Problemy po wymianie nadkola
[D3 03 4.2MPI ] Problemy po wymianie nadkola
Witam.
Więc od początku. Pękło mi prawe nadkole i dałem je do sklejenie i przed tym nie było żadnych problemów z zawieszeniem
Po odbiorze auta zaczeły się problemy. Auto zle się poziomowało nie działały dobrze tryby pracy zawieszenia. Oddałem auto na "gwarancje" zrobili kalibracje zawieszenia i auto oddali. Dziz zauważyłem że cały czas pali mi na desce pomarańczowy autko ze strzałkami w dół i górę. Ustawiłem sam wawieszenie na dynamic i juz trak zostało ... chce zmienić na tryb automatyczny czy tam lift i słyszę spręzarkę która jak by nie dawała rady póżniej zminiam kólkiem na dynamic i spręzarka milknie . Pozatym przy normalnej jezdzie czy tez na postoju cały czas pali się pomarańczowe autko + z prawej strony zielone autko ze strezałką w dół (czyli jak by cały czas spuszało auto do trybu dynamic a nie może). Nie mam jescze vaga a zawsze kożystałem z tego ASO. Proszę powiedzcie mi co się mogło stać
Ps: dodam jeszcze ze przy klejeniu nadkola chłopak nie ustawił trybu lewarka i podniusł auto to wiem na 100%
I co oznacz ta pomaranczwa dioda (samochód)
Więc od początku. Pękło mi prawe nadkole i dałem je do sklejenie i przed tym nie było żadnych problemów z zawieszeniem
Po odbiorze auta zaczeły się problemy. Auto zle się poziomowało nie działały dobrze tryby pracy zawieszenia. Oddałem auto na "gwarancje" zrobili kalibracje zawieszenia i auto oddali. Dziz zauważyłem że cały czas pali mi na desce pomarańczowy autko ze strzałkami w dół i górę. Ustawiłem sam wawieszenie na dynamic i juz trak zostało ... chce zmienić na tryb automatyczny czy tam lift i słyszę spręzarkę która jak by nie dawała rady póżniej zminiam kólkiem na dynamic i spręzarka milknie . Pozatym przy normalnej jezdzie czy tez na postoju cały czas pali się pomarańczowe autko + z prawej strony zielone autko ze strezałką w dół (czyli jak by cały czas spuszało auto do trybu dynamic a nie może). Nie mam jescze vaga a zawsze kożystałem z tego ASO. Proszę powiedzcie mi co się mogło stać
Ps: dodam jeszcze ze przy klejeniu nadkola chłopak nie ustawił trybu lewarka i podniusł auto to wiem na 100%
I co oznacz ta pomaranczwa dioda (samochód)
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 12:20 przez Bucik, łącznie zmieniany 1 raz.
V8 Hoffele sound
Re: Problemy z zawieszeniem po wymianie nadkola (reklamacja)
Pomarańczowa włącza się na stałe po włączeniu trybu podnośnika.Bucik pisze:Dziz zauważyłem że cały czas pali mi na desce pomarańczowy autko ze strzałkami w dół i górę.
(...)
Pozatym przy normalnej jezdzie czy tez na postoju cały czas pali się pomarańczowe autko + z prawej strony zielone autko ze strezałką w dół
(...)
I co oznacz ta pomaranczwa dioda (samochód)
Jeżeli tryb podnośnika jest wyłączony a kontrolka się świeci to oznacza to awarię.
Jeżeli auto ma zawieszenie standardowe to zielona świeci zawsze kiedy auto opuszczone jest w tryb dynamic. Przy zawieszeniu sportowym na dynamic kontrolka ta się nie świeci.
Zielona potrafi również mrugać podczas zmiany wysokości zawieszenia pomiędzy różnymi trybami.
Bardzo inteligentnie. I pewnie nie zastanawiał się dlaczego po podniesieniu auto zaczęło dziwnie syczeć.Bucik pisze:Ps: dodam jeszcze ze przy klejeniu nadkola chłopak nie ustawił trybu lewarka i podniusł auto to wiem na 100%
Podpiąć auto pod VCDS i sprawdzić błędy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dwie zapalone kontroli jednocześnie pomarańczowa i zielona to błędy w układzie. Zapalona tylko pomarańczowa, to tak jak FOSS pisze - tryb podnośnika. Zapalona zielona to tryb najniższego położenia (autostradowy, dobrze, że jest w wersjach na Polskę). Obowiązkowo podpinka z kompem i sprawdzenie - usunięcie błędów. Powinno być w porządku, jeśli nic więcej nie zdążyli popsuć.
Bądź dobry jak chleb.
Re: Problemy z zawieszeniem po wymianie nadkola (reklamacja)
Czy zielona kontrolka ze strzałką w dół przy zawieszeniu standardowym po przełączeniu z COMFORT na DYNAMIC powinna się palić cały czas? -tylko tryb DYNAMICFOSS pisze:
Jeżeli auto ma zawieszenie standardowe to zielona świeci zawsze kiedy auto opuszczone jest w tryb dynamic. Przy zawieszeniu sportowym na dynamic kontrolka ta się nie świeci.
Zielona potrafi również mrugać podczas zmiany wysokości zawieszenia pomiędzy różnymi trybami.
Czy przy zawieszeniu sportowym zielona kontrolka ze strzałką w dół będzie zapałała się na chwilę po przejsciu z poziomu COMFORT na DYNAMIC?
Zielona nie świeci zawsze po opuszczeniu na dynamic, tylko w trakcie opuszczania. Mam standardowe zawieszenie i tak sie dokładnie dzieje.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No to ja mam tak jak ktos wyzej, na pokladzie mam zawieszenie STANDARD. Poziomuje sie zawieszenie do DYNAMIC i jak juz sie ustawi to na zegarach gasnie zielona lampka a na MMI mozna zauwazyc, ze w trakcie obnizania strzalka kierunku regulacji zawieszenia jest BIALA, po czym gdy zawieszenie sie ustawi, zostaje strzalka bez wypelnienia. Mam tak od poczatku, zawieszenie nie pokazuje zadnych bledow.
Koloru zielonego, czerwonego oraz pomarańczowego mogą używać tylko i wyłącznie Moderatorzy i Administratorzy forum. Proszę pamiętaj o tym.
Pozdrawiam
Simone331
Koloru zielonego, czerwonego oraz pomarańczowego mogą używać tylko i wyłącznie Moderatorzy i Administratorzy forum. Proszę pamiętaj o tym.
Pozdrawiam
Simone331
Ostatnio zmieniony 01 lip 2014, 14:37 przez genmaxiu, łącznie zmieniany 2 razy.
Działanie zawieszenia oraz sygnalizację kontrolkami opisywałem na podstawie materiałów serwisowych Audi..... ale w późniejszych rocznikach mogło zostało coś zmienione i tego serwisówka już nie opisujejordan233 pisze:Widzę ze opinie sa różne, aż dziwne że jedym sie pali cały czas na dynamik na postoju jak również w czasie jazdy i nie gaśnie, a innym tylko z przejścia na dynamik i gaśnie po ustawieniu.Moze cos w oprogramowaniu jest przyczyną. ....., bądź rocznikowo coś Audi zmieniało.....
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-