Jakiś czas temu była tutaj pokazana wystawiona na sprzedaż D3 , która wyglądała ,,jak na szczudłach. Ja mam pytanie i aż boje się o to pytać i nie żartuje .
Da się to osiągnąć w normalnej D3 i powiedzmy zostawić ja tak na 15-30min.?
Co chce zrobić ?
Wodować łódź i ew. przejeżdżać przez strumyk ( ten strumyk jest taki,że praktycznie każda osobówka go pokonuje , ale w D3 tak dla świętego spokoju... ) .
Pewnie doradzicie mnie zakup innego , ew. drugiego samochodu , ale uważam ,że D3 nie jest zła do tych celów a moja łódka nie jest duża , ciężka i głęboko nie trzeba ją wodować .Dwa będę to robił 2-3 razy w roku max.
Jest to kolejny aspekt o który chciałem zapytać przed zakupem ,żeby potem nie było...
Jeszcze raz przepraszam jak uraziłem.
![]() |
![]() |
[D3 05 4.2MPI ] Na jak długo i jak wysoko można podnieść
[D3 05 4.2MPI ] Na jak długo i jak wysoko można podnieść
Ostatnio zmieniony 23 mar 2014, 22:16 przez Łukasz90, łącznie zmieniany 1 raz.
Bez żadnych przeróbek oczywiście.
Chodzi o egzemplarz z Morzyczyn koło Stargardu Szczecińskiego.Niestety oferta nieaktualna , ale tutaj jest zdjęcie o które chodzi mnie:
https://www.google.pl/search?q=Morzyczy ... B400%3B300
Chodzi o egzemplarz z Morzyczyn koło Stargardu Szczecińskiego.Niestety oferta nieaktualna , ale tutaj jest zdjęcie o które chodzi mnie:
https://www.google.pl/search?q=Morzyczy ... B400%3B300
Ostatnio zmieniony 23 mar 2014, 22:22 przez Łukasz90, łącznie zmieniany 1 raz.
Można podnieść dosyć wysoko i nawet tak jeździć ale..... to tylko bawiąc się kalibracją zawieszenia i to nie tak "ot hop".
W warunkach domowych, bez sprzętu diagnostycznego i fachowej wiedzy raczej mało osiągalne.
Można by też pokusić się o założenie zestawu do regulacji mechanicznej ale takowe, jak kilka osób tu na forum ma, służą obniżaniu auta a nie podnoszeniu.
Chociaż jakbyś bardzo się uparł to mógłbym się pokusić o zrobienie takiego zestawu specjalnie do podniesienia go na zawieszeniu ale montujesz i używasz na własne ryzyko
Natomiast bez żadnych przeróbek to tylko tyle co fabryczne zawieszenie pozwoli i jego regulacja w MMI.
W warunkach domowych, bez sprzętu diagnostycznego i fachowej wiedzy raczej mało osiągalne.
Można by też pokusić się o założenie zestawu do regulacji mechanicznej ale takowe, jak kilka osób tu na forum ma, służą obniżaniu auta a nie podnoszeniu.
Chociaż jakbyś bardzo się uparł to mógłbym się pokusić o zrobienie takiego zestawu specjalnie do podniesienia go na zawieszeniu ale montujesz i używasz na własne ryzyko

Natomiast bez żadnych przeróbek to tylko tyle co fabryczne zawieszenie pozwoli i jego regulacja w MMI.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2014, 22:51 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
W trybie "lift" na zawieszeniu standardowym (nie sportowym) auto unosi się o 25 mm w porównaniu do trybu "comfort" czyli podstawowego. Tryb "lift" ten można wybrać tylko przy prędkości jazdy mniejszej niż 60-80 km/h, a powyżej 80-100 km/h (czasem nawet 60 km/h) tryb ten zostaje automatycznie opuszczony. Nastawiony zostaje wtedy wybrany wcześniej tryb („automatic“, „dynamic“ lub „comfort“). Gdy prędkość ponownie spadnie (poniżej 60-80 km/h) nie następuje automatyczne uruchomienie trybu „lift“. Jeśli masz hak i w MMI wybierzesz tryb przyczepy, to opcja "dynamic" będzie nieaktywna.
Bądź dobry jak chleb.