Cześć i czołem !
Borykam się ostatnio z dziwną sytuacją. Ale może zacznę od początku.
Przeszkadzało mi trochę wysokość auta a mianowicie szczelina pomiędzy kołem a nadkolem wiec postanowiłem trochę go posadzić poprzez zmianę przy czujnikach takich gówienek co można regulować poprzez jego wydłużenie bądź skrócenie (nie wiem jak to się fachowo nazywa) w każdym bądź razie org jest na stałem nie regulowany. posadziłem ją trochę lecz w granicach rozsądku, dodam że auto jeździło na 19 calach org potem w lato zmiana na 20 cale i zauważyłem po jakimś czasie że auto samo się podnosi ale tylko sam tył a przód jest jak po winien. Po przejechaniu się samo opadało do stanu jakie powinno być. Lecz teraz zdarza się to coraz częściej i nie ma różnicy czy na 19 czy 20 cali problem ten sam. np stawiam auto na równej nawierzchni i wszystko gra, przychodzę rano a tył stoi wysoko i to na prawdę wysoko.. a przód normalnie. Czasem muszę odpiąć aku żeby powróciło jak powinno być a czasem wystarcza ponowne uruchomienie auta. Jaka może być tego przyczyna ?
dodam że też z czasem obniżyłem go komputerowo trochę
[ Dodano: 2019-02-19, 22:53 ]
Rozumiem ze na forum są osoby tylko czytające. Nikt nie potrafi odpowiedziec na moje pytanie czy po prostu wam sie nie chce ?
Tak, tak przywitałem sie przed pierwszym postwm bo tu inaczej nie przejdzie
[D3 06 3.0TDI ] tył sam sie podnosi na równej nawierzchni,
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
I tak powinno być przecież zakładając większa felgę nie masz większej średnicy koła bo opona jest niższa żeby zachować mieszczącą się w tolerancji różnicędils pisze:nie ma różnicy czy na 19 czy 20 cali
pioter pisze:Błędy ? Może któryś czujnik przy kole ma już dość ?
Może być, albo rozdzielacz szwankuje i błędu nie pokaże.
No właśnie kopiesz coś na własna rękę nie wiedząć jak się niektóre elementy nazywają, a później coś nie działadils pisze:Przeszkadzało mi trochę wysokość auta a mianowicie szczelina pomiędzy kołem a nadkolem wiec postanowiłem trochę go posadzić poprzez zmianę przy czujnikach takich gówienek co można regulować poprzez jego wydłużenie bądź skrócenie (nie wiem jak to się fachowo nazywa)
Jesteś na forum, a nie w zakładzie u mechanika nikt nie widzi co tam porobiłeś nie mamy czarodziejskiej kuli, tak jak pisał "pioter" błędy to podstawadils pisze:Nikt nie potrafi odpowiedziec na moje pytanie czy po prostu wam sie nie chce ?
Generalnie temu podobnych tematów czytałem kilkanaście... MAsz rację nie chcę się czasami odpisywać
Podstawą do czegokolwiek jest odczyt błędów z kompa. Dziwne akcje zazwyczaj pozostawiają po sobie ślady. Oczywiście będą teraz trochę zatuszowane odłączaniem akumulatora, które nie jest żadnym rozwiązaniem w komputerze na kołach (D3).
Po jakimś czasie się podnosi... kiedy? Na postoju? Podczas jazdy? Czy jak? Sprecyzuj.
Podstawą do czegokolwiek jest odczyt błędów z kompa. Dziwne akcje zazwyczaj pozostawiają po sobie ślady. Oczywiście będą teraz trochę zatuszowane odłączaniem akumulatora, które nie jest żadnym rozwiązaniem w komputerze na kołach (D3).
Po jakimś czasie się podnosi... kiedy? Na postoju? Podczas jazdy? Czy jak? Sprecyzuj.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Oj tam, czepiasz się.drago_o pisze:Generalnie temu podobnych tematów czytałem kilkanaście... MAsz rację nie chcę się czasami odpisywać
Przecież na internetach pisali...
Zamiast płacić komuś krocie za zestaw i obniżanie to za kilkanaście zeta można samemu sobie wystrugać te "patyki" a potem już tylko zakładasz, kręcisz i gleba jak malowana i nic więcej robić nie trzeba
Do założyciela tematu...
Co się stało?... Ano coś jest nie tak.
Najpierw diagnostyka a potem naprawa.
Żeby poprawnie zdiagnozować to trzeba rozumieć jak działa to zawieszenie i na co patrzeć w urządzeniu diagnostycznym.
Obniżałem sporo takich ósemek a całe multum naprawiałem i niestety wiem, że ze szklanej kuli nie da się tego wywróżyć.
Teoretycznie wiedza leży w zasięgu ręki ale rozumienia tematu nikt nie jest w stanie przekazać tak jak nikt nie sprawdzi zaocznie co robi twoje auto kiedy każesz mu się podnieść lub opuścić.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Sorrki Pany ze dopiero po tak długim czasie odpisuje na wasze odpowiedzi. Temat zamknięty. Nie grzebałem nie umiejąc nic tak na prawde. Z vagiem bez probpemowo sobie radze przy kodowaniach itd i to juz nie pierwsza sztuka ktora była przezemnię grzebana. Dziwna sprawa była z tym zawieszeniem bo zero błedów a auto samo sie podnosiło i to sam tył tak na prawde. Potrafiła sie podniesc w czasie drogi a czasem nawet na parkingu po jakims czasie i to na przwde wysoko ja unosiło. Sprawdzałem pare razy błedy, robiłem kalibracje i czasem powracało az objawy ustały same
miałem tak niedawno - auto pompowało się z tyłu i skakało jak pimpong na dziurach i przypadkiem natrafiłem raz na błąd czujnika poziomowania z tyłu. W zasadzie komputer błędów nie pokazywał, ale stojąc na równej nawierzchni pokazywał różną wartość od pozostałych na jednym z czujników. Kupiłem używkę i po wymianie problem ustał. Po rozbebeszeniu czujnika - rozszczelniony w środku i zawilgocony,